:
:
:
:
:
Badania marketingowe. Podstawy metodologiczne
ocena: 5, głosów: 1
 

Badania marketingowe. Podstawy metodologiczne

Wydawnictwo: PWN

Dostępność: niedostępny

 

DARMOWA DOSTAWA POCZTĄ POLSKĄ NA TERENIE KRAJU OD 80 PLN, PRZY PRZEDPŁACIE!

Nasza cena: 15,77

Cena detaliczna: 20,28

U nas taniej o 20%

dodaj do przechowalni
Powrót
  • Opis

  • Szczegółowe informacje

  • Recenzje

Badania marketingowe. Podstawy metodologiczne - opis produktu:

Obserwowany w ostatnich latach zalew literatury marketingowej o wątpliwej wartości dydaktycznej nie powoduje zapoznania się polskiego czytelnika z poważniejszą literaturą. Dlatego też praca G. Churchilla powinna zapełnić tę lukę. Jest to dojrzały podręcznik akademicki, który w naturalny sposób przedstawia problematykę metodologii badań marketingowych. Praca oprócz wartości merytorycznych - ma wiele zalet dydaktycznych. Wszystkie rozdziały zostały opracowane według jednego schematu. Pozwala to wykładowcom na dokładne przygotowanie się do zajęć i przedstawienie omawianych zagadnień w jak najbardziej przystępny sposób.
Badania marketingowe. Podstawy metodologiczne należą do podręczników najczęściej wykorzystywanych w amerykańskich i zachodnioeuropejskich uczelniach wyższych. Teraz tę książkę oddajemy w ręce polskich czytelników, mając nadzieję, że będzie równie dobrze przyjęta.

Badania marketingowe. Podstawy metodologiczne - szczegółowe informacje:

Dział: Podręczniki szkolne
Wydawnictwo: PWN
Oprawa:miękka
Wymiary:170x240
Ilość stron:898
ISBN:83-01-13820-3
i zgarniaj nagrody napisz recenzję

Badania marketingowe. Podstawy metodologiczne - recenzje klientów


Podobał Ci się ten tytuł? Zainspirował Cię? A może nie zgadzasz sie z autorem, opowiedz nam o tym, opisz swoje doznania związane z lekturą.
10.00 10.00 10.00
rozwiń
Wpisz numer
Swojego zamówienia (xxxxxx/rrrr)
Sprawdź

Powiadom kiedy produkt będzie dostępny

Wpisz swój adres e-mail: