SPRAWDŹ STATUS ZAMÓWIENIA
POMOC I KONTAKT
Ulubione
Kategorie

Ebook Religia i religijność w warunkach globalizacji pdf

  • pdf

O Akcji

Akcja Podziel się książką skupia się zarówno na najmłodszych, jak i tych najstarszych czytelnikach. W jej ramach możesz przekazać książkę oznaczoną ikoną prezentu na rzecz partnerów akcji, którymi zostali Fundacja Dr Clown oraz Centrum Zdrowego i Aktywnego Seniora. Akcja potrwa przez cały okres Świąt Bożego Narodzenia, aż do końca lutego 2023.
Dowiedz się więcej
  • Promocja
    image-promocja

ebook

Wydawnictwo NOMOS
Data wydania 2016
Zabezpieczenie Znak wodny
Produkt cyfrowy

Opis produktu:

Książka jest dziełem 31 teoretyków i badaczy życia religijnego z wielu ośrodków akademickich. Debata na temat globalizacji jest wielowątkowa i prowadzona na różnych poziomach narracyjnego dyskursu - od wysoce wysublimowanych teoretycznych rozważań, ujmujących problem abstrakcyjnie i metaforycznie, po konkretne opisy przejawów jednowymiarowo definiowanej globalizacji. Rozważaniom o ekonomicznej, gospodarczej, politycznej czy ekologicznej kondycji naszego wspólnie podzielanego świata towarzyszy refleksja światopoglądowa zyskująca w tym kontekście nowy sens i wymiar. (...) Przemieszczanie ludzi, kulturowych wzorców i idei sprawia, że w rzeczywistości religijnej - podobnie jak na rynku ekonomicznym - współzawodniczą ze sobą różnorodne koncepcje wyjaśniania i interpretacji życia. Wymiar globalizacji w sferze światopoglądowej wyznacza dyfuzja kultur religijnych, skutkująca ich upodobnianiem i wymieszaniem, lub konfliktem rodzimych tradycji z nowymi trendami.
Z Przedmowy
S
Szczegóły
Dział: Ebooki pdf, epub, mobi, mp3
Kategoria: religie
Wydawnictwo: NOMOS
Rok publikacji: 2016
Język: polski
Zabezpieczenia i kompatybilność produktu (szczegóły w dziale POMOC): *Produkt jest zabezpieczony przed nielegalnym kopiowaniem (Znak wodny)

RECENZJE - eBook pdf - Religia i religijność w warunkach globalizacji - pdf

Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.

4/5 ( 3 oceny )
  • 5
    1
  • 4
    1
  • 3
    1
  • 2
    0
  • 1
    0

Wpisz swoje imię lub nick:
Oceń produkt:
Napisz oryginalną recenzję: