Zarządzanie i planowanie marketingowe + CD

podręcznik

Wydawnictwo PWN
  • Dostępność niedostępny

Opis produktu:

Podręcznik akademicki, przedstawiający zagadnienia zarządzania i planowania marketingowego w sposób interakcyjny, uwzględniający zintegrowanie działalności marketingowej z finansami, produkcją oraz innowacjami. Autor analizuje przedstawione problemy w 3 płaszczyznach: strategicznej, operacyjnej oraz zarządzania wiedzą, które stanowi osnowę całego podręcznika. Poza teorią, praca zawiera również liczne przykłady z praktyki gospodarczej.

W załączeniu płyta CD-ROM z aktywnym schematem planu marketingowego do samodzielnej pracy i przykładami.
S
Szczegóły
Dział: Podręczniki szkolne
Wydawnictwo: PWN
Oprawa: miękka

RECENZJE - Podręcznik - Zarządzanie i planowanie marketingowe + CD

4.7/5 ( 3 oceny )
  • 5
    2
  • 4
    1
  • 3
    0
  • 2
    0
  • 1
    0