Psychologia kontaktu z klientem
książka
Wydawnictwo Wyższa Szkoła Bankowa |
Oprawa miękka |
- Dostępność niedostępny
Opis produktu:
Książka niewątpliwie ważna dla wszystkich osób, których praca polega na bezpośrednim kontakcie z klientem. Ma pomóc zrozumieć jego potrzeby, sprawić aby był zadowolony oraz chciał wracać - pozostając wiernym entuzjastą oferowanych dóbr lub usług. Realizacja wymienionych celów wymaga stosownych umiejętności psychologicznych, które Autorka w sposób ciekawy omawia. Uczy technik efektywnej autoprezentacji, komunikowania się, aktywnego słuchania, stawiania właściwych pytań, sposobów wywierania wpływu przez tzw. język ciała. Wiele cennych informacji dotyczy możliwości rozwiązywania i unikania konfliktów oraz radzenia sobie ze stresem.Książka polecana wszystkim ekscytującym się grą o pieniądze, które klient ma z przyjemnością wydać.
Szczegóły | |
Dział: | Książki |
Wydawnictwo: | Wyższa Szkoła Bankowa |
Oprawa: | miękka |
Okładka: | miękka |
Wprowadzono: | 07.01.2013 |