Marketing dla studentów kierunków technicznych

podręcznik

Wydawnictwo Wolters Kluwer
  • Dostępność niedostępny

Opis produktu:

W podręczniku przedstawiono wszystkie istotne aspekty marketingu, m.in.:
* współczesne zagadnienia i konteksty marketingu,
* elementy marketing-mix,
* główne obszary, na których kadra techniczna spotyka się z marketingiem: opracowywanie nowych produktów, jakość rynkowa oraz plany marketingowe.
Dzięki książce czytelnik zrozumie istotę i cele marketingu pozna różnice między marketingiem produktów a marketingiem usług oraz zdobędzie umiejętność sporządzania planów marketingowych,
S
Szczegóły
Dział: Podręczniki szkolne
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Oprawa: miękka
Okładka: miękka

RECENZJE - Podręcznik - Marketing dla studentów kierunków technicznych

4.3/5 ( 6 ocen )
  • 5
    4
  • 4
    1
  • 3
    0
  • 2
    1
  • 1
    0