Książkowe bestsellery z tych samych kategorii

Przyjaciółka   Książka 37,28 zł
Paderborn Langer Tom 2   Książka 32,93 zł
Tajemnica domu Uklejów   Książka 37,49 zł

10 zasad budowania trwałych relacji z klientem

książka

Wydawnictwo Helion
Oprawa miękka
  • Dostępność niedostępny

Opis produktu:

Każdy produkt, jaki sprzedajesz, jest częścią Ciebie

* Instynkt VIP. Jak odróżniać klientów kluczowych od pozostałych?
* Jak podnieść wartość produktu o pozytywne emocje?
* Jak małe firmy usługowe wygrywają z korporacjami?

Sympatia. Zaufanie. Nastawienie emocjonalne.
Oto klucze do umysłu każdego klienta. Przypomnij sobie, ile razy kupiłeś coś - ciastko, samochód czy kosztowną usługę specjalistyczną dla firmy - tylko dlatego, że polubiłeś osobę sprzedającą lub jej organizację. Ile razy podjąłeś nieracjonalną decyzję, lecz byłeś z niej zadowolony, ponieważ sprzedający zadbał o Ciebie jak należy i był z Tobą szczery? Czy dostrzegasz już, dlaczego umacnianie więzi z klientami jest dobrą inwestycją?

Tak w biznesie jak w życiu, dobry związek zaczyna się do komunikacji i kończy się, gdy jej brakuje. Przeczytaj tę książkę i przekonaj się, że każdy produkt jest usługą sprzedawaną ludziom przez ludzi. Nie oferuj samochodów, ale satysfakcję z dynamicznej i wygodnej jazdy. Zamiast lodówek sprzedawaj miły chłód i uczucie świeżości. Dowiedz się, jak:

* myśleć za klienta i wyprzedzać jego potrzeby,
* nagradzać lojalnych klientów,
* sprawić, by lojalni klienci stali się Twoimi sprzedawcami,
* nie zasypywać klientów śmieciowymi informacjami,
* dawać klientom pewność i tworzyć standardy branżowe,
* stworzyć spójny wizerunek firmy: niech klient, widząc Cię, słyszy Twój głos,
S
Szczegóły
Dział: Książki
Wydawnictwo: Helion
Oprawa: miękka
Okładka: miękka
Wprowadzono: 29.03.2009

RECENZJE - książki - 10 zasad budowania trwałych relacji z klientem

4.7/5 ( 7 ocen )
  • 5
    6
  • 4
    0
  • 3
    1
  • 2
    0
  • 1
    0