Ebook Jak spełniać marzenia? Spróbuj niemożliwego mobi,epub
Raz kupujesz, pobierasz w wielu formatach.
Kupując wybrany plik otrzymujesz możliwość pobrania go w kilku aktualnie dostępnych formatach. Informacja o tym, jakie formaty przyporządkowane są do danego pliku, podana jest za tytułem oraz w ikonce multiformat.
O Akcji
Akcja Podziel się książką skupia się zarówno na najmłodszych, jak i tych najstarszych czytelnikach. W jej ramach możesz przekazać książkę oznaczoną ikoną prezentu na rzecz partnerów akcji, którymi zostali Fundacja Dr Clown oraz Centrum Zdrowego i Aktywnego Seniora. Akcja potrwa przez cały okres Świąt Bożego Narodzenia, aż do końca lutego 2023.
Dowiedz się więcej
ebook
Wydawnictwo Pascal |
Data wydania 2016 |
Zabezpieczenie Znak wodny |
Produkt cyfrowy |
Opis produktu:
Według Michała Maja trzeba zrobić listę i... po prostu je spełniać. Nie analizować, nie myśleć za wiele. Działać. Kiedy sam, kilka lat temu spisał swoją listę marzeń, nie sądził, że tak szybko zacznie je realizować. Od tamtego momentu m.in. mieszkał kilka tygodni z Eskimosami na Alasce, stanął na dachu wieżowca w Czarnobylu, jeździł na nartach na Saharze, przebiegł ultramaraton i.. napisał książkę. To, co miało być zabawą - stało się planem na życie.
Dziś Michał prowadzi popularnego bloga, podróżuje, realizuje swoje pasje. Skreśla kolejne pozycje na liście marzeń, robiąc miejsce na nowe.
Mieć marzenia to nie sztuka. Kto ich nie ma? Ale marzenia nie są po to, żeby je mieć. Są po to, żeby je spełniać. Michał doskonale o tym wie - jego wytrwałość w dążeniu do celu jest imponująca. A życie - piękne!
Julia Raczko, autorka książek i bloga Gdzie jest Julia
Szczegóły |
Dział: | Ebooki pdf, epub, mobi, mp3 |
Kategoria: | poradniki, samodoskonalenie |
Wydawnictwo: | Pascal |
Rok publikacji: | 2016 |
Język: | polski |
Zabezpieczenia i kompatybilność produktu (szczegóły w dziale POMOC): | *Produkt jest zabezpieczony przed nielegalnym kopiowaniem (Znak wodny) |
Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.