wpisz minimum 3 znaki

"Metoda projektu w edukacji wczesnoszkolnej" zawiera opis i bazę metodyczną dla 12 projektów dla klas I-III szkoły podstawowej, podzielonych na 4 tematy dla każdej z nich. Program został zaprojektowany w sposób uwzględniający przestrzeń klasową, a jego obsługa jest intuicyjna zarówno dla uczniów, jak i prowadzącego zajęcia. Polecenia są czytane przez lektora, a grafiki są realistyczne i stonowane, dzięki czemu rozwiązywanie zadań na tablicy interaktywnej jest efektywne dla całej klasy. Część zadań przygotowana jest w języku angielskim, dzięki czemu uczniowie ćwiczą słownictwo i wymowę. 
Metoda projektu jako sposób prowadzenia zajęć z każdym rokiem zdobywa coraz więszą popularność. Program "Metoda projektu w edukacji wczesnoszkolnej" pobudza wyobraźnię, wzmacnia samodzielność dzieci w podejmowaniu decyzji, uczy pracy grupowej i umiejetnego stawiania pytań.  
Cechy szczególne:
Zgodność z podstawą programową MEN.
Dwujęzyczność - zmień język w dowolnym momencie. Dostępna wersja z językiem angielskim.
Wybór sprzętu - program dedykowany jest na tablicę interaktywną, doskonale sprawdzi się także na komputerze, tablecie.
Wykorzystanie w różnych warunkach - w domu, w szkole, podczas wycieczek szkolnych.
Internet - jeśli w Twojej szkole jest słaby Internet, nie jest to już problemem. "Metoda Projektu" działa online i offline - zgraj potrzebne materiały na pendrive dołączony do zestawu i korzystaj bez konieczności połączenia z siecią.
Platforma dystrybucyjna - pozwala na łatwe i szybkie pobieranie nowych aktualizacji lub korzystania z wersji online.
Intuicyjność - produkt jest intuicyjny i przyjazny w obsłudze dla nauczyciela. Proste użytkowanie bez instrukcji obsługi.
 
Każda część programu multimedialnego zawiera:
 
pudełko z materiałami, kod dostępu do programu - wersja online i offline (do pobrania na pendrive lub komputer), licencję na dany produkt na całą szkołę, na rok, pendrive do wgrania wersji offline, przewodnik po `Metodzie Projektu`, naklejkę do pokoju nauczycielskiego z miejscem na login i hasło do platformy. Do wydruku: scenariusze zabaw, scenariusze lekcji, karty pracy do wykorzystania w szkole i w domu.
Pierwsza część programu zawiera:
4 projekty tematyczne przeznaczone dla klasy 1 szkoły podstawowej.
W jej skład wchodzą: plansze interaktywne, zawierające różne typy ćwiczeń
przeznaczone na tablicę interaktywną np. krzyżówki, quizy, połącz w pary, itd.
 
Obudowa dydaktyczna zawiera:
4 tematy wiodące, interakcje, 12 filmów edukacyjnych, 
ćwiczenia do nauki języka angielskiego, 33 karty pracy dla uczniów,
33 scenariusze zajęć i zabaw dla nauczycieli.
 
Pierwsza część Metody Projektu zapoznaje uczniów z tematyką związaną
z ich najbliższym otoczeniem. Uczniowie poznają świat jedzenia i witamin.
Drugim ważnym tematem poruszanym w pierwszej części jest rodzina. 
Kolejnym tematem przewodnim Metody Projektu jest moda.
Ostatni, czwarty temat pierwszej części to teatr. 
 
 

629,10 zł

Druga część programu zawiera:
4 projekty tematyczne przeznaczone dla klasy 2 szkoły podstawowej.
W jej skład wchodzą: plansze interaktywne, zawierające różne typy ćwiczeń przeznaczone
na tablicę interaktywną np. krzyżówki, quizy, połącz w pary, itd. 
 
Obudowa dydaktyczna zawiera:
4 tematy wiodące, interakcje, 12 filmów edukacyjnych,
ćwiczenia do nauki języka angielskiego, 33 karty pracy dla uczniów,
33 scenariusze zajęć i zabaw dla nauczycieli.
 
W części drugiej uczniowie kontynuują interaktywną podróż
przez wybrane obszary tematyczne. Udamy się do świata lasu i zwierząt leśnych.
Kolejne tematy recykling i żywioły - skupiają uwagę dziecka na świecie zewnętrznym.
Czwartym tematem tej części jest uczenie się. 
 

629,10 zł

Druga część programu zawiera:
4 projekty tematyczne przeznaczone dla klasy 3 szkoły podstawowej.
W jej skład wchodzą: plansze interaktywne, zawierające różne typy ćwiczeń przeznaczone
na tablicę interaktywną np. krzyżówki, quizy, połącz w pary, itd. 
 
Obudowa dydaktyczna zawiera:
4 tematy wiodące, interakcje, 12 filmów edukacyjnych,
ćwiczenia do nauki języka angielskiego, 33 karty pracy dla uczniów,
33 scenariusze zajęć i zabaw dla nauczycieli.
 
Trzecia część Metody Projektu jest kontynuacją podróży poprzez
kolejne intrygujące 4 obszary tematyczne. Tym razem uczniowie poznają inspirujący świat iluzji,
geografii, kosmosu oraz transportu.
 
 

629,10 zł

Trzy części programu zawierają:
opis i bazę metodyczną do 12 projektów dla klas I-III,
podzielonych na 4 tematy do każdej klasy. Produkt mieści w sobie 4 typy materiałów:
plansze interaktywne, zawierające różne typy interakcji (krzyżówki, quizy, połącz w pary, itd.). 
 
3 części programu zawierają łącznie:
12 tematów wiodących - związane z obudową dydaktyczną,
interakcje - różnorodne ćwiczenia wspierające naukę i zapamiętywanie,
36 filmów edukacyjnych - wprowadzających w tematy wiodące każdej części,
ćwiczenia do nauki języka angielskiego.
100 kart pracy dla uczniów, 100 scenariuszy zajęć i zabaw dla nauczycieli.
 
Program nauczania, zawierający opis sposobów obserwacji dziecka
pod kątem osiąganych przez nie umiejętności, przewidzianych podstawą programową.
Diagnozę uczniów, pozwala na ocenę kompetencji ucznia w środowisku edukacyjnym,
bez sztucznego wyodrębniania procesu oceniania.
 
 

1630,75 zł

Kluczowe pytania dotyczące produktów:
 
1. Na jakich urządzeniach?
Z programu można korzystać na: tablicy interaktywnej, komputerze, tablecie.
 
2. Czy potrzebuję internetu? 
Oprogramowanie działa zarówno online, jak i offline. Brak Internetu w klasie nie stanowi problemu. Wystarczy pobrać produkt na pendrive lub komputer.
 
3. Jak to działa?
Po zakupie zaloguj się na platformę www.eduexpert.eu. Wprowadź klucz licencyjny i korzystaj z programu w wybrany przez siebie sposób.
 
5. Jak długo trwa szkolenie?
Wystarczy 5 minut, aby zorientować się w sposobie działania programu. Jest intuicyjny i przyjazny w obsłudze.
 
6. Czy mam wsparcie techniczne?
Przez cały okres trwania licencji EduExpert gwarantuje pomoc techniczną w dni robocze w godzinach 10-18 lub pod adresem pomoc@eduexpert.eu.
 
7. Do czego jest przeznaczony?
Program przeznaczony jest do pracy w klasie. Wprowadza zagadnienia z matematyki poprzez sytuacje dnia codziennego, a także umowżliwia pracę w grupie.
 
zamówienie tradycyjne
Brak produktów w koszyku
Brak produktów w koszyku
10.00
Łączna wartość zamówienia: 0 zł0 zł
Dostawa i płatność › Płatność ›
rozwiń
Wpisz numer
Swojego zamówienia (xxxxxx/rrrr)
Sprawdź