Zajęcia artystyczne. Zajęcia copywritingu Przedmiot uzupełniający Szkoły ponadgimnazjalne
podręcznik
Wydawnictwo Operon |
- Dostępność niedostępny
Opis produktu:
Niniejsza publikacja to kompendium wiedzy i zbiór praktycznych ćwiczeń, które przybliżają specyfikę pracy copywritera. Rozdział I poświęcony jest zagadnieniom związanym z rozwijaniem umiejętności twórczego myślenia. Przedstawione są tu techniki kreatywne, przydatne w codziennej pracy koncepcyjnej. W rozdziale II omówiono różnice i podobieństwa między komunikacją pisaną a mówioną, a także wyjaśniono, dlaczego ulotka jest czymś innym niż plakat czy broszura. Szczegółowe reguły copywritingu przedstawiono w rozdziale III, z którego można dowiedzieć się, na czym polega język korzyści i obrazowanie oraz bezpośrednie zwracanie się do odbiorcy. Rozdział IV przybliża znaczenie pojęć, które na co dzień funkcjonują w branży reklamowej, takich jak: deadline, brief czy USP. Rozdział V to lekcja analizy briefu krok po kroku, połączona z selekcją informacji i wyciąganiem wniosków. Rozdział VI to czas na kreację - zbiór praktycznych ćwiczeń pozwalających zastosować całą zdobytą wiedzę w praktyce, w trakcie wykonywania ćwiczeń odzwierciedlających realne zadania, z jakimi w pracy zawodowej spotyka się copywriter.Wygodna forma publikacji i liczne ciekawe ćwiczenia sprawiają, że jest on źródłem zarówno solidnej wiedzy, jak i dobrej zabawy oraz inspiracji dla osób chcących rozwijać swoją kreatywność.
Szczegóły | |
Dział: | Podręczniki szkolne |
Wydawnictwo: | Operon |
Oprawa: | miękka |