Od cech osobowości do kompetencji savoir-etre
Rozwijanie samoświadomości w nauce języków obcychksiążka
Wydawnictwo Werset |
Oprawa miękka |
- Dostępność niedostępny
Opis produktu:
Nie zawsze się zdarza, że poważna praca naukowa może stać się obiektem zainteresowania szerokiej grupy odbiorców. W tym wypadku tak się właśnie dzieje. Praca łączy przymioty obszernego, klarownego wywodu, porządkującego wiedzę nt. samoświadomości w nauczaniu, z podejściem czysto badawczym: ważnych refleksji wynikających z wieloletnich badań własnych, przeprowadzonych w oparciu o dogłębną znajomość teorii i wzbogaconych własną cenną propozycją. Dlatego dobrze się stało, że dostępna będzie dla polskiego czytelnika. Glottodydaktyk znajdzie w niej interesujący wywód, zapełniający poważną lukę w badaniach naukowych i cenne źródło inspiracji do kolejnych analiz dotyczących kompetencji savoir-etre. Praktyk, który nie zawsze dostrzega, jak wielki może być wpływ zmiennych niejęzykowych na opanowywanie językowych kompetencji, zyska kompendium wiedzy nt. optymalizacji nauczania języków obcych. Łatwiej mu będzie przekonać ucznia, dlaczego warto `wmyśleć się w siebie`, pokazać, jak to uczynić, a samemu zyskać materiał do właściwej diagnozy i terapii własnych błędów.Z recenzji prof. dr hab. Haliny Widły (Uniwersytet Śląski)
Szczegóły | |
Dział: | Książki |
Wydawnictwo: | Werset |
Oprawa: | miękka |
Okładka: | miękka |
Wprowadzono: | 19.05.2016 |