książka
Wydawnictwo Dobra literatura |
Oprawa miękka |
- Dostępność niedostępny
Opis produktu:
W ostatnim czasie dostrzegamy wzrost zainteresowania psychologów i pedagogów wynikami badań mózgu przy użyciu nowoczesnych technik neuroobrazowania - zwłaszcza funkcjonalnego rezonansu magnetycznego i tomografii komputerowej. Na podstawie tych wyników zmierza się do weryfikacji dotychczas stosowanych metod nauczania i uczenia się. Możliwość bezinwazyjnego monitorowania pracy mózgu podczas uczenia pozwala niejako `zobaczyć`, `jak uczy się mózg`, i określić, co należy zrobić, by edukacja szkolna była bardziej `przyjazna neuronom`.W książce podjęto próbę odpowiedzi na pytanie, czy nowa wiedza o mózgu jest na tyle wiarygodna i wystarczająca, żeby na jej podstawie stworzyć nową strategię nauczania w szkole.
Szczegóły | |
Dział: | Książki |
Wydawnictwo: | Dobra literatura |
Oprawa: | miękka |
Okładka: | miękka |
Wprowadzono: | 10.10.2015 |