100 rzeczy, które każdy projektant powinien wiedzieć o potencjalnych klientach - Susan M. Weinschenk - Książka | Gandalf.com.pl
Ulubione
Kategorie

100 rzeczy, które każdy projektant powinien wiedzieć o potencjalnych klientach (miękka)

książka

  • Wydawnictwo Helion
  • Oprawa miękka
  • Ilość stron 238
  • GRATIS! Do każdego zamówienia zakładka mola książkowego!
  • Wysyłamy w 24h - 48h + czas dostawy

100 rzeczy, które każdy projektant powinien wiedzieć o potencjalnych klientach - opis produktu:

Niezależnie od tego, czy tworzysz stronę internetową, interfejs użytkownika, czy przedmiot codziennego użytku, musisz dostosować projekt do wymagań grupy docelowej. To, jak dobry będzie projekt i jakie wrażenia wywoła u użytkowników, zależy przede wszystkim od tego, co o nich wiesz. Niekiedy jest to specyficzna wiedza. W jaki sposób ci konkretni ludzie myślą? Kiedy podejmują decyzję? Co sprawi, że wykonają czynności, których się od nich oczekuje? W jaki sposób wywołać u nich określone emocje związane z projektowanym produktem? Na te i na wiele innych pytań odpowiada psychologia projektowania.

To drugie, zaktualizowane i uzupełnione wydanie cenionego poradnika dla projektantów, którzy chcą tworzyć rzeczy użyteczne, przydatne i lubiane przez użytkowników. Zawiera wnikliwą analizę 100 niezwykle ważnych z punktu widzenia projektanta kwestii, będącą efektem przestudiowania setek publikacji naukowych oraz tego, jak opisane w nich zasady są wykorzystywane w codziennej pracy projektanta, który tworzy interfejsy, strony WWW, aplikacje czy urządzenia i korzysta z najróżniejszych technologii. Dzięki podanym tu wskazówkom Twoje projekty będą bardziej intuicyjne i angażujące - w swojej pracy bowiem uwzględnisz to, jak ludzie myślą, jak się zachowują i podejmują decyzje.

Książka 100 rzeczy, które każdy projektant powinien wiedzieć o potencjalnych klientach pochodzi z wydawnictwa Helion. Autorem książki jest Susan M. Weinschenk. Należy do gatunków: poradniki, praca, biznes, inne. Książka 100 rzeczy, które każdy projektant powinien wiedzieć o potencjalnych klientach liczy 238 stron. Jej wymiary to 168x237. Oprawa jest miękka.
S
Szczegóły
  • Dział: Książki
  • Kategoria: poradniki,  praca, biznes,  inne
  • Wydawnictwo: Helion
  • Oprawa: miękka
  • Okładka: miękka
  • Wymiary: 168x237
  • Ilość stron: 238
  • ISBN: 9788328373297
  • Wprowadzono: 12.04.2021

Książkowe bestsellery z tych samych kategorii

Recenzje
image Nie wiesz, czy kupić? Sprawdź recenzje
Książka
100 rzeczy, które każdy projektant powinien wiedzieć o potencjalnych klientach

4.4/5 ( 5 ocen )
  • 5
    3
  • 4
    1
  • 3
    1
  • 2
    0
  • 1
    0

Zaloguj się i napisz recenzję na min. 700 znaków. Akceptując regulamin bierzesz udział w cotygodniowym plebiscycie. Do wygrania kupon 50 PLN i 15 punktów klienta.

imię, nazwisko lub nick:
Twoja ocena:
Twoja recenzja:
Wprowadź tekst z obrazka:

W przypadku naruszenia Regulaminu Twój wpis zostanie usunięty.

Podobał Ci się ten tytuł? Zainspirował Cię? A może nie zgadzasz sie z autorem, opowiedz nam o tym, opisz swoje doznania związane z lekturą.