Zajęcia artystyczne. Zajęcia copywritingu Przedmiot uzupełniający Szkoły ponadgimnazjalne

podręcznik

Wydawnictwo Operon
  • Dostępność niedostępny

Opis produktu:

Niniejsza publikacja to kompendium wiedzy i zbiór praktycznych ćwiczeń, które przybliżają specyfikę pracy copywritera. Rozdział I poświęcony jest zagadnieniom związanym z rozwijaniem umiejętności twórczego myślenia. Przedstawione są tu techniki kreatywne, przydatne w codziennej pracy koncepcyjnej. W rozdziale II omówiono różnice i podobieństwa między komunikacją pisaną a mówioną, a także wyjaśniono, dlaczego ulotka jest czymś innym niż plakat czy broszura. Szczegółowe reguły copywritingu przedstawiono w rozdziale III, z którego można dowiedzieć się, na czym polega język korzyści i obrazowanie oraz bezpośrednie zwracanie się do odbiorcy. Rozdział IV przybliża znaczenie pojęć, które na co dzień funkcjonują w branży reklamowej, takich jak: deadline, brief czy USP. Rozdział V to lekcja analizy briefu krok po kroku, połączona z selekcją informacji i wyciąganiem wniosków. Rozdział VI to czas na kreację - zbiór praktycznych ćwiczeń pozwalających zastosować całą zdobytą wiedzę w praktyce, w trakcie wykonywania ćwiczeń odzwierciedlających realne zadania, z jakimi w pracy zawodowej spotyka się copywriter.
Wygodna forma publikacji i liczne ciekawe ćwiczenia sprawiają, że jest on źródłem zarówno solidnej wiedzy, jak i dobrej zabawy oraz inspiracji dla osób chcących rozwijać swoją kreatywność.
S
Szczegóły
Dział: Podręczniki szkolne
Wydawnictwo: Operon
Oprawa: miękka

RECENZJE - Podręcznik - Zajęcia artystyczne. Zajęcia copywritingu Przedmiot uzupełniający Szkoły ponadgimnazjalne

4.3/5 ( 4 oceny )
  • 5
    2
  • 4
    1
  • 3
    1
  • 2
    0
  • 1
    0