SPRAWDŹ STATUS ZAMÓWIENIA
POMOC I KONTAKT
Ulubione
Kategorie

Trzy reguły (twarda)

O Akcji

Akcja Podziel się książką skupia się zarówno na najmłodszych, jak i tych najstarszych czytelnikach. W jej ramach możesz przekazać książkę oznaczoną ikoną prezentu na rzecz partnerów akcji, którymi zostali Fundacja Dr Clown oraz Centrum Zdrowego i Aktywnego Seniora. Akcja potrwa przez cały okres Świąt Bożego Narodzenia, aż do końca lutego 2023.
Dowiedz się więcej
  • Promocja
    image-promocja

książka

Wydawnictwo Kurhaus Publishing
Oprawa twarda
Liczba stron 382

Opis produktu:

Co przesądza o wyjątkowości firmy? Jakie są prawdziwe czynniki sukcesu? Istnieje wiele odpowiedzi na te pytania. Michael Raynor oraz Mumtaz Ahmed, eksperci ds. zarządzania i strategii, uważają, że wszystkie one prowadzą donikąd. Po przeanalizowaniu zawrotnej liczby danych dotyczących kilkudziesięciu tysięcy firm dowodzą, że trwały sukces odnoszą te firmy, których myślenie oparte jest o trzy zasady: a) wysoka jakoś ważniejsza niż niska cena, b) przychód ważniejszy niż koszt, c) nie ma innych reguł.
S
Szczegóły
Dział: Książki
Wydawnictwo: Kurhaus Publishing
Oprawa: twarda
Okładka: twarda
Wymiary: 145x210
Liczba stron: 382
ISBN: 978-83-63993-14-6
Wprowadzono: 12.10.2015

RECENZJE - książki - Trzy reguły - Michael E. Raynor, Ahmed Mumtaz

Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.

4.5/5 ( 6 ocen )
  • 5
    5
  • 4
    0
  • 3
    0
  • 2
    1
  • 1
    0

Wpisz swoje imię lub nick:
Oceń produkt:
Napisz oryginalną recenzję: