10 zasad budowania trwałych relacji z klientem
książka
Wydawnictwo Helion |
Oprawa miękka |
- Dostępność niedostępny
Opis produktu:
Każdy produkt, jaki sprzedajesz, jest częścią Ciebie* Instynkt VIP. Jak odróżniać klientów kluczowych od pozostałych?
* Jak podnieść wartość produktu o pozytywne emocje?
* Jak małe firmy usługowe wygrywają z korporacjami?
Sympatia. Zaufanie. Nastawienie emocjonalne.
Oto klucze do umysłu każdego klienta. Przypomnij sobie, ile razy kupiłeś coś - ciastko, samochód czy kosztowną usługę specjalistyczną dla firmy - tylko dlatego, że polubiłeś osobę sprzedającą lub jej organizację. Ile razy podjąłeś nieracjonalną decyzję, lecz byłeś z niej zadowolony, ponieważ sprzedający zadbał o Ciebie jak należy i był z Tobą szczery? Czy dostrzegasz już, dlaczego umacnianie więzi z klientami jest dobrą inwestycją?
Tak w biznesie jak w życiu, dobry związek zaczyna się do komunikacji i kończy się, gdy jej brakuje. Przeczytaj tę książkę i przekonaj się, że każdy produkt jest usługą sprzedawaną ludziom przez ludzi. Nie oferuj samochodów, ale satysfakcję z dynamicznej i wygodnej jazdy. Zamiast lodówek sprzedawaj miły chłód i uczucie świeżości. Dowiedz się, jak:
* myśleć za klienta i wyprzedzać jego potrzeby,
* nagradzać lojalnych klientów,
* sprawić, by lojalni klienci stali się Twoimi sprzedawcami,
* nie zasypywać klientów śmieciowymi informacjami,
* dawać klientom pewność i tworzyć standardy branżowe,
* stworzyć spójny wizerunek firmy: niech klient, widząc Cię, słyszy Twój głos,
Szczegóły | |
Dział: | Książki |
Wydawnictwo: | Helion |
Oprawa: | miękka |
Okładka: | miękka |
Wprowadzono: | 29.03.2009 |