Gry / Zabawki bestsellery z tych samych kategorii

Gra Squla Zabawy z Ortografią Klasa 1-2 Granna

gry / zabawki

Granna
  • Dostępność niedostępny

Opis produktu:

Spróbuj rozwiązać jak najwięcej zagadek ortograficznych i zdobyć jak najwięcej punktów. Jak to zrobić?



Jedna osoba odsłania kartę z zadaniem. Teraz musisz prawidłowo uzupełnić jeden wyraz na karcie korzystając z jednej z trzech kart z literkami, które trzymasz w ręce.
Gra zgodna z podstawą programową przygotowaną przez Ministerstwo Edukacji Narodowej.
Każdy egzemplarz zawiera 30-dniowy kod dostępu o wartości 15 zł do platformy Squla.



Wiek: 6-8 lat
Liczba graczy:2-4
S
Szczegóły
Dział: Gry / Zabawki
Producent: Granna

RECENZJE - Gry / Zabawki - Gra Squla Zabawy z Ortografią Klasa 1-2

4.8/5 ( 12 ocen )
  • 5
    10
  • 4
    1
  • 3
    1
  • 2
    0
  • 1
    0

Młody Giercownik

ilość recenzji:810

brak oceny 6-03-2018 12:56

Ortografia potrzebna nam jest obecnie, jak ta kula u nogi, przynajmniej po upływie przygody z nią w liceum. Korzystanie z wszelkiego typu korektorów pisma spowodowało, że chęci do nauki jest mniej, tym większe jednak stało się zapotrzebowanie na tego typu produkty, jak ?Zabawy z ortografią?. Zapraszamy do recenzji kolejnego produktu ze ?Squla?.

Produkt dla dzieci uczęszczających do szkoły podstawowej klasy 1-2, w wieku 6-8 lat i liczbie 2-4 graczy, zabawa zajmuje ok. 15 minut. W opakowaniu: karty, kod rabatowy oraz instrukcja. W serii dostępne jeszcze: ?Wyzwania matematyczne? (klasa 3-4) oraz ?Wyprawy z geografią? (klasa 5-6). Gra ortograficzna opracowana specjalnie na zlecenie Squli przez polskich metodyków.

Celem gry jest zebranie największej liczby punktów za poprawnie wykonanie zadania. Każdy z graczy otrzymuje trzy karty z talii liter oraz w swojej turze wykłada kartę z talii wyrazów do uzupełnienia.

Jeśli któraś karta z literą pasuje, to podajemy prawidłową odpowiedź i zdobywamy punkt. Jeśli żadnym ze znaków nie można uzupełnić wyrazów, mamy prawo do wymiany jednej karty z literą. Zużytą kartę odkładamy na spód stosu liter, uzupełniamy rękę do trzech. Karta z pytajnikiem to joker, który zastępuje każdą literę.

Świetnym pomysłem jest zastosowanie podziałki przypominającej tą na linijce, wystarczy przyłożyć kartę rozwiązań odpowiednim kolorem strzałki do karty wyrazu i sprawdzić trzy warianty dla każdej z luk.

Na kartach z zadaniami znajdziemy reguły wyjaśniające pisownię oraz metody na samodzielne jej sprawdzenie poprzez odmianę wyrazu.

W wariancie dla zaawansowanych wykorzystujemy polecenia z kart: ?Twoja kolej? ? wyzwanie dla konkurenta, teraz on uzupełnia nasze wyrazy, nie dobieramy wtedy kart na koniec ruchu. ?Podglądam? ? skorzystanie ze ściągawki, miarki odpowiedzi. ?Podbieram kartę z literką? ? negatywna interakcja, zabieramy kartę przeciwnika i dokładamy do własnego zestawu. Poszkodowana osoba gra teraz mniejszą liczbą kart, a rękę uzupełnia dopiero pod koniec swojej tury.

http://mlodygiercownik.pl/2017/08/01/recenzja-gry-edukacyjnej-squla-zabawy-z-ortografia-klasa-1-2/

Młody Giercownik

ilość recenzji:810

brak oceny 15-08-2017 16:46

Produktów do nauki ortografii nie ma wiele, tym bardziej cieszy taka mądra gra quizowa. Moja recenzja na mlodygiercownik.blog.pl gdzie każdego dnia opisuję inną grę, klocki lub zabawkę kreatywną - zapraszam i polecam ten produkt!