SPRAWDŹ STATUS ZAMÓWIENIA
POMOC I KONTAKT
Ulubione
Kategorie

FAQ - najczęściej zadawane pytania

Jak złożyć zamówienie?

Dodaj produkt do koszyka. Aby zobaczyć jego zawartość kliknij na ikonę koszyka, która która znajduje się w prawym górnym rogu strony internetowej. Produkty umieszczone w koszyku zawierają informacje o cenie, ilości sztuk, a także podsumowaną cenę zakupionych produktów (cena nie zawiera kosztów przesyłki). W przypadku zamówienia towarów i wydań elektronicznych (e-booki i audiobooki) utworzone zostają dwa osobne koszyki: koszyk z towarami oraz koszyk z e-wydaniami. Aby zobaczyć zawartość któregoś z nich, kliknij na odpowiednią zakładkę. Możesz zmienić liczbę zamawianych egzemplarzy lub usunąć coś z koszyka. Jeżeli posiadasz kod promocyjny lub bon zakupowy, możesz go wykorzystać wpisując lub wklejając ciąg znaków w odpowiednie pole i potwierdzić używając przycisku OK. Rabat zostanie uwzględniony w cenach produktów nie objętych innymi promocjami. Jeżeli posiadasz na swoim koncie odpowiednią ilość punktów promocyjnych, to możesz opłacić nimi swoje zamówienie. Szczegółowe informacje na temat wykorzystywania punktów znajdują się w dziale OPŁAĆ ZAMÓWIENIE PUNKTAMI. Jeśli chcesz dokończyć proces składania zamówienia, kliknij na przycisk  znajdujący się poniżej po prawej stronie. Pamiętaj! W przypadku dwóch koszyków (towary i e-wydania) musisz dwukrotnie dokończyć składanie zamówienia, gdyż zamówienia na takie produkty są realizowane w odrębnym trybie.  Następnie wybierz rodzaj przesyłki i płatności. Wypełnij pola swoimi danymi i opłać zamówienie.

Jak zmodyfikować zamówienie?

Po zalogowaniu się na koncie Klienta przejdź do zakładki MOJE ZAMÓWIENIA, gdzie możesz m.in. usunąć produkt, zmienić punkt odbioru lub paczkomat albo anulować zamówienie. Zmiany możesz wprowadzić tylko do momentu wysłania zamówienia. Jeżeli chcesz zmienić coś innego, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta. Informacje kontaktowe znajdziesz na stronie: kontakt.

Jak mam potwierdzić zamówienie?

Po złożeniu zamówienia na stronie, nie musisz go w żaden sposób dodatkowo potwierdzać. Zamówienie zostanie autormatycznie potwierdzone przez nasz system, w momencie jego przetwarzania, najpóźniej kilka minut po jego przyjęciu. Jeżeli Twoje zamówienie nie jest potwierdzone to skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta. Informacje kontaktowe znajdziesz na stronie: kontakt.

Jak mogę sprawdzić na jakim etapie realizacji jest moje zamówienie?

Status zamówienia możesz sprawdzić klikając w SPRAWDŹ STATUS ZAMÓWIENIA. Wpisz numer zamówienia oraz adres e-mail aby zobaczyć szczegóły zamówienia lub wybierz z listy Twoich zamówień, jeśli jesteś zalogowany/a. Status możesz też sprawdzić w zakładce KONTO w dziale MOJE ZAMÓWIENIA. Zobaczysz tam wszystkie swoje zamówienia, a przy każdym z nich znajduje się informacja na jakim etapie realizacji jest obecnie zamówienie. Etapy realizacji zamówienia: Potwierdzone - zamówienie zostało potwierdzone przez nasz system. Opłacone - otrzymaliśmy wpłatę i rozpoczęliśmy realizację. Wysłane - towary zostały zgromadzone i wysłane do Klienta.

Czy powiadomicie mnie o wysłaniu paczki?

O nadaniu paczki poinformujemy w e-mailu i podamy numer listu przewozowego, po którym można śledzić przesyłkę na stronie internetowej firmy kurierskiej.

Chcę zrobić komuś prezent, jak mogę to zrobić na Gandalf.com.pl?

Możesz zrobić komuś miłą niespodziankę i wysłać wybrane produkty jako prezent na wskazany przez Ciebie adres. Pakujemy wówczas produkty w ozdobny papier i dołączamy pocztówkę/kartę z wymyśloną przez Ciebie dedykacją z komentarza do zamówienia. Składając zamówienie zaznacz opcję dodatkową "Prezent" oraz jeśli masz życzenie to wpisz w komentarzu do zamówienia treść dedykacji (nie więcej niż 200 znaków).  Wybór tej opcji dodatkowej jest możliwy jedynie w przypadku płatności z góry (przelewem, kartą). Faktura Vat za zakup nie jest wysyłana wraz z zamówieniem, tylko w formie dokumentu PDF na podany adres e-mail.  W ofercie mamy też bony podarunkowe, które możemy wysłać w formie papierowej lub elektronicznej.

Jakie są metody dostawy?

Wszystkie dostępne metody dostawy prezentujemy w Koszyku oraz na stronie DOSTAWA.

Jakie są koszty dostawy?

W przypadku przesyłek krajowych koszt dostawy naliczany jest tylko raz, niezależnie od ilości produktów w zamówieniu. Opłata za dostawę poza granice Polski jest uzależniona od ilości zamawianych produktów. Sprawdź szczegóły na stronie: KOSZTY WYSYŁKI.

Czy oferujecie darmową wysyłkę?

Oczywiście. Aby nie ponosić kosztów wysyłki, wartość zamówienia musi przekroczyć: 249 zł - Paczkomaty InPost 299 zł - pozostałe metody wysyłki Promocja nie obejmuje zamówień wysyłanych za granicę oraz nie łączy się z innymi promocjami.

W jakim terminie przesyłka zostanie doręczona?

Termin otrzymania zamówionych produktów to okres realizacji zamówienia (podajemy go przy każdym produkcie) powiększony o czas dostawy zależny od wybranej metody dostawy. Czas dostawy prezentujemy w Koszyku oraz na stronie DOSTAWA.

Co się stanie, gdy nie odbiorę paczki z Paczkomatu, punktu odbioru lub kurier nie zastanie mnie ponownie w domu?

Twoja paczka zostanie zwrócona do nas. Gdy ją otrzymamy to powiadomimy Cię w e-mailu i zaproponujemy powtórną wysyłkę po dopłaceniu zwykłym przelewem kosztów transportu. Jeśli zamówienie wysłaliśmy za pobraniem, to po zwrocie paczki zostanie od razu unieważnione, natomiast w każdej chwili możesz złożyć nowe. W sytuacji gdy zakupu dokonano za pośrednictwem Allegro.pl, zamówienie zostanie unieważnione i dokonamy zwrotu pełnej wpłaconej sumy.

Jak zapłacić przelewem tradycyjnym?

Wybierając tę formę płatności, proszę wpłacić odpowiednią sumę na jedno z naszych kont bankowych. Przelew można wykonać przez internet, w banku lub na poczcie. W tytule przelewu proszę wpisać numer zamówienia. Dane odbiorcy: Gandalf Sp. z o.o., ul. Beskidzka 37, 91-612 Łódź. Numery rachunków bankowych: PKO BP: 60 1020 3378 0000 1102 0223 1157 lub mBANK: 19 1140 1010 0000 5351 5400 1001 Dane do przelewu można też znaleźć w zakładce DANE FIRMY.

Jak zapłacić za pobraniem?

Gdy wybierzesz tę formę płatności, to opłatę za zamówienie uiścisz gotówką kurierowi albo przy odbiorze paczki z Urzędu Pocztowego lub z Punktu DPD. Jeśli chcesz wybrać płatność za pobraniem oraz dostawę do Paczkomatu InPost, to więcej przydatnych informacji na ten temat znajdziesz tutaj.

Płatność online nie powiodła się. Jak ponowić tę płatność?

Aby ponowić próbę zapłaty przez PayU należy: Zalogować się na konto Klienta w sklepie Przejść do zakładki KONTO -> MOJE ZAMÓWIENIA Kliknąć przycisk SZCZEGÓŁY z prawej strony Następnie należy kliknąć zielony przycisk "PayU" i wybrać dogodną dla siebie płatność.

Jak zapłacić kartą? 

Jeśli wybierzesz taką formę płatności, to po złożeniu zamówienia nastąpi przekierowanie na stronę internetową firmy PayU, gdzie należy podać dane karty kredytowej oraz zatwierdzić płatność.

Jak zapłacić z InPost Pay?

Wystarczy, że podczas zakupów online wybierzesz produkt i klikniesz przycisk "Utwórz koszyk z InPost Pay". Jeśli jest to pierwszy raz na danej przeglądarce internetowej, zostaniesz poproszony/poproszona o podanie swojego numeru telefonu, który jest związany z aplikacją. Po naciśnięciu "Połącz", Twój koszyk zostanie przeniesiony do aplikacji InPost, gdzie łatwo i wygodnie będziesz mógł/mogła dokończyć zakupy. Dodatkowo, możesz dodawać kolejne produkty do koszyka na stronie sklepu, używając opcji "Dodaj do koszyka", a one automatycznie pojawią się zarówno w koszyku sklepu, jak i w InPost Pay. Korzystając z InPost Pay, wybierzesz opcję płatności i dostawy już w aplikacji InPost lub skorzystasz z tych zapamiętanych jako Twoje ulubione. Będziesz mieć dostęp do śledzenia zamówień i ich aktualnego statusu bezpośrednio w aplikacji.

Jak zapłacić później z PayPo?

Po złożeniu zamówienia nastąpi przekierowanie na stronę internetową PayPo.pl, gdzie proszę podać podstawowe dane, a po pozytywnej weryfikacji firma PayPo opłaci Twoje zamówienie. Nasz sklep wyśle zakupy, a Klient na spłatę bez dodatkowych opłat będzie miał do 30 dni od złożenia zamówienia. Więcej informacji znajdziesz na stronie internetowej https://paypo.pl/.

Jak zapłacić później z Twisto?

Po złożeniu zamówienia nastąpi przekierowanie na stronę internetową PayU (operatora Twisto), gdzie proszę podać podstawowe dane, a po pozytywnej weryfikacji ta firma opłaci Twoje zamówienie. Nasz sklep wyśle zakupy i na spłatę bez dodatkowych opłat będziesz miał/a do 30 dni od złożenia zamówienia. Więcej informacji znajdziesz na stronie internetowej https://www.twisto.pl/.

Czy mogę kupić na raty?

Za zakupy w naszym sklepie możesz zapłacić w ratach, w koszyku wystarczy wybrać formę płatności “Raty PayU”. Po złożeniu zamówienia nastąpi przekierowanie na stronę internetową firmy PayU, gdzie proszę podać podstawowe dane, a po pozytywnej weryfikacji firma PayU opłaci Twoje zamówienie. Nasz sklep wyśle zakupy, a Ty dokonasz spłaty w wygodnych ratach. Minimalna wartość zamówienia to 300zł. Szczegółowe informacje znajdziesz tutaj.

Jak zapłacić bonem podarunkowym lub bonem z systemów kafeteryjnych?

Jeśli posiadasz taki bon to wpisz jego unikalny kod w Koszyku w polu o nazwie „Kod promocyjny lub bon zakupowy” i kliknij „OK”. Następnie wybierz na przykład płatność przelewem tradycyjnym i dokończ składanie zamówienia. Jeżeli Twój bon nie pokrywa w pełni wartości produktów znajdujących się w koszyku, to możesz wybrać inną szybszą formę płatności jak PayU oraz w taki sposób dopłacić różnicę. W zamówieniu opłacanym bonem, nie można już wykorzystać kodu rabatowego.

Gdzie znajdę fakturę za zakup?

Jeśli w trakcie składania zamówienia została wybrana faktura papierowa to dołączyliśmy ją do przesyłki. Fakturę elektroniczną wysyłamy na adres e-mail podany w trakcie składania zamówienia, w terminie 1-3 dni po wysłaniu paczki. E-fakturę można pobrać także samodzielnie z konta Klienta -  zakładka MOJE ZAMÓWIENIA. Jeżeli masz pytanie to skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta. Informacje kontaktowe znajdziesz na stronie: kontakt.

Czy faktura może być wystawiona tylko na niektóre produkty z zamówienia?

Niestety nie, na fakturze znajdą się wszystkie zamawiane produkty. Aby otrzymać oddzielne faktury, proszę złożyć osobne zamówienia. Następnie należy skontaktować się z nami, abyśmy te zamówienia wysłali jedną paczką, z oddzielnymi fakturami i z tylko raz naliczonymi kosztami przesyłki. Możemy połączyć maksymalnie trzy zamówienia do wspólnej wysyłki.

Faktura nie została podpisana, czy jest tak samo ważna?

Tak. Zgodnie z obowiązującymi przepisami, faktury Vat nie muszą już zawierać podpisu wystawcy, ani podpisu odbiorcy: od 1 maja 2004 r. w zakresie podatków PIT i CIT podmiotów nieprowadzących ksiąg handlowych; od 1 maja 2004 r. w zakresie podatku VAT; od 1 lutego 2005 r. w zakresie rachunkowości (ksiąg handlowych) Wystarczy sam wydruk, bez nanoszenia podpisów i pieczątek.

Czy mogę otrzymać duplikat faktury?

Tak, w tym celu należy skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta. Informacje kontaktowe znajdziesz na stronie: kontakt. Dokument zostanie wysłany w formie elektronicznej. Fakturę do każdego zamówienia można pobrać także samodzielnie z konta Klienta -  zakładka MOJE ZAMÓWIENIA.

Czy ceny książek obejmują Vat?

Tak, podatek Vat w przypadku książek wynosi 5%. Wszystkie ceny prezentowane w naszej ofercie uwzględniają Vat.

Czy mogę sam odebrać zamówienie nie płacąc za wysyłkę?

Tak, odbiór osobisty jest możliwy w naszej siedzibie w Łodzi, przy ulicy Beskidzkiej 37. Zobacz na mapie.

Co muszę zrobić aby osobiście odebrać produkty?

Złóż zamówienie przez Koszyk na naszej stronie internetowej wybierając „Odbiór w punkcie - Łódź, Ul. Beskidzka 37”. Następnie opłać zamówienie i poczekaj na wiadomość z informacją, że produkty są już gotowe do odbioru. Gdy do nas przyjdziesz koniecznie podaj kod odbioru, który dostarczyliśmy w e-mailu i smsem.

Dostałam/em wiadomość, że zamówienie jest gotowe do odbioru, gdzie i w jakich godzinach mogę je odebrać?

Po odbiór zamówienia zapraszamy do naszej siedziby w Łodzi, przy ulicy Beskidzkiej 37 - od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 - 17:00. Proszę przygotować kod odbioru, który wysłaliśmy w e-mailu i smsem.

Czy mogę dokonać zakupu u was w Łodzi?

Nie prowadzimy sprzedaży stacjonarnej. W naszym punkcie w Łodzi przy ul. Beskidzkiej 37 można jedynie odebrać zamówienie internetowe. Aby uzyskać więcej informacji skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta: kontakt.

Chcę otrzymywać informacje o nowościach oraz o ciekawych książkach z waszej oferty, co muszę zrobić?

Aby regularnie otrzymywać takie informacje, proszę zalogować się na naszej stronie i wybrać zakładkę KONTO, następnie dział PERSONALIZACJA NEWSLETTERA oraz wpisać swój adres e-mail. Następnie wybierz interesujące Cię kategorie z poszczególnych działów, lubianych autorów czy wydawców.

Co to jest ebook?

To książka w postaci cyfrowej, czyli plik który można otwierać w smartfonach, tabletach, czytnikach czy komputerach. Ebook do samodzielnego czytania występuje w formatach mobi i epub oraz czasem również pdf, natomiast ebook do słuchania (audiobook) to pliki mp3. Po opłaceniu zamówienia możesz pobrać pliki ze swojego konta w zakładce BIBLIOTEKA E-KSIĄŻEK.

Czy mogę otrzymać katalog z waszą ofertą np. e-mailem lub listem?

Nie, ponieważ pełna oferta naszego sklepu znajduje się tylko na stronie internetowej www.gandalf.com.pl.

Czy macie w sprzedaży książki używane?

Książki i inne produkty znajdujące się w naszej ofercie są produktami nowymi, pełnowartościowymi i wolnymi od wad. W sprzedaży znajdują się również towary przecenione - końcówki nakładów, książki z uszkodzoną okładką, produkty w naruszonym opakowaniu. Produkty te posiadają widoczne oznaczenie zarówno w nazwie jak i opisie towaru.

Przy produkcie, którym jestem zainteresowana/y znajduje się dopisek - Produkt niedostępny. Czy mogę go zamówić?

Niestety nie. Taki dopisek oznacza, że produkt jest już niedostępny u nas oraz u naszych dostawców i nie wiemy czy jeszcze się pojawi.

Przy książce, którą jestem zainteresowana/y znajduje się dopisek - Zapowiedź. Co to oznacza?

Książka oznaczona taką informacją nie jest jeszcze dostępna na rynku księgarskim. Wydawca planuje jej wydanie w najbliższym czasie.

Zapowiedź - czy mogę ją zamówić?

Taki produkt można zamówić jeśli jego cena została ustalona i jest widoczna na stronie. Wysyłka całego zamówienia, w którym znajduje się zapowiedź, nastąpi po jej ukazaniu się na rynku.

Co oznacza dopisek - Planowany dodruk?

Taki produkt można zamówić jeśli jego cena została ustalona i jest widoczna na stronie. Wysyłka całego zamówienia, w którym znajduje się taki produkt nastąpi gdy tylko ten ponownie pojawi się  na rynku.

Czy przybliżona data wydania może ulec zmianie?

Tak, czasem data premiery bądź ponownego pojawienia się w sprzedaży dodruku jest przesuwana przez wydawcę/producenta na później, ale produkt może także pojawić się w sprzedaży nieco wcześniej.

Czy stały Klient może liczyć na dodatkową zniżkę?

Tak. Przygotowaliśmy program lojalnościowy, w ramach którego zarejestrowany Klient otrzymuje punkty za każde zrealizowane zamówienie. Po uzbieraniu odpowiedniej ilości punktów można je wymienić na upust – szczegółowe informacje na ten temat prezentujemy tutaj.

Promocja “darmowa dostawa” - kiedy mogę z niej skorzystać?

W naszym sklepie możesz skorzystać z bezpłatnej dostawy produktów. Aby nie ponosić kosztów wysyłki dodaj do koszyka towary o łącznej wartości ponad: 249 zł - Paczkomaty InPost 299 zł - pozostałe metody wysyłki Promocja nie obejmuje zamówień wysyłanych za granicę oraz nie łączy się z innymi promocjami.

Co dają mi punkty, które otrzymuję za każde zamówienie?

Punkty możesz wymienić na upust, a szczegółowe informacje znajdziesz tutaj.

Interesuje mnie zakup większej ilości produktów. Czy mogę otrzymać lepszą ofertę cenową?

Specjalnie dla Ciebie uruchomiliśmy panel zakupów B2B, gdzie po rejestracji otrzymasz dostęp do niższych cen. Więcej informacji na ten temat znajdziesz tutaj.

Czy macie specjalną ofertę dla bibliotek?

Informacje na ten temat prezentujemy na stronie OFERTA DLA BIBLIOTEK.

Czy organizujecie konkursy z nagrodami?

Tak :)  Aby otrzymywać informacje o konkursach i akcjach promocyjnych które organizujemy, zaobserwuj nas na Facebooku, Instagramie, Twitterze - X.

Bony podarunkowe - jak można z nich korzystać?

Podaruj bon zakupowy, który obdarowana osoba może wykorzystać przez okrągły rok przy zakupie dowolnych produktów z oferty naszego sklepu. Pełną ofertę bonów prezentujemy na stronie BONY PODARUNKOWE.

W jakim terminie mogę zwrócić towar bez podania przyczyny?

Możesz odstąpić od umowy i zwrócić towar bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki, a wszystkie informacje na ten temat prezentujemy na stronie ZWROTY I REKLAMACJE.

Jaki jest termin zwrotu pieniędzy za odesłany towar?

Środki zwracamy jak najszybiej, w terminie do 14 dni.

Czy mogę wymienić produkt na inny?

W takim przypadku prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta. Informacje kontaktowe znajdziesz na stronie: kontakt.

Produkt jest wadliwy lub popsuł się, w jaki sposób mogę złożyć reklamację?

Aby złożyć reklamację proszę zalogować się na koncie Klienta i przejść do KONTO, a następnie wybrać REKLAMACJE/ZWROTY. W przypadku reklamacji towaru prosimy o niezwłoczne przesłanie Pocztą Polską, listem poleconym, wadliwego towaru do naszego sklepu. Informujemy, że firma nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem. Możesz również skorzystać z możliwości bezpłatnego odesłania reklamowanego towaru za pośrednictwem Paczkomatów InPost. W tym celu należy wejść na stronę https://szybkiezwroty.pl/pl/ksiegarniagandalf i wypełnić krótki formularz aby otrzymać kod nadania. Do reklamowanego towaru należy dołączyć numer zamówienia wraz z opisem przyczyny reklamacji. Czas rozpatrzenia reklamacji wynosi do 14 dni, jednakże sklep podejmuje wszelkie kroki, aby reklamację rozwiązać w możliwie  najkrótszym czasie. Masz pytanie w sprawie reklamacji? Skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta. Informacje kontaktowe znajdziesz na stronie: kontakt.

Paczka jest uszkodzona, co należy zrobić w tej sytuacji?

Jeśli produkt z Twojego zamówienia okazał się uszkodzony, a paczka nosiła ślady uszkodzeń powstałych podczas transportu to jak najszybciej przygotuj protokół szkody. Masz na to maksymalnie 7 dni. Dokument wypełnisz na stronie: InPost - https://inpost.pl/protokol DPD - https://protokol.dpd.com.pl/ Następnie protokół szkody oraz zdjęcia kartonu i uszkodzeń wyślij na adres info@gandalf.com.pl, a my złożymy reklamację na usługi przewoźnika. Proces rozpatrywania reklamacji wynosi do 30 dni.

Nie mogę pobrać e-booka, co robić?

W przypadku problemów z wydaniem elektronicznym skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta. Informacje kontaktowe znajdziesz na stronie: kontakt.

Nie pamiętam hasła, co robić?

Skorzystaj z możliwości odzyskania hasła, która jest dostępna na stronie ODZYSKANIE HASŁA.

Chcę zrezygnować z otrzymywania newslettera, co muszę zrobić?

Proszę zalogować się na naszej stronie i wybrać ikonę KONTO, następnie w zakładce MOJE KONTO wybierz PERSONALIZACJA NEWSLETTERA ->ZREZYGNUJ Z NEWSLETTERA wpisz adres e-mail i kliknij OK. Druga możliwość: w otrzymanym newsletterze na samym końcu jest link, który należy kliknąć aby zrezygnować z otrzymywania newslettera.

Złożyłam/em już zamówienie, ale chciałabym/bym usunąć z niego jedną pozycję. Czy jest to możliwe?

Tak, jest to możliwe jeżeli zamówienie nie zostało jeszcze wysłane. Proszę użyć ikony KONTO a następnie MOJE ZAMÓWIENIA i wybrać EDYTUJ ZAMÓWIENIE, następnie przy konkretnym produkcie naciśnij USUŃ PRODUKT Z ZAMÓWIENIA. Można też skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta. Informacje kontaktowe znajdziesz na stronie: kontakt.

Co muszę zrobić aby zrezygnować ze złożonego zamówienia?

Proszę użyć ikony KONTO a następnie MOJE ZAMÓWIENIA i wybrać EDYTUJ ZAMÓWIENIE -->ANULUJ ZAMÓWIENIE.Albo skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta. Informacje kontaktowe znajdziesz na stronie: kontakt.

Skąd mogę pobrać e-fakturę?

Zaloguj się na koncie Klienta I przejdź do zakładki MOJE ZAMÓWIENIA oraz wybierz opcję “Przygotuj fakturę”. W ciągu 5 minut w tym samym miejscu pojawi się przycisk “Pobierz fakturę”.

Jak mogę usunąć swoje konto?

Aby usunąć konto Klienta zaloguj się i przejdź do zakładki MOJE KONTO oraz użyj przycisku “Usuń konto”. Usunięcie konta Klienta wiąże się z brakiem możliwości pobrania zakupionych ebooków.

Czy konieczne jest założenie konta przed złożeniem zamówienia?

Nie musisz rejestrować się wcześniej. Składając pierwsze zamówienie możesz wybrać opcję “Zakupy bez logowania”, a my utworzymy dla Ciebie konto Klienta i w e-mailu przekażemy wszystkie niebędne informacje.

ZAMÓWIENIE

Jak złożyć zamówienie?

Dodaj produkt do koszyka. Aby zobaczyć jego zawartość kliknij na ikonę koszyka, która która znajduje się w prawym górnym rogu strony internetowej.

Produkty umieszczone w koszyku zawierają informacje o cenie, ilości sztuk, a także podsumowaną cenę zakupionych produktów (cena nie zawiera kosztów przesyłki).

W przypadku zamówienia towarów i wydań elektronicznych (e-booki i audiobooki) utworzone zostają dwa osobne koszyki: koszyk z towarami oraz koszyk z e-wydaniami. Aby zobaczyć zawartość któregoś z nich, kliknij na odpowiednią zakładkę.

Możesz zmienić liczbę zamawianych egzemplarzy lub usunąć coś z koszyka.

Jeżeli posiadasz kod promocyjny lub bon zakupowy, możesz go wykorzystać wpisując lub wklejając ciąg znaków w odpowiednie pole i potwierdzić używając przycisku OK. Rabat zostanie uwzględniony w cenach produktów nie objętych innymi promocjami.

Jeżeli posiadasz na swoim koncie odpowiednią ilość punktów promocyjnych, to możesz opłacić nimi swoje zamówienie. Szczegółowe informacje na temat wykorzystywania punktów znajdują się w dziale OPŁAĆ ZAMÓWIENIE PUNKTAMI.

Jeśli chcesz dokończyć proces składania zamówienia, kliknij na przycisk  znajdujący się poniżej po prawej stronie.

Pamiętaj! W przypadku dwóch koszyków (towary i e-wydania) musisz dwukrotnie dokończyć składanie zamówienia, gdyż zamówienia na takie produkty są realizowane w odrębnym trybie. 

Następnie wybierz rodzaj przesyłki i płatności. Wypełnij pola swoimi danymi i opłać zamówienie.

Jak zmodyfikować zamówienie?

Po zalogowaniu się na koncie Klienta przejdź do zakładki MOJE ZAMÓWIENIA, gdzie możesz m.in. usunąć produkt, zmienić punkt odbioru lub paczkomat albo anulować zamówienie. Zmiany możesz wprowadzić tylko do momentu wysłania zamówienia.

Jeżeli chcesz zmienić coś innego, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta. Informacje kontaktowe znajdziesz na stronie: kontakt.

Jak mam potwierdzić zamówienie?

Po złożeniu zamówienia na stronie, nie musisz go w żaden sposób dodatkowo potwierdzać. Zamówienie zostanie autormatycznie potwierdzone przez nasz system, w momencie jego przetwarzania, najpóźniej kilka minut po jego przyjęciu. Jeżeli Twoje zamówienie nie jest potwierdzone to skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta. Informacje kontaktowe znajdziesz na stronie: kontakt.

Jak mogę sprawdzić na jakim etapie realizacji jest moje zamówienie?

Status zamówienia możesz sprawdzić klikając w SPRAWDŹ STATUS ZAMÓWIENIA. Wpisz numer zamówienia oraz adres e-mail aby zobaczyć szczegóły zamówienia lub wybierz z listy Twoich zamówień, jeśli jesteś zalogowany/a.

Status możesz też sprawdzić w zakładce KONTO w dziale MOJE ZAMÓWIENIA. Zobaczysz tam wszystkie swoje zamówienia, a przy każdym z nich znajduje się informacja na jakim etapie realizacji jest obecnie zamówienie.

Etapy realizacji zamówienia:

  • Potwierdzone - zamówienie zostało potwierdzone przez nasz system.
  • Opłacone - otrzymaliśmy wpłatę i rozpoczęliśmy realizację.
  • Wysłane - towary zostały zgromadzone i wysłane do Klienta.

Czy powiadomicie mnie o wysłaniu paczki?

O nadaniu paczki poinformujemy w e-mailu i podamy numer listu przewozowego, po którym można śledzić przesyłkę na stronie internetowej firmy kurierskiej.

Chcę zrobić komuś prezent, jak mogę to zrobić na Gandalf.com.pl?

Możesz zrobić komuś miłą niespodziankę i wysłać wybrane produkty jako prezent na wskazany przez Ciebie adres. Pakujemy wówczas produkty w ozdobny papier i dołączamy pocztówkę/kartę z wymyśloną przez Ciebie dedykacją z komentarza do zamówienia.

Składając zamówienie zaznacz opcję dodatkową "Prezent" oraz jeśli masz życzenie to wpisz w komentarzu do zamówienia treść dedykacji (nie więcej niż 200 znaków). 

Wybór tej opcji dodatkowej jest możliwy jedynie w przypadku płatności z góry (przelewem, kartą). Faktura Vat za zakup nie jest wysyłana wraz z zamówieniem, tylko w formie dokumentu PDF na podany adres e-mail. 

W ofercie mamy też bony podarunkowe, które możemy wysłać w formie papierowej lub elektronicznej.

WYSYŁKA

Jakie są metody dostawy?

Wszystkie dostępne metody dostawy prezentujemy w Koszyku oraz na stronie DOSTAWA.

Jakie są koszty dostawy?

W przypadku przesyłek krajowych koszt dostawy naliczany jest tylko raz, niezależnie od ilości produktów w zamówieniu. Opłata za dostawę poza granice Polski jest uzależniona od ilości zamawianych produktów. Sprawdź szczegóły na stronie: KOSZTY WYSYŁKI.

Czy oferujecie darmową wysyłkę?

Oczywiście. Aby nie ponosić kosztów wysyłki, wartość zamówienia musi przekroczyć:

  • 249 zł - Paczkomaty InPost
  • 299 zł - pozostałe metody wysyłki

Promocja nie obejmuje zamówień wysyłanych za granicę oraz nie łączy się z innymi promocjami.

W jakim terminie przesyłka zostanie doręczona?

Termin otrzymania zamówionych produktów to okres realizacji zamówienia (podajemy go przy każdym produkcie) powiększony o czas dostawy zależny od wybranej metody dostawy.

Czas dostawy prezentujemy w Koszyku oraz na stronie DOSTAWA.

Co się stanie, gdy nie odbiorę paczki z Paczkomatu, punktu odbioru lub kurier nie zastanie mnie ponownie w domu?

Twoja paczka zostanie zwrócona do nas. Gdy ją otrzymamy to powiadomimy Cię w e-mailu i zaproponujemy powtórną wysyłkę po dopłaceniu zwykłym przelewem kosztów transportu. Jeśli zamówienie wysłaliśmy za pobraniem, to po zwrocie paczki zostanie od razu unieważnione, natomiast w każdej chwili możesz złożyć nowe.

W sytuacji gdy zakupu dokonano za pośrednictwem Allegro.pl, zamówienie zostanie unieważnione i dokonamy zwrotu pełnej wpłaconej sumy.

PŁATNOŚCI

Jak zapłacić przelewem tradycyjnym?

Wybierając tę formę płatności, proszę wpłacić odpowiednią sumę na jedno z naszych kont bankowych. Przelew można wykonać przez internet, w banku lub na poczcie.

W tytule przelewu proszę wpisać numer zamówienia.

Dane odbiorcy: Gandalf Sp. z o.o., ul. Beskidzka 37, 91-612 Łódź.

Numery rachunków bankowych:
PKO BP: 60 1020 3378 0000 1102 0223 1157
lub
mBANK: 19 1140 1010 0000 5351 5400 1001

Dane do przelewu można też znaleźć w zakładce DANE FIRMY.

Jak zapłacić za pobraniem?

Gdy wybierzesz tę formę płatności, to opłatę za zamówienie uiścisz gotówką kurierowi albo przy odbiorze paczki z Urzędu Pocztowego lub z Punktu DPD.

Jeśli chcesz wybrać płatność za pobraniem oraz dostawę do Paczkomatu InPost, to więcej przydatnych informacji na ten temat znajdziesz tutaj.

Płatność online nie powiodła się. Jak ponowić tę płatność?

Aby ponowić próbę zapłaty przez PayU należy:

  1. Zalogować się na konto Klienta w sklepie
  2. Przejść do zakładki KONTO -> MOJE ZAMÓWIENIA
  3. Kliknąć przycisk SZCZEGÓŁY z prawej strony
  4. Następnie należy kliknąć zielony przycisk "PayU" i wybrać dogodną dla siebie płatność.

Jak zapłacić kartą? 

Jeśli wybierzesz taką formę płatności, to po złożeniu zamówienia nastąpi przekierowanie na stronę internetową firmy PayU, gdzie należy podać dane karty kredytowej oraz zatwierdzić płatność.

Jak zapłacić z InPost Pay?

Wystarczy, że podczas zakupów online wybierzesz produkt i klikniesz przycisk "Utwórz koszyk z InPost Pay". Jeśli jest to pierwszy raz na danej przeglądarce internetowej, zostaniesz poproszony/poproszona o podanie swojego numeru telefonu, który jest związany z aplikacją. Po naciśnięciu "Połącz", Twój koszyk zostanie przeniesiony do aplikacji InPost, gdzie łatwo i wygodnie będziesz mógł/mogła dokończyć zakupy. Dodatkowo, możesz dodawać kolejne produkty do koszyka na stronie sklepu, używając opcji "Dodaj do koszyka", a one automatycznie pojawią się zarówno w koszyku sklepu, jak i w InPost Pay. Korzystając z InPost Pay, wybierzesz opcję płatności i dostawy już w aplikacji InPost lub skorzystasz z tych zapamiętanych jako Twoje ulubione. Będziesz mieć dostęp do śledzenia zamówień i ich aktualnego statusu bezpośrednio w aplikacji.

Jak zapłacić później z PayPo?

Po złożeniu zamówienia nastąpi przekierowanie na stronę internetową PayPo.pl, gdzie proszę podać podstawowe dane, a po pozytywnej weryfikacji firma PayPo opłaci Twoje zamówienie. Nasz sklep wyśle zakupy, a Klient na spłatę bez dodatkowych opłat będzie miał do 30 dni od złożenia zamówienia. Więcej informacji znajdziesz na stronie internetowej https://paypo.pl/.

Jak zapłacić później z Twisto?

Po złożeniu zamówienia nastąpi przekierowanie na stronę internetową PayU (operatora Twisto), gdzie proszę podać podstawowe dane, a po pozytywnej weryfikacji ta firma opłaci Twoje zamówienie. Nasz sklep wyśle zakupy i na spłatę bez dodatkowych opłat będziesz miał/a do 30 dni od złożenia zamówienia. Więcej informacji znajdziesz na stronie internetowej https://www.twisto.pl/.

Czy mogę kupić na raty?

Za zakupy w naszym sklepie możesz zapłacić w ratach, w koszyku wystarczy wybrać formę płatności “Raty PayU”. Po złożeniu zamówienia nastąpi przekierowanie na stronę internetową firmy PayU, gdzie proszę podać podstawowe dane, a po pozytywnej weryfikacji firma PayU opłaci Twoje zamówienie. Nasz sklep wyśle zakupy, a Ty dokonasz spłaty w wygodnych ratach. Minimalna wartość zamówienia to 300zł.

Szczegółowe informacje znajdziesz tutaj.

Jak zapłacić bonem podarunkowym lub bonem z systemów kafeteryjnych?

Jeśli posiadasz taki bon to wpisz jego unikalny kod w Koszyku w polu o nazwie „Kod promocyjny lub bon zakupowy” i kliknij „OK”. Następnie wybierz na przykład płatność przelewem tradycyjnym i dokończ składanie zamówienia. Jeżeli Twój bon nie pokrywa w pełni wartości produktów znajdujących się w koszyku, to możesz wybrać inną szybszą formę płatności jak PayU oraz w taki sposób dopłacić różnicę. W zamówieniu opłacanym bonem, nie można już wykorzystać kodu rabatowego.

FAKTURY

Gdzie znajdę fakturę za zakup?

Jeśli w trakcie składania zamówienia została wybrana faktura papierowa to dołączyliśmy ją do przesyłki. Fakturę elektroniczną wysyłamy na adres e-mail podany w trakcie składania zamówienia, w terminie 1-3 dni po wysłaniu paczki.

E-fakturę można pobrać także samodzielnie z konta Klienta -  zakładka MOJE ZAMÓWIENIA.

Jeżeli masz pytanie to skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta. Informacje kontaktowe znajdziesz na stronie: kontakt.

Czy faktura może być wystawiona tylko na niektóre produkty z zamówienia?

Niestety nie, na fakturze znajdą się wszystkie zamawiane produkty. Aby otrzymać oddzielne faktury, proszę złożyć osobne zamówienia. Następnie należy skontaktować się z nami, abyśmy te zamówienia wysłali jedną paczką, z oddzielnymi fakturami i z tylko raz naliczonymi kosztami przesyłki. Możemy połączyć maksymalnie trzy zamówienia do wspólnej wysyłki.

Faktura nie została podpisana, czy jest tak samo ważna?

Tak. Zgodnie z obowiązującymi przepisami, faktury Vat nie muszą już zawierać podpisu wystawcy, ani podpisu odbiorcy:

  • od 1 maja 2004 r. w zakresie podatków PIT i CIT podmiotów nieprowadzących ksiąg handlowych;
  • od 1 maja 2004 r. w zakresie podatku VAT;
  • od 1 lutego 2005 r. w zakresie rachunkowości (ksiąg handlowych)

Wystarczy sam wydruk, bez nanoszenia podpisów i pieczątek.

Czy mogę otrzymać duplikat faktury?

Tak, w tym celu należy skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta. Informacje kontaktowe znajdziesz na stronie: kontakt. Dokument zostanie wysłany w formie elektronicznej.

Fakturę do każdego zamówienia można pobrać także samodzielnie z konta Klienta -  zakładka MOJE ZAMÓWIENIA.

Czy ceny książek obejmują Vat?

Tak, podatek Vat w przypadku książek wynosi 5%. Wszystkie ceny prezentowane w naszej ofercie uwzględniają Vat.

ODBIÓR OSOBISTY W ŁODZI

Czy mogę sam odebrać zamówienie nie płacąc za wysyłkę?

Tak, odbiór osobisty jest możliwy w naszej siedzibie w Łodzi, przy ulicy Beskidzkiej 37. Zobacz na mapie.

Co muszę zrobić aby osobiście odebrać produkty?

Złóż zamówienie przez Koszyk na naszej stronie internetowej wybierając „Odbiór w punkcie - Łódź, Ul. Beskidzka 37”.

Następnie opłać zamówienie i poczekaj na wiadomość z informacją, że produkty są już gotowe do odbioru. Gdy do nas przyjdziesz koniecznie podaj kod odbioru, który dostarczyliśmy w e-mailu i smsem.

Dostałam/em wiadomość, że zamówienie jest gotowe do odbioru, gdzie i w jakich godzinach mogę je odebrać?

Po odbiór zamówienia zapraszamy do naszej siedziby w Łodzi, przy ulicy Beskidzkiej 37 - od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 - 17:00.

Proszę przygotować kod odbioru, który wysłaliśmy w e-mailu i smsem.

Czy mogę dokonać zakupu u was w Łodzi?

Nie prowadzimy sprzedaży stacjonarnej. W naszym punkcie w Łodzi przy ul. Beskidzkiej 37 można jedynie odebrać zamówienie internetowe.

Aby uzyskać więcej informacji skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta: kontakt.

PYTANIA O PRODUKT

Chcę otrzymywać informacje o nowościach oraz o ciekawych książkach z waszej oferty, co muszę zrobić?

Aby regularnie otrzymywać takie informacje, proszę zalogować się na naszej stronie i wybrać zakładkę KONTO, następnie dział PERSONALIZACJA NEWSLETTERA oraz wpisać swój adres e-mail. Następnie wybierz interesujące Cię kategorie z poszczególnych działów, lubianych autorów czy wydawców.

Co to jest ebook?

To książka w postaci cyfrowej, czyli plik który można otwierać w smartfonach, tabletach, czytnikach czy komputerach. Ebook do samodzielnego czytania występuje w formatach mobi i epub oraz czasem również pdf, natomiast ebook do słuchania (audiobook) to pliki mp3. Po opłaceniu zamówienia możesz pobrać pliki ze swojego konta w zakładce BIBLIOTEKA E-KSIĄŻEK.

Czy mogę otrzymać katalog z waszą ofertą np. e-mailem lub listem?

Nie, ponieważ pełna oferta naszego sklepu znajduje się tylko na stronie internetowej www.gandalf.com.pl.

Czy macie w sprzedaży książki używane?

Książki i inne produkty znajdujące się w naszej ofercie są produktami nowymi, pełnowartościowymi i wolnymi od wad. W sprzedaży znajdują się również towary przecenione - końcówki nakładów, książki z uszkodzoną okładką, produkty w naruszonym opakowaniu. Produkty te posiadają widoczne oznaczenie zarówno w nazwie jak i opisie towaru.

Przy produkcie, którym jestem zainteresowana/y znajduje się dopisek - Produkt niedostępny. Czy mogę go zamówić?

Niestety nie. Taki dopisek oznacza, że produkt jest już niedostępny u nas oraz u naszych dostawców i nie wiemy czy jeszcze się pojawi.

Przy książce, którą jestem zainteresowana/y znajduje się dopisek - Zapowiedź. Co to oznacza?

Książka oznaczona taką informacją nie jest jeszcze dostępna na rynku księgarskim. Wydawca planuje jej wydanie w najbliższym czasie.

Zapowiedź - czy mogę ją zamówić?

Taki produkt można zamówić jeśli jego cena została ustalona i jest widoczna na stronie. Wysyłka całego zamówienia, w którym znajduje się zapowiedź, nastąpi po jej ukazaniu się na rynku.

Co oznacza dopisek - Planowany dodruk?

Taki produkt można zamówić jeśli jego cena została ustalona i jest widoczna na stronie. Wysyłka całego zamówienia, w którym znajduje się taki produkt nastąpi gdy tylko ten ponownie pojawi się  na rynku.

Czy przybliżona data wydania może ulec zmianie?

Tak, czasem data premiery bądź ponownego pojawienia się w sprzedaży dodruku jest przesuwana przez wydawcę/producenta na później, ale produkt może także pojawić się w sprzedaży nieco wcześniej.

RABATY I AKCJE PROMOCYJNE

Czy stały Klient może liczyć na dodatkową zniżkę?

Tak. Przygotowaliśmy program lojalnościowy, w ramach którego zarejestrowany Klient otrzymuje punkty za każde zrealizowane zamówienie. Po uzbieraniu odpowiedniej ilości punktów można je wymienić na upust – szczegółowe informacje na ten temat prezentujemy tutaj.

Promocja “darmowa dostawa” - kiedy mogę z niej skorzystać?

W naszym sklepie możesz skorzystać z bezpłatnej dostawy produktów. Aby nie ponosić kosztów wysyłki dodaj do koszyka towary o łącznej wartości ponad:

  • 249 zł - Paczkomaty InPost
  • 299 zł - pozostałe metody wysyłki

Promocja nie obejmuje zamówień wysyłanych za granicę oraz nie łączy się z innymi promocjami.

Co dają mi punkty, które otrzymuję za każde zamówienie?

Punkty możesz wymienić na upust, a szczegółowe informacje znajdziesz tutaj.

Interesuje mnie zakup większej ilości produktów. Czy mogę otrzymać lepszą ofertę cenową?

Specjalnie dla Ciebie uruchomiliśmy panel zakupów B2B, gdzie po rejestracji otrzymasz dostęp do niższych cen. Więcej informacji na ten temat znajdziesz tutaj.

Czy macie specjalną ofertę dla bibliotek?

Informacje na ten temat prezentujemy na stronie OFERTA DLA BIBLIOTEK.

Czy organizujecie konkursy z nagrodami?

Tak :)  Aby otrzymywać informacje o konkursach i akcjach promocyjnych które organizujemy, zaobserwuj nas na Facebooku, Instagramie, Twitterze - X.

Bony podarunkowe - jak można z nich korzystać?

Podaruj bon zakupowy, który obdarowana osoba może wykorzystać przez okrągły rok przy zakupie dowolnych produktów z oferty naszego sklepu. Pełną ofertę bonów prezentujemy na stronie BONY PODARUNKOWE.

ZWROTY I WYMIANY

W jakim terminie mogę zwrócić towar bez podania przyczyny?

Możesz odstąpić od umowy i zwrócić towar bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki, a wszystkie informacje na ten temat prezentujemy na stronie ZWROTY I REKLAMACJE.

Jaki jest termin zwrotu pieniędzy za odesłany towar?

Środki zwracamy jak najszybiej, w terminie do 14 dni.

Czy mogę wymienić produkt na inny?

W takim przypadku prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta. Informacje kontaktowe znajdziesz na stronie: kontakt.

REKLAMACJE

Produkt jest wadliwy lub popsuł się, w jaki sposób mogę złożyć reklamację?

Aby złożyć reklamację proszę zalogować się na koncie Klienta i przejść do KONTO, a następnie wybrać REKLAMACJE/ZWROTY.

W przypadku reklamacji towaru prosimy o niezwłoczne przesłanie Pocztą Polską, listem poleconym, wadliwego towaru do naszego sklepu. Informujemy, że firma nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.

Możesz również skorzystać z możliwości bezpłatnego odesłania reklamowanego towaru za pośrednictwem Paczkomatów InPost. W tym celu należy wejść na stronę https://szybkiezwroty.pl/pl/ksiegarniagandalf i wypełnić krótki formularz aby otrzymać kod nadania.

Do reklamowanego towaru należy dołączyć numer zamówienia wraz z opisem przyczyny reklamacji.

Czas rozpatrzenia reklamacji wynosi do 14 dni, jednakże sklep podejmuje wszelkie kroki, aby reklamację rozwiązać w możliwie  najkrótszym czasie.

Masz pytanie w sprawie reklamacji? Skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta. Informacje kontaktowe znajdziesz na stronie: kontakt.

Paczka jest uszkodzona, co należy zrobić w tej sytuacji?

Jeśli produkt z Twojego zamówienia okazał się uszkodzony, a paczka nosiła ślady uszkodzeń powstałych podczas transportu to jak najszybciej przygotuj protokół szkody. Masz na to maksymalnie 7 dni.

Dokument wypełnisz na stronie:

Następnie protokół szkody oraz zdjęcia kartonu i uszkodzeń wyślij na adres info@gandalf.com.pl, a my złożymy reklamację na usługi przewoźnika. Proces rozpatrywania reklamacji wynosi do 30 dni.

Nie mogę pobrać e-booka, co robić?

W przypadku problemów z wydaniem elektronicznym skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta. Informacje kontaktowe znajdziesz na stronie: kontakt.

PRZEWODNIK PO TWOIM KONCIE

Nie pamiętam hasła, co robić?

Skorzystaj z możliwości odzyskania hasła, która jest dostępna na stronie ODZYSKANIE HASŁA.

Chcę zrezygnować z otrzymywania newslettera, co muszę zrobić?

Proszę zalogować się na naszej stronie i wybrać ikonę KONTO, następnie w zakładce MOJE KONTO wybierz PERSONALIZACJA NEWSLETTERA ->ZREZYGNUJ Z NEWSLETTERA wpisz adres e-mail i kliknij OK. Druga możliwość: w otrzymanym newsletterze na samym końcu jest link, który należy kliknąć aby zrezygnować z otrzymywania newslettera.

Złożyłam/em już zamówienie, ale chciałabym/bym usunąć z niego jedną pozycję. Czy jest to możliwe?

Tak, jest to możliwe jeżeli zamówienie nie zostało jeszcze wysłane.

Proszę użyć ikony KONTO a następnie MOJE ZAMÓWIENIA i wybrać EDYTUJ ZAMÓWIENIE, następnie przy konkretnym produkcie naciśnij USUŃ PRODUKT Z ZAMÓWIENIA.

Można też skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta. Informacje kontaktowe znajdziesz na stronie: kontakt.

Co muszę zrobić aby zrezygnować ze złożonego zamówienia?

Proszę użyć ikony KONTO a następnie MOJE ZAMÓWIENIA i wybrać EDYTUJ ZAMÓWIENIE -->ANULUJ ZAMÓWIENIE.

Albo skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta. Informacje kontaktowe znajdziesz na stronie: kontakt.

Skąd mogę pobrać e-fakturę?

Zaloguj się na koncie Klienta I przejdź do zakładki MOJE ZAMÓWIENIA oraz wybierz opcję “Przygotuj fakturę”. W ciągu 5 minut w tym samym miejscu pojawi się przycisk “Pobierz fakturę”.

Jak mogę usunąć swoje konto?

Aby usunąć konto Klienta zaloguj się i przejdź do zakładki MOJE KONTO oraz użyj przycisku “Usuń konto”. Usunięcie konta Klienta wiąże się z brakiem możliwości pobrania zakupionych ebooków.

Czy konieczne jest założenie konta przed złożeniem zamówienia?

Nie musisz rejestrować się wcześniej. Składając pierwsze zamówienie możesz wybrać opcję “Zakupy bez logowania”, a my utworzymy dla Ciebie konto Klienta i w e-mailu przekażemy wszystkie niebędne informacje.