SPRAWDŹ STATUS ZAMÓWIENIA
POMOC I KONTAKT
Ulubione
Kategorie

Trzecia fala

Wizja gospodarki przyszłości

O Akcji

Akcja Podziel się książką skupia się zarówno na najmłodszych, jak i tych najstarszych czytelnikach. W jej ramach możesz przekazać książkę oznaczoną ikoną prezentu na rzecz partnerów akcji, którymi zostali Fundacja Dr Clown oraz Centrum Zdrowego i Aktywnego Seniora. Akcja potrwa przez cały okres Świąt Bożego Narodzenia, aż do końca lutego 2023.
Dowiedz się więcej
  • Promocja
    image-promocja

książka

Wydawnictwo Studio Emka
Oprawa miękka
Ilość stron 276
  • Dostępność niedostępny

Opis produktu:

Odwołując się do swojego kilkudziesięcioletniego doświadczenia jako pioniera w dziedzinie przedsiębiorczości oraz inwestowania, Steve Case oświadcza, że wkraczamy w nową erę. Nadchodzi trzecia fala internetu, która radykalnie zmieni najważniejsze gałęzie gospodarki i doprowadzi do odrodzenia przedsiębiorczości.

Podczas pierwszej fali AOL i inne firmy zapewniły konsumentom połączenia internetowe. W trakcie drugiej fali takie firmy jak Google czy Facebook wyposażyły internet w nowe możliwości wyszukiwania informacji i budowy sieci kontaktów, a takie aplikacje jak Snapchat czy Instagram umożliwiły błyskawiczny sukces smartfonowej rewolucji. Zdaniem Case`a teraz wkraczamy w trzecią falę: okres, w którym przedsiębiorcy posłużą się technologią, by dokonać przełomu w najważniejszych gałęziach realnej gospodarki - m.in. w ochronie zdrowia, edukacji, transporcie, energetyce i żywieniu - i aby radykalnie przekształcić nasze życie.

"Trzecia fala" to częściowo pamiętnik, częściowo manifest, a częściowo instrukcja na przyszłość, to ważna lektura dla każdego, kto chce przetrwać - i rozwijać się - w tej szybko zmieniającej się epoce cyfrowej.
S
Szczegóły
Dział: Książki
Wydawnictwo: Studio Emka
Oprawa: miękka
Okładka: miękka
Wymiary: 145x210
Ilość stron: 276
ISBN: 978-83-65068-33-0
Wprowadzono: 21.09.2017

RECENZJE - książki - Trzecia fala, Wizja gospodarki przyszłości - Steve Case

Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.

4.7/5 ( 12 ocen )
  • 5
    10
  • 4
    1
  • 3
    0
  • 2
    1
  • 1
    0

Wpisz swoje imię lub nick:
Oceń produkt:
Napisz oryginalną recenzję:

Qultura słowa

ilość recenzji:313

brak oceny 14-10-2017 17:30

Na fali
Trzecia fala nie jest apokaliptyczną wizją przyszłości, nie oznacza końca świata (przynajmniej w dosłownym tego słowa znaczeniu), nie ma też nic wspólnego z popularnymi filmami katastroficznymi. Trzecia fala to bowiem czas Internetu, nowy rozdział nie tylko dla gospodarki, ale i dla wszystkich podmiotów gospodarczych i osób fizycznych w niej funkcjonujących. To czas, w którym firmy musząc pogodzić się z nowymi warunkami prowadzenia działalności, nowymi formami kontaktu, kanałami sprzedaży, formami marketingu, a nawet ? profilem działalności.
Książka ?Trzecia fala? autorstwa Steve`a Case, opowiada właśnie o takiej trzeciej fali, a właściwie o funkcjonowaniu firm w dobie Internetu. Kolejne już wydanie publikacji ?Trzecia fala. Wizja gospodarki przyszłości?, z pewnością powtórzy sukces poprzedniego. Zawiera ona nowy rozdział, w którym autor przedstawił listę siedmiu przemyślanych pomysłów, dotyczących wykorzystana technologii i innowacji do tworzenia przyszłości. Tym większą wartość książka opublikowana nakładem Wydawnictwa Studio Emka ma dla praktyków biznesu, dla wszystkich, którzy sprawują w firmach funkcje zarządcze, a także dla tych, którzy firmy te posiadają. To również publikacja adresowana do studentów i osób zgłębiających temat, tym cenniejsza, że dzięki oparciu jej na osobistych doświadczeniach autora, stanowi swego rodzaju case study i to z gotowymi rozwiązaniami.
W kolejnych rozdziałach tej książki, która stanowi zarówno poradnik prowadzenia biznesu, jak i swego rodzaju pamiętnik, poznajemy zarówno historię autora i przebieg ścieżki jego kariery, spektakularnych wzlotów i upadków, jak i metody prowadzenia firmy przyszłości. Czytamy o uruchomieniu serwisu AOL, wejściu na giełdę, a także aktywności w cyberprzestrzeni. Case podkreśla, że obecnie sukces firmy w dobie trzeciej fali musi opierać się na trzech P, tj. partnerstwie, polityce i wytrwałości.
Autor tłumaczy, że ?przedsiębiorcy trzeciej fali muszą znaleźć sposób na zachowanie równowagi między perspektywa fachowca i nieustępliwym, rewolucyjnym uporem przedsiębiorcy?. Ostrzega również przed sytuacją, w jakiej znajdzie się wiele stabilnych dotąd i przynoszących zyski firm, w obliczu zbliżania się trzeciej fali, jeśli nie nauczą się one tą falą zarządzać. Zauważa również, że stajemy się powoli społeczeństwem start-upów, które powstawać będą w miastach mających dotychczas marginalne znaczenie. Dokładnie wyjaśnia, jak należy pracować z rządem oraz podaje obszary, na których rząd ten powinien się skupić, formułuje też przesłanie, zarówno dla przedsiębiorców, jak i dla przedsiębiorców, Ameryki korporacyjnej oraz rządu.
To wszystko sprawia, że ?Trzecia fala? stanowi dokładną instrukcję, jak na tej fali się unosić, a co więcej ? jak zmierzać w kierunku celu wykorzystując potencjał, jaki ze sobą fala ta niesie. Porywający sposób przedstawiania swojej biznesowej historii, który stosuje autor sprawia, że książkę ? mimo niełatwej tematyki ? czyta sie jednym tchem. Jeśli jeszcze towarzyszyć temu będzie wprowadzenie rad podanych przez Casey`a w życie, możemy być pewni, że publikacja ta stanowić będzie przepustkę do sukcesu firmy przyszłości.

Opinia bierze udział w konkursie

Czy recenzja była pomocna?