3ds max 2010 (twarda)
Animacja 3D od podstaw. Szkoła efektu O Akcji
Akcja Podziel się książką skupia się zarówno na najmłodszych, jak i tych najstarszych czytelnikach. W jej ramach możesz przekazać książkę oznaczoną ikoną prezentu na rzecz partnerów akcji, którymi zostali Fundacja Dr Clown oraz Centrum Zdrowego i Aktywnego Seniora. Akcja potrwa przez cały okres Świąt Bożego Narodzenia, aż do końca lutego 2023.
Dowiedz się więcej
książka
Wydawnictwo Helion |
Oprawa twarda |
Liczba stron 560 |
- Dostępność niedostępny
-
Opis produktu:
Trójwymiarowy model świata
* Całościowy opis wykonania filmu animowanego techniką 3D
* Ćwiczenia ilustrowane zrzutami ekranu, pomagające powtórzyć wszystkie wykonywane operacje na własnym komputerze
* Płyta DVD ze wszystkimi scenami, mapami i kompletem innych materiałów
Jak stworzyć animację 3D?
Z zachwytem oglądasz oscarową "Katedrę"? Podziwiasz precyzję, z jaką wykonane są animowane reklamy i teledyski? W świecie gier komputerowych czujesz się jak wirtualna ryba w wodzie? Chcesz rozwijać w sobie boską iskrę tworzenia? Nie zwlekaj zatem i włącz program 3ds Max 2010. Niech ogranicza Cię jedynie wyobraźnia!
Poznaj słynnego 3ds Maksa - Twoje nowe narzędzie kreowania i animowania trójwymiarowego świata. To właśnie w tym programie powstało wiele znanych Ci animacji i filmów, a także realistycznych graficznie gier oraz zachwycających wizualizacji architektonicznych. Aby stworzyć swoją pierwszą animację, koniecznie zapoznaj się z możliwościami programu 3ds Max 2010, opisanymi w tej książce. Kartka po kartce, klatka po klatce wkroczysz w wirtualną rzeczywistość, poznając zasady modelowania, animacji postaci, kluczowania, opracowywania świateł i materiałów, wprowadzania efektów specjalnych oraz renderingu i montażu całego filmu.
Dowiesz się, jak:
* tworzyć obiekty, pozycjonować je i zmieniać ich parametry początkowe;
* wprowadzać i przekazywać deformacje obiektu za pomocą stosu modyfikatorów;
* posługiwać się modelowaniem siatkowym czy łatami (Patch) i tworzyć powierzchnie na podstawie krzywych: splajnów oraz NURBS;
* wykorzystywać w animacji kamery, światła i efekty atmosferyczne (np. światło wolumetryczne);
* kreować mapowane i animowane materiały, dodawać efekty renderingu (np. efekt żarzenia), naśladować metale, skórę, drewno, szkło i chrom;
* używać renderera Mental Ray i współpracującego z nim systemu oświetlenia dziennego Daylight;
* przygotować postać do animacji przy użyciu szkieletu (Biped), animować metodą morfingu, z pomocą systemów kości (Bones) i odwrotnej kinematyki;
* stosować klucze oraz kontrolery animacji;
* modelować wnętrza tradycyjne i prosto z kosmosu;
* przekształcać animację 3D w kreskówkę.
Szczegóły |
Dział: | Książki |
Wydawnictwo: | Helion |
Oprawa: | twarda |
Okładka: | twarda |
Wymiary: | 168x237 |
Liczba stron: | 560 |
ISBN: | 978-83-246-2589-5 |
Wprowadzono: | 29.07.2010 |
Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.