Książkowe bestsellery z tych samych kategorii

Przyjaciółka   Książka 37,28 zł
Paderborn Langer Tom 2   Książka 32,93 zł
Tajemnica domu Uklejów   Książka 37,49 zł

Markowa obsługa klientów

Nowe źródło przewagi nad konkurencją

książka

Wydawnictwo Wolters Kluwer
Oprawa miękka
  • Dostępność niedostępny

Opis produktu:

Książka Markowa obsługa klientów wyjaśnia, jak to się dzieje, że wśród setek marek jedne budzą pozytywne skojarzenia, a inne pozostają obojętne. Janelle Barlow i Paul Stewart wnikliwie omawiają architekturę marki, wskazując zarówno jawne, jak i ukryte aspekty sprzedaży, na przykład przekazywaną klientowi przez sprzedawcę wiarę w wartość produktu lub usługi. Odpowiadają przy tym na pytania:

Jak obsługę klienta zmienić w markową obsługę klienta?
Jak świadomość marki wpływa na doświadczenie obsługi?
Jak zwiększyć sympatię klientów do marki?
Czym, poza cechami produktu, przyciągnąć klientów?
Autorzy proponują zestaw praktycznych ćwiczeń ułatwiających zastosowanie zasad markowej obsługi klienta w konkretnej firmie. Przytaczają też przykłady znanych światowych marek oraz przedstawiają sylwetki osób odpowiedzialnych za ich sukces.
S
Szczegóły
Dział: Książki
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Oprawa: miękka
Okładka: miękka
Wprowadzono: 15.01.2014

RECENZJE - książki - Markowa obsługa klientów, Nowe źródło przewagi nad konkurencją

4/5 ( 6 ocen )
  • 5
    3
  • 4
    1
  • 3
    1
  • 2
    1
  • 1
    0