Nowe media Ale nowe czy stare problemy?
książka
Wydawnictwo Wyższa Szkoła Umiejętności Społecznych w Poznaniu |
Oprawa miękka |
- Dostępność niedostępny
Opis produktu:
Nowe media, ale nowe czy stare problemy? to praca zbiorowa pod redakcją dr Jolanty Hajdasz. W zamyśle twórców pozycja ta inicjować ma cykl monografii poświęconych teorii i praktyce współczesnej komunikacji społecznej. Pierwsza z książek, oparta w znacznej mierze o ustalenia konferencji naukowej, odbywającej się w Wyższej Szkole Umiejętności Społecznych w roku 2011 przechodzi mimo teoretycznych definicji nowych mediów wychodząc z założenia, iż dynamika zmian w tym obszarze dyktować będzie nieustanne korekty poczynionych wcześniej ustaleń.Książka skupia się na stronie praktycznej funkcjonowania nowych mediów i obszarach ich oddziaływania. Stąd podział na dwie wyraźnie wyodrębnione części: prawo i etyka nowych mediów oraz nowe media w reklamie, public relations i edukacji. Wartą podkreślenia zaletą monografii jest zebranie w ramach wspólnej publikacji szerokiej i kompetentnej reprezentacji badaczy i dydaktyków poświęcających szczególną uwagę nowym mediom i ich miejscu w kreowaniu i przekształcaniu relacji pomiędzy nadawcą i odbiorcą.
Szczegóły | |
Dział: | Książki |
Wydawnictwo: | Wyższa Szkoła Umiejętności Społecznych w Poznaniu |
Oprawa: | miękka |
Okładka: | miękka |
Wprowadzono: | 02.08.2012 |