wpisz minimum 3 znaki
Zarządzanie relacjami z klientem
ocena: 5, głosów: 1
 

Zarządzanie relacjami z klientem

książka

Wydawnictwo: Difin

Oprawa: miękka

Ilość stron: 472

Dostępność: niedostępny

DARMOWA DOSTAWA od 50zł do kiosków RUCH

Nasza cena: 62,63

Cena detaliczna: 68,08

dodaj do przechowalni

Przy zakupie 5 egz.
Cena hurtowa:

54,46

Powrót
  • Opis

  • Szczegółowe informacje

  • Recenzje

Zarządzanie relacjami z klientem - opis produktu:

Rewolucyjne zmiany istoty stosunków między firmą a nabywcą, zastąpienie podejścia transakcyjnego podejściem relacyjnym wymagają zasadniczego przewartościowania klasycznych metod działania biznesowego. Niewątpliwie umiejętne zarządzanie relacjami z klientem winno stanowić centralny punkt odniesienia w myśleniu i działaniu marketingowym, o czym traktuje opiniowana książka. Stanowi ona kompleksowe opracowanie prezentujące rolę i znaczenie relacji klient - firma na współczesnym rynku oraz szczegółowo omawia metodologię i instrumentarium kształtowania relacji z nabywcą. Zamieszczone w pracy liczne rysunki, wykresy i tabele, ułatwiają przyswojenie i uporządkowanie zawartych w niej treści.

Zarządzanie relacjami z klientem - szczegółowe informacje:

Dział: Książki
Wydawnictwo: Difin
Oprawa:miękka
Wymiary:182x257
Ilość stron:472
ISBN:83-7251-430-5
Wprowadzono: 24.08.2004
i zgarniaj nagrody napisz recenzję

Zarządzanie relacjami z klientem - recenzje klientów


Podobał Ci się ten tytuł? Zainspirował Cię? A może nie zgadzasz sie z autorem, opowiedz nam o tym, opisz swoje doznania związane z lekturą.
10.00

Izabela Dembińska-Cyran, Joanna Hałub-Iwan, Józef Perenc - przeczytaj też

rozwiń
Wpisz numer
Swojego zamówienia (xxxxxx/rrrr)
Sprawdź

Kup podręczniki i wyprawkę szkolną
na RATY!

Szczegóły >>

Powiadom kiedy produkt będzie dostępny

Wpisz swój adres e-mail: