rozwiń
rozwiń
zwiń
zwiń
wpisz minimum 3 znaki
Strategiczne zarządzanie marką
ocena: 6, głosów: 4
 
powiększenie

Fragmenty

przeczytaj fragment książki

Strategiczne zarządzanie marką (twarda)

książka

Wydawnictwo: Wolters Kluwer

Oprawa: twarda

Ilość stron: 720

Wysyłamy w: 24h - 48h

Nasza cena: 100,89

Cena detaliczna: 118,70

U nas taniej o 15%

dodaj do przechowalni dodaj do listy życzeń Dodaj do koszyka

Przy zakupie 5 egz.
Cena hurtowa:

94,96

Powrót GRATIS! Do każdego zamówienia zakładka mola książkowego!
  • Opis

  • Szczegółowe informacje

  • Recenzje (0)

Strategiczne zarządzanie marką - opis produktu:

Co sprawia, że niektóre marki od wielu lat niezmiennie rosną w siłę, a inne - nawet jeśli odniosły spektakularny sukces - upadają? Dlaczego jedne są w stanie przetrwać największe zawirowania gospodarcze i społeczne, a drugie nie potrafią sprostać oczekiwaniom klientów oraz wymogom rynku? Na te pytania, i jeszcze wiele innych, znajdziesz odpowiedź w tej książce.

Jest to uznany w wielu krajach podręcznik akademicki poświęcony zarządzaniu marką, będący jedną z najbardziej obszernych pozycji na ten temat wydanych na świecie. Polska edycja została wzbogacona o aktualne dane liczbowe oraz o przykłady zaczerpnięte z realiów naszego krajowego rynku, dzięki czemu stanowi cenne i wiarygodne źródło wiedzy.

Adresaci:
Książka adresowana jest do studentów zarządzania, marketingu oraz słuchaczy wykładów poświęconych marce. Publikacja skierowana jest także do menedżerów i szefów marketingu oraz do pracowników agencji reklamowych i public relations

Strategiczne zarządzanie marką - szczegółowe informacje:

Dział: Książki

Kategoria: nauki społeczne, ekonomia i biznes

Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Oprawa:twarda
Okładka:twarda
Ilość stron:720
ISBN:978-83-63391-13-3
Wprowadzono: 13.06.2015
i zgarniaj nagrody napisz recenzję

Strategiczne zarządzanie marką - recenzje klientów


Podobał Ci się ten tytuł? Zainspirował Cię? A może nie zgadzasz sie z autorem, opowiedz nam o tym, opisz swoje doznania związane z lekturą.
10.00

Książkowe bestsellery z tych samych kategorii

Błękitne sny Leśna trylogia, Tom 3

K. Michalak

książka

25,77 zł taniej -30%

Czarna Madonna

R. Mróz

książka

25,87 zł taniej -35%

Wilcze Leże

A. Pilipiuk

książka

27,87 zł taniej -30%

Czereśnie zawsze muszą być dwie

M. Witkiewicz

książka

23,93 zł taniej -35%

Zobacz również

Ciekawe pomysły Gandalfa

książka

27.13 zł

taniej -15%

Strategiczne zarządzanie kapitałem ludzkim w...

Książka Strategiczne zarządzanie kapitałem ludzkim w oparciu o zrównoważoną kartę wyników podejmuje problematykę pomiarów dotyczących strategicznego zarządzania kapitałem ludzkim. Omówiono w niej m.in. metody pomiaru kapitału ludzkiego oraz trudności z tym związane. Przedstawiono przykłady przekładania strategii biznesowej na personalną z wykorzystaniem...

książka

31.13 zł

taniej -12%

Strategiczne uwarunkowania działania...

Zarządzanie przedsiębiorstwem w XXI wieku związane jest przede wszystkim ze sposobami konkurowania na rynku. Prowadzenie walki konkurencyjnej jest jedną z części zarządzania strategicznego. Powoduje to, że pracownicy nauki ciągle poszukują nowych sposobów uaktywnienia istniejących zasobów materialnych i niematerialnych w przedsiębiorstwach oraz poza nimi....

książka

33.46 zł

taniej -14%

Strategiczne partnerstwo ukraińsko-polskie ...

Celem książki jest krytyczne spojrzenie na ostatnie lata sąsiedztwa dwóch wielkich narodów, od stuleci powiązanych etnicznie, kulturowo i politycznie, a jednocześnie wciąż jeszcze doświadczających wpływu stereotypu i przenoszenia go wraz z poczuciem krzywdy historycznej na grunt relacji bilateralnych. Elity polityczne na Ukrainie i w Polsce, mając na...

książka

44.09 zł

taniej -15%

Strategiczne zarządzanie płynnością finansową w...

Strategiczne zarządzanie płynnością finansową w przedsiębiorstwie ma wpływ na skuteczne realizowanie podstawowego celu działania przedsiębiorstwa, jakim jest pomnażanie bogactwa właścicieli, realizowane dzięki zwiększaniu wartości przedsiębiorstwa. Adresatami książki są zarządy, członkowie rad nadzorczych, inwestorzy i doradcy, wyższa i średnia kadra...

książka

33.83 zł

taniej -15%

Strategiczne budowanie konkurencyjności gospodarki

Książka jest przeznaczona dla szerokiego kręgu odbiorców, w szczególności studentów ekonomii i zarządzania, a także przedstawicieli administracji rządowej i biznesu. W dobie globalizacji zarówno środowiska akademickie, jak i menedżerowie potrzebują odpowiedzi na kluczowe pytania, takie jak: Czym jest konkurencyjność gospodarki? Dlaczego jest ona ważna z...

ebook

9.42 zł

taniej -20%

Strategiczne zarządzanie marketingiem - pdf

Książka jest przeznaczona dla wszystkich zainteresowanych poszerzeniem podstaw zarządzania strategicznego: studentów, konsultantów i menedżerów oraz tych, którzy pragną zaktualizować swoją wiedzę i budować przyszłość swoich firm z większa precyzją i wyobraźnią. Tworzenie i wdrażanie strategii marketingowych stanowi podstawę zarządzania strategicznego,...

Brak list życzeń:

Utwórz

zamówienie tradycyjne
Brak produktów w koszyku
Brak produktów w koszyku
10.00
Łączna wartość zamówienia: 0 zł0 zł
Dostawa i płatność › Płatność ›
rozwiń
Wpisz numer
Swojego zamówienia (xxxxxx/rrrr)
Sprawdź

Powiadom kiedy produkt będzie dostępny

Wpisz swój adres e-mail: