SPRAWDŹ STATUS ZAMÓWIENIA
POMOC I KONTAKT
Ulubione
Kategorie

Ebook Marketing w 3 Tygodnie mobi,epub,pdf

21 kluczowych zasad marketingu

Raz kupujesz, pobierasz w wielu formatach.
Kupując wybrany plik otrzymujesz możliwość pobrania go w kilku aktualnie dostępnych formatach. Informacja o tym, jakie formaty przyporządkowane są do danego pliku, podana jest za tytułem oraz w ikonce multiformat.
  • mobi
  • epub
  • pdf

O Akcji

Akcja Podziel się książką skupia się zarówno na najmłodszych, jak i tych najstarszych czytelnikach. W jej ramach możesz przekazać książkę oznaczoną ikoną prezentu na rzecz partnerów akcji, którymi zostali Fundacja Dr Clown oraz Centrum Zdrowego i Aktywnego Seniora. Akcja potrwa przez cały okres Świąt Bożego Narodzenia, aż do końca lutego 2023.
Dowiedz się więcej
  • Promocja
    image-promocja

ebook

Wydawnictwo Twój Ekspert
Data wydania 2017
Zabezpieczenie Znak wodny
Produkt cyfrowy

Opis produktu:

Ten poradnik marketingowy jest wyjątkowy, ponieważ autor zabierze cię w podróż pełną zabawnych porównań, nietypowych wniosków, a momentami mocnego sarkazmu. Z każdym kolejnym rozdziałem przedstawia świat i zachowania konsumenckie w świetle swoich własnych doświadczeń, od czasu do czasu uwypuklając pewne tendencje w zabawny i irracjonalny sposób.
Lekkie pióro sprawia, że książkę ekspercką o dużym nasyceniu informacji merytorycznych czyta się równie chętnie jak powieść fabularną. Czytając publikację kilkukrotnie, za każdym kolejnym razem odkryjesz jak wiele informacji zawartych jest miedzy wersami, które uzupełniają to, co zostało napisane wprost. Dowiesz się m.in. dlaczego marketing jest jak dobra pierwsza randka, a także czy rozsądnie jest wybrać serce, rozum, czy cycki. We wszystko wplączą się blogerki modowe oraz zagadnienie poszukiwania followersów. Jed-nocześnie, autor udowodnił, że marketing jest potężniejszy niż człowiek, a baner na księżycu jest dla naiwnych. Przekonasz się, że można kupować za darmo, pod warunkiem, że nie używasz zwrotu i co jeszcze, które budzi grozę w praskiej cukierni. Dowiesz się, że marketingoinformatyk nie istnieje, a także jaki jest sen marketingowca odpowiedzialnego społecznie.
RECENZJE:
Jacek Kotarbiński: Marketing w 3 tygodnie" to w prosty i ciekawy sposób podany marketing na miękko. Książka potwierdza, że o ile łatwo uczyć się narzędzi marketingu o tyle by zrozumieć jego mechanizmy potrzeba wielu lat. Michał Rusek kładzie nacisk na pozytywne wartości w tej sferze. Warte poczytania.
Grzegorz Turniak: Lekkie pióro i wiedza ekspercka, którą z przyjemnością przeczyta doświadczony przedsiębiorca, a jednocześnie zrozumie i zastosuje przedstawiciel młodego pokolenia.
Daniel Kędzierski: Autor udowodnił, że marketing można robić, jednocześnie bawiąc się nim. Kluczowe wskazówki napisane wprost, a czasami zawarte między wersami, otwierają drzwi umysłu każdego marketingowca.
Krzysztof Sadecki: Autor przedstawia kluczowe zasady marketingu w łatwy i przystępny sposób, a lekka i przyjemna lektura sprawia, że wiedza tego typu przekazywana jest miedzy wersami.
S
Szczegóły
Dział: Ebooki pdf, epub, mobi, mp3
Kategoria: poradniki,  praca, biznes,  marketing i reklama
Wydawnictwo: Twój Ekspert
Rok publikacji: 2017
Język: polski
Zabezpieczenia i kompatybilność produktu (szczegóły w dziale POMOC): *Produkt jest zabezpieczony przed nielegalnym kopiowaniem (Znak wodny)

RECENZJE - eBook, multiformat: mobi, epub, pdf - Marketing w 3 Tygodnie - mobi, epub, pdf, 21 kluczowych zasad marketingu

Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.

4.3/5 ( 6 ocen )
  • 5
    4
  • 4
    1
  • 3
    0
  • 2
    1
  • 1
    0

Wpisz swoje imię lub nick:
Oceń produkt:
Napisz oryginalną recenzję: