Gry / Zabawki bestsellery z tych samych kategorii

Gra Kieszonkowiec matematyczny: Trzecia Połowa Edgard

gry / zabawki

Producent Edgard
  • Dostępność niedostępny

Opis produktu:

Wyjątkowa gra karciana do nauki ułamków!

Czy liczba samogłosek w wyrazie matematyka równa jest 20 minutom?
Kwadrans to to samo co ćwiartka?
A może ananas ważący 0,75 kg jest równy 5 dniom tygodnia?

Wyszukuj pasujące karty i działaj szybciej niż przeciwnik!

Daj się wciągnąć w ekscytującą rozgrywkę, a nawet nie zauważysz, jak szybko nauczysz się ułamków.

Kieszonkowiec matematyczny: Trzecia Połowa to wyjątkowa gra karciana do nauki ułamków dla każdego fana nauki przez zabawę - mogą grać w nią dzieci już od 10 roku życia.

Kieszonkowiec składa się z jednej talii kart, za pomocą której można zagrać w aż 5 edukacyjnych gier towarzyskich: memory, klapek, memory II, karuzela i szachraj. Intrygujące ilustracje rozbudzają wyobraźnię, a rozgrywka doskonale rozwija spostrzegawczość i zdolność łączenia poszczególnych elementów w pary. Do kart dołączona jest instrukcja, w której szczegółowo zostały wyjaśnione zasady kilku różnych wariantów rozrywki.



Do współpracy przy Kieszonkowej serii zostali zaproszeni utalentowani polscy ilustratorzy - Trzecią połowę w ciekawy sposób zilustrowała Danka Fukowska.

Wygodny format kart sprawia, że zmieści się w kieszeni i sprawdzi w każdych okolicznościach - w domu, w podróży, czy w szkole.

Kieszonkowiec to wyjątkowa rozrywka dla całej rodziny, który uczy bawiąc.

Efekt uboczny grania: Opanujesz ułamki i zabłyśniesz na matmie.

Zawartość pudełka:
instrukcja
karty

Liczba graczy: 2 - 8 osób
Wiek:od 10 lat
Czas gry: ok. 10 - 20 minut.
S
Szczegóły
Dział: Gry / Zabawki
Producent: Edgard

RECENZJE - Gry / Zabawki - Gra Kieszonkowiec matematyczny: Trzecia Połowa

4.6/5 ( 9 ocen )
  • 5
    7
  • 4
    1
  • 3
    0
  • 2
    1
  • 1
    0

Młody Giercownik

ilość recenzji:810

brak oceny 6-03-2018 14:00

Gry karciane znakomicie nadają się jako pomoce dydaktyczne i warto wspierać się nimi w domu i szkole, przecież rozrywka to najlepsza forma edukacji. Przeczytajcie, jak w roli pedagoga spisuje się kieszonkowiec i jego ?Trzecia połowa?.

Produkt dla 2-8 osób, najlepiej uczniów w wieku od 10 lat, długość gry zajmuje ok. 10-20 minut. Jest to pozycja z serii ?Kieszonkowiec?, która łatwo mieści się? praktycznie wszędzie, a wyjaśnia zagadnienia z takich przedmiotów, jak: matematyka i logika oraz język angielski.

Karty są klasycznej wielkości, grubość formatu papieru również wydaje się standardowa. Znakomite rysunki przedstawiają w postaci graficznej ułamki zwykłe oraz dziesiętne. Ułamki piętrowe nie zawsze są skrócone, żeby można było łatwiej je porównać do systemu dziesiętnego z zapisem po przecinku. Każdy rysunek posiada elementy blade oraz mocno zarysowane będące odwzorowaniem zapisu matematycznego. Widzimy tutaj napełnione butelki, kawałki pizzy, monety, wypalone zapałki, skoki zająca, opakowanie tabletek, rośliny i zwierzęta, a nawet dni tygodnia i miesiące, jako podział na 7 i 12 części. Fantazja autorek wydaje się nie mieć granic, wielkie brawa!

Na dwóch kartach podano 5 przykładowych gier, które możemy rozegrać opisywaną talią. Są to dwa warianty memory, ?Szachraj? kojarzący nam się z ?Piotrusiem?, ?Klapek? oraz ?Karuzela?.

Memory w wersji prostszej polega na szukaniu pary identycznych ułamków, a w opcji zaawansowanej aż czterech kart o równej wartości.

Grając w ?Szachraja? każdy z graczy wyrzuca pary zebrane na ręce. Jedna osoba ma wśród kart ?Bakłażano zebrzeca?, czyli hybrydę bakłażana i zebry, która nie ma swojego towarzysza. Osoba posiadająca najmniej kart ciągnie w ciemno jedną z nich od przeciwnika siedzącego po prawej stronie. Wygrywa gracz, który jako pierwszy pozbędzie się kart, a przegranym jest właściciel oryginalnego stworzenia.

?Klapek? polega na schodzeniu z własnych kart i uderzaniu w stół czy podłogę kiedy widzimy równe wielkości. Wszyscy gracze wydają pojedyncze karty w tej samej chwili, a pierwszy, który zauważy identyczne ułamki klepie dłonią i konfiskuje parę. W kolejnych rundach w grze będzie coraz więcej par, zatem wyścig się rozkręca i napięcie rośnie. Wygrywa gracz, który zebrał największą liczbę kart.

?Karuzela? to podawanie niechcianych kart przeciwnikowi siedzącemu po lewej stronie. Gramy w zakryte karty. Każdy z nas wydaje jedną z nich, ale również otrzymuje nową od sąsiada. Naszym celem jest uzbieranie przynajmniej dwóch par. Można kontynuować grę walcząc o kolejne miejsca na podium.

http://mlodygiercownik.pl/2017/04/27/recenzja-gry-edukacyjnej-trzecia-polowa-kieszonkowiec-matematyczny/

Katarzyna

ilość recenzji:1

brak oceny 5-07-2017 07:01

Bardzo dobra rozwijająca myślenie

Młoduy Giercownik

ilość recenzji:810

brak oceny 8-05-2017 11:36

Nauka ułamków przez porównywanie kart. Ułamki pokazano na ilustracjach zatem łatwo je zrozumieć. Moja recenzja ... gdzie każdego dnia opisuję inną grę, klocki lub zabawkę kreatywną - zapraszam i polecam ten produkt!