Opis produktu:
Tworzenie innowacji nigdy nie było tak proste..."Innowacja to dla jednych magia, dla innych chleb powszedni. Autor pokazuje, jak uczynić innowację sposobem na biznes." - Sławomir Lachowski, twórca mBanku i MultiBanku "Jestem gorącym zwolennikiem wprowadzania losowych bodźców w proces kreowania nowych produktów i rozwiązań. Książka w prosty i praktyczny sposób daje możliwość zastosowania tego elementu. Zdecydowanie wypróbuję ten model w nadchodzących projektach..." - Zbigniew Lewicki, Dyrektor d/s Rozwoju Unilever, Rosja-Afryka-Turcja-Środkowy Wschód "Sukces w biznesie a zwłaszcza jego utrzymanie jest bardzo trudny wręcz niemożliwy bez innowacji. Szczerze polecam tę książkę wszystkim menedżerom i przedsiębiorcom. I tym obecnym i tym przyszłym." - Jan Czeremcha, Wiceprezes Raiffeisen Bank Polska S.A. "Rewelacyjna książka, łącząca dziesiątki inspirujących przykładów i sprawdzone narzędzia, które pomogą każdemu, kto chce wyróżnić się na rynku. Ma potencjał na światowy bestseller." - Tomasz Rudolf, Współzałożyciel, Innovatika Tomasz Szczęsny. Założyciel 4 innowacyjnych firm. Trener Strategii Błękitnego Oceanu (INSEAD, Francja). Członek kapituły sędziowskiej Polish National Sales Awards. Uczestnik World Business Forum (Nowy Jork). Absolwent Szkoły Głównej Handlowej.
Szczegóły | |
Dział: | Książki |
Wydawnictwo: | Studio Emka |
Oprawa: | miękka |
Okładka: | miękka |
Wprowadzono: | 23.05.2013 |