rozwiń
rozwiń
zwiń
zwiń
wpisz minimum 3 znaki
Redundancja w mediach Studium pragmalingwistyczne
ocena: 6, głosów: 4
 
powiększenie

Redundancja w mediach
Studium pragmalingwistyczne (miękka)

książka

Wydawnictwo: Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu

Oprawa: miękka

Ilość stron: 320

Wysyłamy w: 24h - 48h

Nasza cena: 22,64

Cena detaliczna: 26,63

U nas taniej o 15%

dodaj do przechowalni dodaj do listy życzeń Dodaj do koszyka

Przy zakupie 5 egz.
Cena hurtowa:

21,30

Powrót GRATIS! Do każdego zamówienia zakładka mola książkowego!
  • Opis

  • Szczegółowe informacje

  • Recenzje (0)

Redundancja w mediach, Studium pragmalingwistyczne - opis produktu:

Czy redundancja może być terminem? Z jednej strony obrosła negatywnymi konotacjami (np. tekst redundantny = tekst rozwlekły), z drugiej wydaje się pojęciem na tyle nieznanym (niemal trudnym do wymówienia), że nieosadzonym w potocznych kontekstach, wyjętym z codziennego użycia - a więc "rokującym" jako termin. Prześledzenie redundancji w mediach zdaje się zadaniem karkołomnym: w epoce zwrotu repetetywnego właściwie każdy przekaz mieści się w jej ramach. Autorka podejmuje się jednak wskazania obszarów nieoczywistych, które decydują o tożsamości współczesnych mediów, zarówno tradycyjnych, jak i najnowszych. Dowodzi jednocześnie, że redundancja jako właściwość występująca na wielu różnych poziomach tekstu może zarówno służyć zrozumiałości i oswajaniu przekazu, jak i sprzyjać jego hermetyczności.

Redundancja w mediach, Studium pragmalingwistyczne - szczegółowe informacje:

Dział: Książki

Kategoria: nauki humanistyczne, językoznawstwo, kulturoznawstwo

Wydawnictwo: Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Oprawa:miękka
Okładka:miękka
Wymiary:170x240
Ilość stron:320
ISBN:978-83-232-3181-3
Wprowadzono: 16.07.2017
i zgarniaj nagrody napisz recenzję

Redundancja w mediach, Studium pragmalingwistyczne - recenzje klientów


Podobał Ci się ten tytuł? Zainspirował Cię? A może nie zgadzasz sie z autorem, opowiedz nam o tym, opisz swoje doznania związane z lekturą.
10.00

Książkowe bestsellery z tych samych kategorii

Błękitne sny Leśna trylogia, Tom 3

K. Michalak

książka

25,77 zł taniej -30%

Czarna Madonna

R. Mróz

książka

25,87 zł taniej -35%

Wilcze Leże

A. Pilipiuk

książka

27,87 zł taniej -30%

Czereśnie zawsze muszą być dwie

M. Witkiewicz

książka

23,93 zł taniej -35%

Zobacz również

Ciekawe pomysły Gandalfa

książka

42.74 zł

taniej -15%

Współczesne media. Zagadnienia teoretyczne Tom ...

Niniejsza książka jest ósmą z serii `Współczesne media`. [...] Trzon publikacji stanowią teksty wygłoszone podczas konferencji `Współczesne media - gatunki w mediach` zorganizowanej w kwietniu 2016 roku przez Zakład Dziennikarstwa Wydziału Politologii z okazji Jubileuszu XL-lecia pracy naukowej Profesor Marii Wojtak. [...] Zarówno konferencja, jak i...

książka

33.23 zł

taniej -15%

Redundancja w tekście prawnym

Książka dotyczy zagadnienia istotnego zarówno z punktu widzenia teorii legislacji, jak i teorii interpretacji prawa. Zagadnienie to ma także istotne aspekty praktyczne. Jest to pierwsze polskie monograficzne opracowanie problematyki redundancji tekstu prawnego. - Z recenzji prof. zw. dr. hab. Tomasza Gizbert-Studnickiego (Uniwersytet Jagielloński)...

ebook

25.19 zł

taniej -20%

Jak dbać o wizerunek w mediach ...

Jak dbać o wizerunek w mediach społecznościowych? to pozycja, której dotąd nie było na rynku. W jednym miejscu znajdziesz praktyczne informacje o wszystkich platformach social mediów, oparte przede wszystkim na realnych przykładach z sieci.

ebook

1.60 zł

taniej -20%

Język w mediach - Władysław Lubaś, Polska...

Publikacja jest wyborem tekstów dotyczących języka w mediach współczesnych. Nie stanowi on więc rejestru zmian, jakie dokonały się w języku mediów na przestrzeni dziesięcioleci. Najwcześniejszy zamieszczony w antologii artykuł wydrukowany został w roku 1978, lecz fakty w nim analizowane w równej mierze i jakości dotyczą mediów dzisiejszych. Książka...

ebook

1.60 zł

taniej -20%

Język w mediach - Bożena Witosz, O potrzebie...

Publikacja jest wyborem tekstów dotyczących języka w mediach współczesnych. Nie stanowi on więc rejestru zmian, jakie dokonały się w języku mediów na przestrzeni dziesięcioleci. Najwcześniejszy zamieszczony w antologii artykuł wydrukowany został w roku 1978, lecz fakty w nim analizowane w równej mierze i jakości dotyczą mediów dzisiejszych. Książka...

ebook

1.60 zł

taniej -20%

Język w mediach - Iwona Loewe, O dialogu z ...

Publikacja jest wyborem tekstów dotyczących języka w mediach współczesnych. Nie stanowi on więc rejestru zmian, jakie dokonały się w języku mediów na przestrzeni dziesięcioleci. Najwcześniejszy zamieszczony w antologii artykuł wydrukowany został w roku 1978, lecz fakty w nim analizowane w równej mierze i jakości dotyczą mediów dzisiejszych. Książka...

Brak list życzeń:

Utwórz

zamówienie tradycyjne
Brak produktów w koszyku
Brak produktów w koszyku
10.00
Łączna wartość zamówienia: 0 zł0 zł
Dostawa i płatność › Płatność ›
rozwiń
Wpisz numer
Swojego zamówienia (xxxxxx/rrrr)
Sprawdź

Powiadom kiedy produkt będzie dostępny

Wpisz swój adres e-mail: