Opracowanie produktów spożywczych podejście marketingowe

podręcznik

Wydawnictwo WNT Wydawnictwa Naukowo-Techniczne 
  • Dostępność niedostępny

Opis produktu:

Opracowanie produktów spożywczych, począwszy od niewielkiej zmiany istniejącego asortymentu, a skończywszy na wprowadzeniu na rynek nowości, jest siłą napędową przemysłu spożywczego, Jest to jednak proces obciążony dużym ryzykiem, często kończący się niepowodzeniem. Jakie są klucze do sukcesu tego procesu?Książka Opracowanie produktów spożywczych. Podejście marketingowe daje odpowiedż na to pytanie. Napisali ją wybitni specjaliści w dziedzinie badań nad rozwojem rynku żywnościowego, dysponujący wiedzą i doświadczeniem zdobywanym przez ponad 40 lat. W pierwszej i drugiej części książki autorzy omówili zasadnicze elementy procesu opracowania produktu, a mianowicie:- ogólną strategię biznesową firmy,- poszczególne etapy procesu opracowania produktu,- wiedzę niezbędną do realizacji tego procesu,- ukierunkowanie opracowania produktu na potrzeby i wymagania klienta/konsumenta.
S
Szczegóły
Dział: Podręczniki szkolne
Wydawnictwo: WNT Wydawnictwa Naukowo-Techniczne 
Oprawa: miękka

RECENZJE - Podręcznik - Opracowanie produktów spożywczych podejście marketingowe

4.4/5 ( 5 ocen )
  • 5
    4
  • 4
    0
  • 3
    0
  • 2
    1
  • 1
    0