wpisz minimum 3 znaki

"Matematyka bez reszty" to trzyczęściowy multimedialny produkt edukacyjny przeznaczony do nauczania przedmiotów matematyczno-przyrodniczych w klasach I-III szkoły podstawowej.  Jedną z kluczowych myśli, która towarzyszyła przy tworzeniu tego programu było to, aby nadawał się do użycia w przestrzeni klasowej i stanowił wsparcie dla nauczyciela niezależnie od metody pracy, którą prowadzi zajęcia. Produkt zatem to pomoc dydaktyczna dla nauczyciela, inspirująca uczniów do pogłębiania wiedzy z różnych tematów.
Cechy szczególne:
 
Zgodność z podstawą programową MEN.
- Dwujęzyczność - zmień język w dowolnym momencie. Dostępna wersja z językiem angielskim.
- Wybór sprzętu - program dedykowany jest na tablicę interaktywną, doskonale sprawdzi się także na komputerze, tablecie. 
- Wykorzystanie w różnych warunkach - w domu, w szkole, podczas wycieczek szkolnych. 
- Internet - jeśli w Twojej szkole jest słaby Internet, nie jest to już problemem. `Matematyka bez reszty` działa online i offline - zgraj potrzebne materiały na pendrive dołączony do zestawu i korzystaj bez konieczności połączenia z siecią. 
- Platforma dystrybucyjna - pozwala na łatwe i szybkie pobieranie nowych aktualizacji lub korzystania z wersji online. 
- Intuicyjność - produkt jest intuicyjny i przyjazny w obsłudze dla nauczyciela. Proste użytkowanie bez instrukcji obsługi.
 
Każda część programu multimedialnego zawiera:
 
pudełko z materiałami, kod dostępu do programu - wersja online i offline (do pobrania na pendrive lub komputer), licencję na dany produkt na całą szkołę, na rok, pendrive do wgrania wersji offline, przewodnik po `Matematyce bez reszty`, naklejkę do pokoju nauczycielskiego z miejscem na login i hasło do platformy. Do wydruku: scenariusze zabaw, scenariusze lekcji, karty pracy do wykorzystania w szkole i w domu.
 
Pierwsza część programu zawiera 1 500 zadań do trzech Przygód Tematycznych: 
Podróże, Zakupy, Pasje wprowadzających zagadnienia związane z matematyką: 
18 filmów edukacyjnych, 9 interakcji, 18 ćwiczeń.
 
Zakresy programowy części 1:
-dodawanie/odejmowanie,
-figury płaskie,
-miary i wagi,
-czas,
-liczymy dziesiątkami,
-kodowanie.
 

719,09 zł

Druga część programu zawiera 1 500 zadań do trzech Przygód Tematycznych:
 Dawne dzieje, Polska w świecie, Zawody
 wprowadzających zagadnienia związane z matematyką:
18 filmów edukacyjnych, 9 interakcji, 18 ćwiczeń.
 
Zakresy programowy części 2:
-dodawanie/odejmowanie,
-figury płaskie i przestrzenne,
-miary/ wagi/ czas/ temperatura,
-mnożenie/dzielenie,
-własności liczb,
-kodowanie.
 

719,09 zł

Trzecia część programu zawiera 1 500 zadań do trzech Przygód Tematycznych:
Wynalazki, Zagadki anatomii, Mały przyrodnik
wprowadzających zagadnienia związane z matematyką:
18 filmów edukacyjnych,  9 interakcji, 18 ćwiczeń.
 
Zakresy programowy części 3:
-dodawanie/odejmowanie,
-figury płaskie i przestrzenne,
-mnożenie/dzielenie,
-ułamki zwykłe,
-zbiory,
-programowanie.
 
 

719,09 zł

Trzy części programu zawierają ponad 4 500 zadań do Przygód Tematycznych,
dedykowanych dla każdej z części - wprowadzających zagadnienia związane z matematyką:
9 przygód tematycznych, 54 filmy edukacyjne, 27 interakcji, 54 ćwiczenia.
 
Każdy z tematów ma swoje wprowadzenie filmowe z 6 zagadnieniami z matematyki,
na których skupia się dana część.
Poprzez przygody tematyczne program wprowadza następujące tematy:
 
Część 1: dodawanie/odejmowanie, figury płaskie,
miary i wagi, czas, liczymy dziesiątkami, kodowanie.
Część 2: dodawanie/odejmowanie, figury płaskie i przestrzenne,
miary/ wagi/ czas/ temperatura, mnożenie/dzielenie, własności liczb, kodowanie.
Część 3: dodawanie/odejmowanie, figury płaskie i przestrzenne,
mnożenie/dzielenie, ułamki zwykłe, zbiory, programowanie.
 

1799,10 zł

Kluczowe pytania dotyczące produktów:
 
1. Na jakich urządzeniach?
Z programu można korzystać na: tablicy interaktywnej, komputerze, tablecie.
 
2. Czy potrzebuję internetu? 
Oprogramowanie działa zarówno online, jak i offline. Brak Internetu w klasie nie stanowi problemu. Wystarczy pobrać produkt na pendrive lub komputer.
 
3. Jakie są wersje językowe?
Podstawowym językiem jest polski, jednak w dowolnym momencie pracy można przełączyć się na język angielski.
 
4. Jak to działa?
Po zakupie zaloguj się na platformę www.eduexpert.eu. Wprowadź klucz licencyjny i korzystaj z programu w wybrany przez siebie sposób.
 
5. Jak długo trwa szkolenie?
Wystarczy 5 minut, aby zorientować się w sposobie działania programu. Jest intuicyjny i przyjazny w obsłudze.
 
6. Czy mam wsparcie techniczne?
Przez cały okres trwania licencji EduExpert gwarantuje pomoc techniczną w dni robocze w godzinach 10-18 lub pod adresem pomoc@eduexpert.eu.
 
7. Do czego jest przeznaczony?
Program przeznaczony jest do pracy w klasie. Wprowadza zagadnienia z matematyki poprzez sytuacje dnia codziennego, a także umowżliwia pracę w grupie.
 
8. Co zawiera program?
Program zawira filmy edukacyjne, interakcje, ćwiczenia oraz bogatą obudowę dydaktyczną wspierającą wprowadzenie zagadnień matematycznych.
 
zamówienie tradycyjne
Brak produktów w koszyku
Brak produktów w koszyku
10.00
Łączna wartość zamówienia: 0 zł0 zł
Dostawa i płatność › Płatność ›
rozwiń
Wpisz numer
Swojego zamówienia (xxxxxx/rrrr)
Sprawdź