Wybierz dział aby zawęzić wyniki do konkretnej grupy towarowej.

rozwiń
rozwiń
zwiń
zwiń
wpisz minimum 3 znaki

FAQ - najczęściej zadawane pytania

Pojęcie towaru i e-wydania oraz produktów

Towarem nazywamy książki, podręczniki, filmy, muzykę, puzzle, multimedia, książki audio, gry, lego, perfumy.
E-wydaniem są e-książki pdf/epub i e-książki audio mp3.
Produktami nazywamy wszystkie towary i wszystkie e-wydania oferowane w Księgarni Internetowej Gandalf.

Jaki jest czas oczekiwania na zamówione towary?

Czas gromadzenia produktów (Wysyłamy w... - informacja przy każdym produkcie) + czas dostawy.

 

Czy faktura może być wystawiona tylko na niektóre produkty z zamówienia?

Nie, na fakturze znajdą się wszystkie zamawiane produkty.

Aby otrzymać oddzielne faktury, proszę złożyć osobne zamówienia. Następnie, należy skontaktować się z nami, abyśmy te zamówienia wysłali jedną paczką, z oddzielnymi fakturami, z tylko raz naliczonymi kosztami przesyłki.

 

Nie potrzebuję faktury czy mogę otrzymać paragon?

Niestety nie, do każdego zrealizowanego zamówienia wystawiamy fakturę Vat, nie ma możliwości wystawienia paragonu.

 

Faktura nie została podpisana. Co zrobić?

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, faktury VAT nie muszą już zawierać podpisu wystawcy, ani podpisu odbiorcy:

  • od 1 maja 2004 r. w zakresie podatków PIT i CIT podmiotów nieprowadzących ksiąg handlowych;

  • od 1 maja 2004 r. w zakresie podatku VAT;

  • od 1 lutego 2005 r. w zakresie rachunkowości (ksiąg handlowych). Wystarczy sam wydruk, bez nanoszenia podpisów, pieczątek, itd.

 

Czy mogę otrzymać duplikat faktury?

Oczywiście, w tym celu należy skontaktować się z nami drogą telefoniczną bądź e-mailem. Faktura zostanie przesłana w formie elektronicznej bądź za pośrednictwem Poczty Polskiej.

 

Jak zapłacić przelewem?

Wybierając tę formę płatności, pieniądze należy wpłacić na jedno z naszych kont bankowych. Przelew można wykonać przez Internet, w banku lub na poczcie. Aby dokonać przelewu w banku lub na poczcie z e-maila potwierdzającego przyjęcie zamówienia można wydrukować blankiet wpłaty.

 

Jak zapłacić za pobraniem?

Wybierając tę formę płatności, opłatę za zamówienie należy uiścić gotówką przy odbiorze przesyłki listonoszowi (Poczta Polska) lub kurierowi (firma kurierska OPEK).

 

Gdzie znajdę informacje na jakie konto wpłacić za zamówienie?

Wszystkie potrzebne informacje znajdują się w wiadomości e-mail, która wysyłana jest do Klienta w momencie złożenia zamówienia. Te informacje można także znaleźć na naszej stronie w zakładce DANE FIRMY.

Numer rachunku bankowego Księgarni:

PKO BP: 60 1020 3378 0000 1102 0223 1157

lub

mBank: 19 1140 1010 0000 5351 5400 1001

GANDALF Sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi
Al. Piłsudskiego 135
92-318 Łódź

 

 

 

Jak zapłacić kartą?

Wybierając tę formę płatności, po wysłaniu zamówienia następuje przekierowanie na stronę internetową firmy PayU, gdzie należy podać dane karty kredytowej oraz zatwierdzić płatność.

 

Jak zapłacić systemem PayPal?

Wybierając tę formę płatności, po wysłaniu zamówienia następuje przekierowanie na stronę internetową systemu PayPal, gdzie należy podać dane i zatwierdzić płatność.

 

Czy mogę otrzymać katalog z waszą ofertą np. e-mailem lub listem?

Nie. Pełna oferta księgarni znajduje się na stronie www.gandalf.com.pl

 

Jak się z nami skontaktować?

Wszelkie pytania proszę kierować do Biura Obsługi Klienta:

e-mail: info@gandalf.com.pl
infolinia: 0801 000 798 (z tel. stacjonarnych 24gr/min z vat)
telefon: 42 252 39 23
faks: 42 252 39 23 wew. 22
Gadu-Gadu: 12088520
Adres: ul. Beskidzka 37, 91-612 Łódź

Biuro Obsługi Klienta pracuje od poniedziałku do piątku w godz. 9:00 - 18:00

 

Czy koszt dostawy zależy od ilości zamawianych produktów?

W przypadku przesyłek krajowych koszt dostawy naliczany jest tylko raz, niezależnie od ilości produktów w zamówieniu. Koszt dostawy poza granice Polski jest uzależniony od ilości zamawianych produktów - KOSZTY WYSYŁKI

 

Jakie warunki muszę spełnić, żeby skorzystać z promocji DARMOWA WYSYŁKA?

Aby nie ponosić kosztów wysyłki, wartość zamówienia musi być większa niż:
300 PLN przy płatności przelewem na konto, kartą kredytową lub PayPal
300 PLN przy płatności za pobraniem

Promocja nie obejmuje zamówień wysyłanych za granicę.

 

Jaki jest termin zwrotu pieniędzy za odesłany towar?

Termin zwrotu pieniędzy za odesłany towar wynosi 14 dni.

 

Czy macie w sprzedaży książki używane?

Nie. W naszej ofercie znajdują się jedynie nowe książki.

 

Przy książce, którą jestem zainteresowana/y znajduje się dopisek - Tytuł niedostępny. Czy mogę ją zamówić?

Niestety nie. Taki dopisek oznacza, że nakład najprawdopodobniej został wyczerpany.

 

Chcę zrezygnować z otrzymywania newslettera, co muszę zrobić?

Proszę zalogować się na naszej stronie i wybrać zakładkę MOJE KONTO, następnie w dziale PERSONALIZACJA NEWSLETTERA w rubryce ZREZYGNUJ Z NEWSLETTERA proszę wpisać swój adres e-mail LUB w otrzymanym newsletterze na dole jest link, który należy kliknąć, aby zrezygnować z otrzymywania newslettera.

 

Czy mogę odebrać książki nie płacąc za wysyłkę?

Tak, odbiór własny jest możliwy w naszej siedzibie w Łodzi, ul. Beskidzka 37.

 

Czy mogę przyjść i kupić u was książki?

Nie. Nie prowadzimy sprzedaży bezpośredniej.

 

Co muszę zrobić aby móc odebrać książki w waszej siedzibie?

1. Proszę złożyć zamówienie na naszej stronie wybierając opcję ODBIÓR WŁASNY W SIEDZIBIE FIRMY GANDALF W ŁODZI - PŁATNOŚĆ PRZELEWEM, KARTĄ KREDYTOWĄ, PAYPAL.
2. Opłacić zamówienie i oczekiwać na wiadomość e-mail z informacją, że zamówienie jest już gotowe do odbioru.

 

Dostałam/em wiadomość e-mail, że zamówienie jest gotowe do odbioru, gdzie i w jakich godzinach mogę je odebrać?

Po odbiór zamówienia zapraszamy do naszej siedziby - ul. Beskidzka 37, 91-612 Łódź - od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 - 18:00

Ewentualnie można skontaktować się z nami telefonicznie w sprawie możliwości odbioru zamówienia w danym dniu ale w innych godzinach.

 

Jak mam potwierdzić zamówienie?

Proszę kliknąć POTWIERDŹ w wiadomości e-mail, którą otrzyma Pan/i w ciągu kilku minut od chwili złożenia zamówienia na naszej stronie.

 

Nie mogę kliknąć POTWIERDŹ, co mam zrobić?

Proszę skontaktować się z nami (telefonicznie, e-mailem, Gadu-Gadu), podać numer zamówienia i poprosić o jego potwierdzenie.

 

Chcę zrobić komuś prezent.

Jak najbardziej jest to możliwe. Adresat takiej przesyłki otrzyma ją zapakowaną w ozdobny papier, dołączona może zostać także pocztówka zawierająca dedykację. Do takiego zamówienia nie dołączamy faktury, aby osoba obdarowywana nie poznała ceny prezentu.

Szczegółowe informacje na temat opcji dodatkowej PREZENT

 

Jak złożyć takie zamówienie?

Składając zamówienie na naszej stronie internetowej, proszę w zakładce DOSTAWA I PŁATNOŚCI zaznaczyć opcję "". Zamówienie należy opłacić przelewem, kartą kredytową lub PayPal.

 

Chcę otrzymywać informacje o nowościach oraz o ciekawych książkach z waszej oferty, co muszę zrobić?

Aby regularnie otrzymywać takie informacje, proszę zalogować się na naszej stronie i wybrać zakładkę MOJE KONTO, następnie dział PERSONALIZACJA NEWSLETTERA oraz w rubryce ZAPISZ SIĘ DO NEWSLETTERA proszę wpisać swój adres e-mail.

 

Jak mogę złożyć reklamację?

W przypadku reklamacji towaru prosimy o niezwłoczne przesłanie Pocztą Polską, listem poleconym,  wadliwego towaru do Księgarni. Firma nie przyjmuje jednak żadnych przesyłek reklamacyjnych odsyłanych za pobraniem.

Do reklamowanego towaru należy dołączyć numer zamówienia wraz z opisem przyczyny reklamacji.

Czas rozpatrzenia reklamacji wynosi do 14 dni kalendarzowych, jednakże Księgarnia podejmuje wszelkie kroki, aby reklamację rozwiązać w jak najkrótszym możliwym czasie.

Można też skontaktować się Biurem Obsługi Klienta, za pośrednictwem jednej z możliwych form kontaktu:

e-mail: info@gandalf.com.pl,
tel: (42) 252-39-23
gg: 12088520

W przypadku reklamacji e-wydań prosimy od razu skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta.

 

Co muszę zrobić aby zrezygnować ze złożonego zamówienia?

Proszę skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta, za pośrednictwem jednej z możliwych form kontaktu - DANE KONTAKTOWE

 

Jak mogę sprawdzić na jakim etapie realizacji jest moje zamówienie?

Aby sprawdzić status zamówienia, proszę zalogować się na naszej stronie internetowej. W zakładce MOJE KONTO w dziale TWOJE ZAMÓWIENIA widoczne są wszystkie zlecone przez Klienta zamówienia, a przy każdym z nich znajdują się informacje - na jakim etapie realizacji jest obecnie zamówienie.

Etapy realizacji zamówienia:
Potwierdzone - zamówienie zostało potwierdzone przez Klienta.
Opłacone - otrzymaliśmy wpłatę i rozpoczęliśmy realizację.
Wysłane - książki zostały zgromadzone i wysłane do Klienta.

 

Czy ceny książek obejmują VAT?

Tak. Podatek Vat w przypadku książek wynosi 5%.

 

Przy książce, którą jestem zainteresowana/y znajduje się dopisek - Zapowiedź wydawnicza. Co to oznacza?

Książka oznaczona taką informacją nie jest jeszcze dostępna na rynku księgarskim. Wydawca planuje jej wydanie w najbliższym czasie.

 

Czy mogę ją zamówić?

Taką książkę można zamówić jeśli jej cena została ustalona i jest widoczna na stronie. Wysyłka całego zamówienia w którym znajduje się zapowiedź nastąpi po jej ukazaniu się na rynku księgarskim.

 

Co oznacza dopisek - Planowany dodruk?

Taką książkę można zamówić jeśli jej cena została ustalona i jest widoczna na stronie. Wysyłka całego zamówienia w którym znajduje się taki tytuł nastąpi gdy tylko ponownie pojawi się w sprzedaży na rynku księgarskim.

 

Czy przybliżona data wydania może ulec zmianie?

Tak, czasem data premiery bądź pojawienia się w sprzedaży dodruku książki jest przesuwana przez wydawnictwo na później, ale publikacja może także ukazać się w sprzedaży nieco wcześniej.

 

Złożyłam/em już zamówienie, ale chciałabym/bym coś jeszcze do niego dodać. Czy jest to możliwe?

Tak, jest to możliwe jeżeli zamówienie nie zostało jeszcze wysłane.
Proszę skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta za pośrednictwem jednej z możliwych form
kontaktu - DANE KONTAKTOWE

 

Złożyłam/em już zamówienie, ale chciałabym/bym usunąć z niego jedną pozycję. Czy jest to możliwe?

Tak, jest to możliwe jeżeli zamówienie nie zostało jeszcze wysłane.
Proszę skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta za pośrednictwem jednej z możliwych form
kontaktu - DANE KONTAKTOWE

 

zamówienie tradycyjne
Brak produktów w koszyku
Brak produktów w koszyku
10.00
Łączna wartość zamówienia: 0 zł0 zł
Dostawa i płatność › Płatność ›
rozwiń
Wpisz numer
Swojego zamówienia (xxxxxx/rrrr)
Sprawdź