Książkowe bestsellery z tych samych kategorii

W niewoli reklamy? Percepcja ukrytych przesłań reklamy prasowej

książka

Wydawnictwo Impuls
Oprawa miękka
  • Dostępność niedostępny

Opis produktu:

Książka podejmuje zagadnienia ukrytego przekazu w reklamie. Dostarcza obszernej wiedzy z zakresu historii i mechanizmów działania reklamy oraz ogólnej teorii komunikowania masowego (mediów), demaskując przy tym praktyki dyskursywne uprawiane w jej ukrytym przekazie.

Publikacja naświetla konsekwencje społeczne wynikające z transmitowania w reklamie znaczeń, sensów - takie jak umacnianie stereotypów, reprodukcja podziałów społecznych, formowanie pro rynkowych tożsamości o niskiej samoświadomości, tworzenie opresyjnych trendów.

W książce rozważany jest związek reklamy z władzą symboliczną. Czytelnik może zapoznać się z badaniami nad percepcją ukrytego przekazu przez młodzież.
S
Szczegóły
Dział: Książki
Wydawnictwo: Impuls
Oprawa: miękka
Wprowadzono: 02.01.2008

RECENZJE - książki - W niewoli reklamy? Percepcja ukrytych przesłań reklamy prasowej

4.3/5 ( 10 ocen )
  • 5
    6
  • 4
    1
  • 3
    3
  • 2
    0
  • 1
    0