O Akcji
Akcja Podziel się książką skupia się zarówno na najmłodszych, jak i tych najstarszych czytelnikach. W jej ramach możesz przekazać książkę oznaczoną ikoną prezentu na rzecz partnerów akcji, którymi zostali Fundacja Dr Clown oraz Centrum Zdrowego i Aktywnego Seniora. Akcja potrwa przez cały okres Świąt Bożego Narodzenia, aż do końca lutego 2023.
Dowiedz się więcej
książka
Opis produktu:
Ciekawy świata i ludzi przedstawiciel pokolenia Y w swojej pierwszej książce 365 dni bez... przedstawia charakterystyczne bolączki młodych `Igreków`: niezrozumienie ze strony starszego pokolenia, zagubienie we współczesnym, nieustannie zmieniającym się świecie, konieczność sprostania własnym ambicjom i oczekiwaniom, niezgoda na podporządkowanie ludzkiego życia wyłącznie zarabianiu pieniędzy i wiele innych. Jednocześnie jako osoba dorastająca w demokratycznym ustroju i na kapitalistycznych prawach rynku buntuje się przeciw rozmaitym formom ograniczeń, w tym również takich, jakie funduje ludziom nałóg. Gdy okazuje się, że jego życie może zostać ograniczone uzależnieniem, podejmuje wyzwanie i postanawia przeżyć rok w abstynencji.
Czy sprosta wyzwaniu?
Czy samoograniczenie przyniesie mu w końcu
upragnione poczucie wolności?
A może stanie się kolejną pułapką
w chaotycznej rzeczywistości?
W 365 dni bez... młody autor nie tylko pyta, jak żyć bez alkoholu, ale przede wszystkim jak w ogóle żyć i przetrwać, nie tracąc własnej tożsamości. Jedna z nielicznych książek napisana przez Millennialsa o Millennialsach pozwala lepiej zrozumieć pokolenie Y i spojrzeć na świat ich jego oczami.
Szczegóły |
Dział: | Książki |
Wydawnictwo: | Manufaktura Słów |
Oprawa: | miękka |
Okładka: | miękka |
Liczba stron: | 210 |
ISBN: | 9788366115903 |
Wprowadzono: | 26.08.2020 |
Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.