wpisz minimum 3 znaki
Strategiczne zarządzanie marką
ocena: 5, głosów: 1
 
przeczytaj fragment książki

Strategiczne zarządzanie marką

książka

Wydawnictwo: Wolters Kluwer

Oprawa: twarda

Ilość stron: 720

Wysyłamy w: 5 - 7 dni + czas dostawy

Dostępność: mały zapaspomoc

Brak na naszym magazynie.
Spróbujemy go sprowadzić dla Ciebie.
Szansa na realizację 20%.
Potrzebny czas 5-7 dni roboczych.

DARMOWA DOSTAWA od 50zł przez paczkomaty InPost

Nasza cena: 109,21

Cena detaliczna: 118,70

dodaj do przechowalni Dodaj do koszyka

Przy zakupie 5 egz.
Cena hurtowa:

94,96

Powrót
  • Opis

  • Szczegółowe informacje

  • Recenzje

Strategiczne zarządzanie marką - opis produktu:

Co sprawia, że niektóre marki od wielu lat niezmiennie rosną w siłę, a inne - nawet jeśli odniosły spektakularny sukces - upadają? Dlaczego jedne są w stanie przetrwać największe zawirowania gospodarcze i społeczne, a drugie nie potrafią sprostać oczekiwaniom klientów oraz wymogom rynku? Na te pytania, i jeszcze wiele innych, znajdziesz odpowiedź w tej książce.

Jest to uznany w wielu krajach podręcznik akademicki poświęcony zarządzaniu marką, będący jedną z najbardziej obszernych pozycji na ten temat wydanych na świecie. Polska edycja została wzbogacona o aktualne dane liczbowe oraz o przykłady zaczerpnięte z realiów naszego krajowego rynku, dzięki czemu stanowi cenne i wiarygodne źródło wiedzy.

Adresaci:
Książka adresowana jest do studentów zarządzania, marketingu oraz słuchaczy wykładów poświęconych marce. Publikacja skierowana jest także do menedżerów i szefów marketingu oraz do pracowników agencji reklamowych i public relations

Strategiczne zarządzanie marką - szczegółowe informacje:

Dział: Książki

Kategoria: nauki społeczne, ekonomia i biznes

Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Oprawa:twarda
Ilość stron:720
ISBN:978-83-264-1183-0
Wprowadzono: 08.10.2011
i zgarniaj nagrody napisz recenzję

Strategiczne zarządzanie marką - recenzje klientów


Podobał Ci się ten tytuł? Zainspirował Cię? A może nie zgadzasz sie z autorem, opowiedz nam o tym, opisz swoje doznania związane z lekturą.
10.00

Kevin Lane Keller - przeczytaj też

MARKETING - Philip Kotler, Kevin Lane Keller

książka

MARKETING

Philip Kotler,

Kevin Lane Keller

118,39 zł 128,68 zł

Marketing - Philip Kotler, Kevin Lane Keller

książka

Marketing

Philip Kotler,

Kevin Lane Keller

90,85 zł 98,74 zł

Zobacz również

Rozmowy o socjologii - Zygmunt Bauman, Keith Tester, Michael-Hviid Jacobsen

książka

Rozmowy o socjologii

Zygmunt Bauman,

Keith Tester

26,02 zł 30,61 zł

Wielka fikcja - Hans Herman Hoppe

książka

Wielka fikcja

Hans Herman Hoppe

45,50 zł 53,53 zł

rozwiń
Wpisz numer
Swojego zamówienia (xxxxxx/rrrr)
Sprawdź

Kup podręczniki i wyprawkę szkolną
na RATY!

Szczegóły >>

Powiadom kiedy produkt będzie dostępny

Wpisz swój adres e-mail: