SPRAWDŹ STATUS ZAMÓWIENIA
POMOC I KONTAKT
Ulubione
Kategorie

Mieć odwagę służyć Jak osiągnąć lepsze wyniki służąć innym

O Akcji

Akcja Podziel się książką skupia się zarówno na najmłodszych, jak i tych najstarszych czytelnikach. W jej ramach możesz przekazać książkę oznaczoną ikoną prezentu na rzecz partnerów akcji, którymi zostali Fundacja Dr Clown oraz Centrum Zdrowego i Aktywnego Seniora. Akcja potrwa przez cały okres Świąt Bożego Narodzenia, aż do końca lutego 2023.
Dowiedz się więcej
  • Promocja
    image-promocja

książka

Wydawnictwo Studio Emka
Oprawa miękka
Ilość stron 176
  • Dostępność niedostępny

Opis produktu:

W jaki sposób przywódcy mogą osiągać przełomowe wyniki? Cheryl Bachelder opowiada, jak wraz z zespołem doprowadziła do niezwykłej zmiany w Popeyes Louisiana Kitchen, podejmując trudną, lecz satysfakcjonującą decyzję - zarządzać przez przywództwo służebne.

`Mieć odwagę służyć` opisuje rodzaj przywództwa, które jest potrzebne w dwudziestym pierwszym wieku. To skuteczna mieszanka odwagi i pokory. Zajmująca historia Cheryl Bachelder proponuje jasną ścieżkę, którą mogą podążać liderzy, a wspaniałe wyniki, jakie osiągnęła, czynią jej przesłanie istotnym. Wyjątkowa książka! Gorąco ją polecam.
Stephen M.R. Covey

`Mieć odwagę służyć` jest rzeczową relacją z podróży w roli przywódcy, jaką odbyła Cheryl jako dyrektor korporacyjna. Utrzymując równowagę pomiędzy relacjami z ludźmi, determinacją i zasadami, Cheryl osiąga znakomite wyniki. Nie przegap szansy, żeby dowiedzieć się, jak to się robi!.
Denise Ramos, dyrektor generalny i prezes ITT Corporation
S
Szczegóły
Dział: Książki
Wydawnictwo: Studio Emka
Oprawa: miękka
Okładka: miękka
Wymiary: 145x210
Ilość stron: 176
Wprowadzono: 15.09.2017

RECENZJE - książki - Mieć odwagę służyć Jak osiągnąć lepsze wyniki służąć innym - Cheryl Bachelder

Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.

4.6/5 ( 13 ocen )
  • 5
    11
  • 4
    1
  • 3
    0
  • 2
    0
  • 1
    1

Wpisz swoje imię lub nick:
Oceń produkt:
Napisz oryginalną recenzję:

Qultura słowa

ilość recenzji:466

brak oceny 18-09-2017 19:12

O przywództwie służebnym?
Kadra kierownicza czy też pracownicy odpowiedzialni za realizacje strategii rozwoju przedsiębiorstwa muszą zaangażować się w proces wdrażania wizji oraz realizację założonych celów. Będzie to możliwe wyłącznie wówczas, kiedy zdobędą oni zaangażowanie podległych pracowników. O przyszłości organizacji w znacznym stopniu decyduje osoba przywódcy, który dzięki posiadanym cechom osobowości, a także kwalifikacjom, jest w stanie przekonać i poprowadzić pozostałych uczestników organizacji do zmian. Uważa się, że miarą przywództwa nie jest wyłącznie jakość umysłu i umiejętność zarządzania firmą, ale również postawa wobec innych. Przywódca to bowiem ktoś, kto wpływa na stan emocjonalny podwładnych, a jego rolą jest wspieranie, ułatwianie współdziałania, wzbudzanie entuzjazmu oraz zdjęcie z podwładnych problemów organizacyjnych, umożliwiając tym samym zbiorowe działanie, a także oczekiwanie od nich tylko zaangażowania w ich realizację.
Jednym z rodzajów przywództwa jest przywództwo służebne, oparte na misji służenia innym. Reprezentując ten rodzaj przywództwa, należy nastawić się na otoczenie, dzięki czemu możliwe jest utworzenie i utrzymanie kultury organizacyjnej motywującej pracowników, którzy z kolei będą nastawieni na klientów. O takim właśnie rodzaju przywództwa zajmująco pisze Cheryl Bachelder, praktyk biznesu, w swojej książce pt. ?Mieć odwagę służyć. Jak osiągać lepsze wyniki służąc innym?. Opublikowana nakładem Wydawnictwa Studio Emka książka skupiona jest na idei przywództwa służebnego, które okazuje się być kluczem do sukcesu organizacji, a także ludzi w niej zatrudnionych. Autorka, sama będąc na pozycji lidera, zaczęła wnikliwie analizować zachowania i cechy tych przywódców, których podziwiała, dzięki którym osiągała najlepsze wyniki. Swoimi odkryciami, a także własnymi doświadczeniami dzieli się z nami w książce, której nie może zabraknąć w biblioteczce każdego menedżera. To książka jednak nie tylko dla osób kierujących ludźmi, którzy czują, że ich wiedza na temat przywództwa i przewodzenia jest niewystarczająca. To również pozycja dla tych, którzy wciąż chcą się doskonalić, którzy pragną osiągać coraz większe wyniki i pociągać innych ku górze. To wreszcie pozycja adresowana do studentów kierunków biznesowych, którzy chcą uczyć się od najlepszych.
Autorka, w dwóch częściach książki, odpowiada na pytania, jak osiągać znakomite wyniki oraz jak zostać przywódcą mającym odwagę służyć. Wszystkie przytoczone przez autorkę przykłady, w tym opisana jej historia kariery i spotkanych na drodze przywódców, ma za zadanie dokonać w czytelniku zmiany nie poprzez samą lekturę, ale poprzez otworzenie się na nowe idee i spojrzenie nieco inaczej na kwestię przywództwa ? jak na służbę. Bachelder proponuje nietypowe zapewne dla wielu podejście, a mianowicie usunięcie się z centrum uwagi i znalezienie sposobu, żeby światło padało na innych.
Książka, dzięki swej merytorycznej wymowie, ale i szacie graficznej i przemyślanemu układowi, dzięki któremu szybko możemy sięgnąć do interesujących nas fragmentów, jest nieocenioną pomocą dla wszystkich, którzy nie chcą tylko zarządzać czy przewodzić, ale i służyć!

Opinia bierze udział w konkursie

Czy recenzja była pomocna?