Karty Królestwo Zwierząt TREFL

gry / zabawki

TREFL
  • Dostępność niedostępny

Opis produktu:

Doskonałe karty do gry opracowane z myślą o najmłodszych graczach, opatrzone wizerunkami królewskich rodzin - lisów, zająców, sów oraz jeleni. Do zabawy chcemy szczególnie zaprosić najmłodszych graczy, dlatego wraz z kartami proponujemy kilka gier o różnym stopniu trudności.

W Królestwie Zwierząt potrzebna Wam będzie odrobina szczęścia, dwie szczypty sprytu, ale najważniejsza jest ogromna beczka dobrego humoru. Na czas rozgrywek należy wprowadzić zakaz marudzenia. A może przy okazji gry przygotujecie piknik? Zwierzakom ten pomysł na pewno się spodoba! Uwielbiają nie tylko to, co mogą znaleźć w lesie. Chętnie skubną domowego ciasta, kiedy nikt nie widzi zjedzą kawałek pizzy, a nawet wypiją Wasz sok.

Grać możecie wszędzie - w domu na podłodze, przy kuchennym stole, w ogrodzie, w parku, na szkolnym korytarzu w czasie przerwy, na wycieczce, podczas świętowania urodzin, wyjazdu na wakacje, gdzie tylko zapragniecie!

Talia zawiera 55 kart przepięknie zilustrowanych przez Annę Trzcińską oraz broszurę z zasadami gier karcianych dla dzieci.
S
Szczegóły
Dział: Gry / Zabawki
Producent: TREFL

RECENZJE - Gry / Zabawki - Karty Królestwo Zwierząt

4.5/5 ( 15 ocen )
  • 5
    12
  • 4
    0
  • 3
    1
  • 2
    2
  • 1
    0

Młody Giercownik

ilość recenzji:810

brak oceny 6-03-2018 13:50

Dawniej grywało się tylko w karty, ewentualnie szachy, warcaby lub młynek. Obecnie gry karciane straciły nieco na popularności, ponieważ mamy na rynku wiele gier planszowych, za to produkty się personalizuje, dostosowuje do odpowiednich grup wiekowych oraz artystycznie ozdabia. W najbliższych dniach pokażemy wam różne talie standardowe w znakomitych aranżacjach, zaczniemy od pozycji dla młodszych graczy.

?Królestwo zwierząt? to talia klasycznych kart w ilości 55 szt. Rewersy kart to mandala albo rozeta ukazująca las. Awers to wzory nawiązujące do przyrody i najbardziej charakterystycznych mieszkańców lasu ? sów, jeleni, zajęcy i lisów. Król to samiec, dama to samiczka, a walet to młode. Joker ozdobiony cyrkowym niedźwiadkiem. Tradycyjne karciane symbole kolorów przypominają pochyłe nieco malunki dzieci.

Bardzo ważną częścią dzisiejszego produktu jest instrukcja ukazująca szereg gier, w które możemy bawić się z dzieciakami. Znajdziemy tutaj gry typowo zręcznościowe oraz nawiązujące do porównywania wartości kart i układania ich w odpowiedniej kolejności, ale też takie z negatywną interakcją. Są to gry szybkie i mało skomplikowane, przyznamy, że nie wszystkie były nam wcześniej znane. Znakomite i przydatne w pracy z dziećmi jest wprowadzenie zawierające słowniczek pojęć karcianych, nazwy kolorów oraz figury w talii.

?Wieża strachów? ? jej celem jest zebranie największej liczby kart. Z dwóch kart opartych o siebie tworzymy spadzisty dach, który ustawiamy na stosie. Uczestnicy zabawy wyciągają pojedyncze karty. Kto zburzy wieżę ? przegrywa. Gra się kończy kiedy konkurenci odpadną lub zabraknie kart. Generalnie gra trudna, ponieważ daszek łatwo przewrócić ? ślizga się na podstawie z kart.

?Staw? ? celem jest zbudowanie największej ilości łódek ? zebranie zestawów 4 kart tej samej wartości. Prosimy gracza po naszej prawej stronie o kartę, której nam brakuje do kompletu. Jeśli ją posiada, musi oddać. Gdy kartę zdobywamy, dalej pytamy już dowolnych graczy o kolejne. Gdy karty nie udało się pozyskać kolejka przechodzi na następna osobę. Uzbieraną łódkę wykładamy.

?Z góry na dół? ? celem jest zejście z kart. Pierwszy gracz wykłada dowolną kartę, następni mogą dołożyć do szeregu kolejną kartę wyższą u góry lub niższą na dole, a mając asa ustawić nowy szereg, do którego będzie można się dołożyć poniżej. Jeśli nie mamy karty do wyłożenia ? czekamy kolejkę. Grając kilka rund karty pozostałe na ręce konkurentów są ujemnymi punktami.

http://mlodygiercownik.pl/2017/05/10/recenzja-talii-kart-krolestwo-zwierzat/