Książkowe bestsellery z tych samych kategorii

Przedsiębiorczość

książka

Wydawnictwo CeDeWu
Oprawa miękka
  • Dostępność niedostępny

Opis produktu:

Książka Krzysztofa Zięby jest pierwszą w Polsce, skierowaną do szerokiego grona odbiorców publikacją poświęconą preprzedsiębiorczości. Preprzedsiębiorcę definiuje się jako kogoś, kto jest aktywnie zaangażowany w proces zakładania własnej, jeszcze nienarodzonej firmy. Ich liczba w Polsce jest szacowana na około milion osób.

Publikacja przedstawia problematykę preprzedsiębiorczości na szeroko zakreślonym tle, obejmującym współczesny paradygmat badań nad przedsiębiorczością, związki między przedsiębiorczością (i preprzedsiębiorczością) a wzrostem gospodarczym oraz sposoby badania procesów założycielskich nowych firm. W kolejnych rozdziałach zaprezentowano:
- stan współczesnych badań nad przedsiębiorczością w trzech głównych ujęciach: ekonomicznym, psychologicznym oraz socjologiczno-kulturowym;
- analizę związku między poziomem przedsiębiorczości i jej rozwojem a wzrostem gospodarczym kraju;
- pojęcie okazji przedsiębiorczej jako czynnika, który uruchamia procesy założycielskie nowych firm;
- analizę procesów założycielskich i czynników, które wpływają na ich powodzenie;
- omówienie koncepcji preprzedsiębiorczości i jej znaczenia dla rozwoju badań nad przedsiębiorczością właściwą;
- przegląd czynników, które prowadzą do podjęcia działań zmierzających do założenia własnej firmy wraz z autorskim, czynnikowo-wynikowym modelem preprzedsiębiorczości;
- wyniki pierwszych w Polsce, szeroko zakrojonych badań empirycznych nad determinantami preprzedsiębiorczości.
S
Szczegóły
Dział: Książki
Wydawnictwo: CeDeWu
Oprawa: miękka
Okładka: miękka
Wprowadzono: 11.06.2016

RECENZJE - książki - Przedsiębiorczość

4.7/5 ( 9 ocen )
  • 5
    8
  • 4
    0
  • 3
    0
  • 2
    1
  • 1
    0