Gry / Zabawki bestsellery z tych samych kategorii

Gra Squla Quiz Klasa 4-6 Granna

gry / zabawki

Granna
  • Dostępność niedostępny

Opis produktu:

Quizy Squla to zestaw trzech błyskawicznych gier quizowych. Każda z nich jest przeznaczona dla innej grupy wiekowej.



Uczniowie szkół podstawowych jeszcze nigdy nie mogli w tak wesoły sposób zdobywać wiedzy. Każda gra to dwa warianty zabawy - indywidualna i w grupie.
Gra zgodna z podstawą programową przygotowaną przez Ministerstwo Edukacji Narodowej. Każdy egzemplarz zawiera 30-dniowy kod dostępu o wartości 15 zł do platformy Squla.



Wiek: 9+
Liczba graczy: 2-4
S
Szczegóły
Dział: Gry / Zabawki
Producent: Granna

RECENZJE - Gry / Zabawki - Gra Squla Quiz Klasa 4-6

4.3/5 ( 17 ocen )
  • 5
    11
  • 4
    3
  • 3
    0
  • 2
    3
  • 1
    0

Młody Giercownik

ilość recenzji:810

brak oceny 6-03-2018 12:54

Squla obejmuje szeroki materiał zagadnień, który wykorzystać można nie tylko w początkowym okresie edukacji w szkole podstawowej, ale również w następnych latach, tym razem mamy dla was recenzję quizu dla klasy 4-6.

Jest to gra karciana dla 2-6 graczy w wieku od 9 lat, czas rozgrywki zajmuje ok. 15 minut. W opakowaniu znajdziemy twarde okrągłe żetony o wartościach punktowych 1-2, krążki z symbolami ?Psotnika?, który wygląda jak cwany duszek oraz czterolistną koniczynę dla ?Szczęściarza?. Sercem gry są oczywiście karty z pytaniami ? dwie talie. Instrukcja oraz kod rabatowy do tytułowego portalu to miłe dodatki.

Na każdej z kart znajduje się kategoria, pytanie oraz cztery warianty odpowiedzi ? tekstowej, obrazkowej, czasem oba typy. Jest także numer oraz symboliczne oznaczenie kategorii. Dwie karty zawierają odpowiedzi do quizu.

Kategorie zestawione w tej grze to: przyroda, historia i społeczeństwo, język angielski, zajęcia techniczne, język polski, edukacja matematyczna. Najwięcej jest kart odnoszących się do szeroko rozumianej przyrody, najmniej do zajęć technicznych.

Pytania z przyrody odnoszą się do kuli ziemskiej i innych planet, fauny i flory, sił i stanów w fizyce, stolic państw, form rzeźby terenu, układu mięśniowego i kostnego człowieka, nauki województw oraz nazw wysp, atrakcji turystycznych, wskazywania zdań prawdziwych, upraw, i ich wykorzystania efektu cieplarnianego, recyklingu, przetwórstwa spożywczego.

Język polski to formy osobowe czasownika, liczby rzeczownika, uzupełnianie wyrazów ? ortografia, wymowa słów, zaimki dzierżawcze, części mowy, grupy wyrazów ? synonimy, czytanie ze zrozumieniem, odmiany czasownika przez czasy.

Edukacja matematyczna to wielkości na przykładzie wartości pieniądza, pojęcie czasu, miary długości, obliczenia zakupowe, działania arytmetyczne.

Historia i społeczeństwo to ważne wydarzenia oraz daty, okresy historyczne, informacje odnoszące się do czołowych postaci historycznych, miast, odkryć geograficznych, podział władzy.

Język angielski to tłumaczenia całych zwrotów, odpowiadanie na angielskie pytania, wyrażanie stanów i potrzeb, graficzne odwzorowanie słów obcych.

Zajęcia techniczne tym razem to pojedyncza karta odnosząca się do nauki znaczenia znaków drogowych.

Każdy z graczy otrzymuje żeton z 1 punktem, ustalamy liczbę kart w danej rozgrywce ? wydawca proponuje 12 pytań i zaczynamy zabawę.

Jeśli odpowiemy błędnie oddajemy posiadany żeton ? jeśli go jeszcze posiadamy. Jeśli odpowiadamy poprawnie ? otrzymujemy żeton ? notę 1-2 lub specjalny. ?Psotnik? to wybór gracza, który nie musi odpowiadać na kolejne pytanie. ?Szczęściarz? to podebranie losowego żetonu konkurenta. Gdy nikt nie zna odpowiedzi, to należy kontynuować grę z kolejną kartą.

Liczbę kart biorących udział w grze można swobodnie dostosować do własnych potrzeb i umiejętności, możemy również grać na czas używając stopera.

Sama mechanika quizu jest typowa dla tego rodzaju gier, ale sprawdzona w praktyce. Bogactwem i wartością serii Squla jest mnogość kategorii oraz dostosowanie tematyki do wymogów poszczególnych klas w szkole podstawowej.

http://mlodygiercownik.pl/2017/08/04/recenzja-gry-edukacyjnej-squla-quiz-klasa-4-6/