Strategiczne zarządzanie marką (twarda)

książka

Wydawnictwo Wolters Kluwer
Oprawa twarda
  • Dostępność niedostępny

Opis produktu:

Co sprawia, że niektóre marki od wielu lat niezmiennie rosną w siłę, a inne - nawet jeśli odniosły spektakularny sukces - upadają? Dlaczego jedne są w stanie przetrwać największe zawirowania gospodarcze i społeczne, a drugie nie potrafią sprostać oczekiwaniom klientów oraz wymogom rynku? Na te pytania, i jeszcze wiele innych, znajdziesz odpowiedź w tej książce.

Jest to uznany w wielu krajach podręcznik akademicki poświęcony zarządzaniu marką, będący jedną z najbardziej obszernych pozycji na ten temat wydanych na świecie. Polska edycja została wzbogacona o aktualne dane liczbowe oraz o przykłady zaczerpnięte z realiów naszego krajowego rynku, dzięki czemu stanowi cenne i wiarygodne źródło wiedzy.

Adresaci:
Książka adresowana jest do studentów zarządzania, marketingu oraz słuchaczy wykładów poświęconych marce. Publikacja skierowana jest także do menedżerów i szefów marketingu oraz do pracowników agencji reklamowych i public relations
S
Szczegóły
Dział: Książki
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Oprawa: twarda
Okładka: twarda
Wprowadzono: 13.06.2015

RECENZJE - książki - Strategiczne zarządzanie marką

4.5/5 ( 32 oceny )
  • 5
    25
  • 4
    2
  • 3
    2
  • 2
    1
  • 1
    2