Klucz do zrozumienia nabywcy - Jakościowe badania marketingowe
O Akcji
Akcja Podziel się książką skupia się zarówno na najmłodszych, jak i tych najstarszych czytelnikach. W jej ramach możesz przekazać książkę oznaczoną ikoną prezentu na rzecz partnerów akcji, którymi zostali Fundacja Dr Clown oraz Centrum Zdrowego i Aktywnego Seniora. Akcja potrwa przez cały okres Świąt Bożego Narodzenia, aż do końca lutego 2023.
Dowiedz się więcej
książka
- Wysyłamy w 24h - 48h
-
Opis produktu:
Dr Anna Maria Nikodemska-Wołowik adiunkt w Zakładzie Marketingu. Na co dzień łącząca pracę na Uczelni z praktyką rynkową; uczestniczka wielu stypendiów i staży zagranicznych (2003 - IFDP w IESE Business School, University of Navarra, Barcelona, 2002-HTW Dresden, 1997-Copenhagen Business School, 1995- University of Wales, Cardiff, 1992- University of Strathclyde, Glasgow, 1991-University of Economic Sciences i Indiana University School of Business, Budapeszt), autorka licznych publikacji prasowych i konferencyjnych oraz cenionych podręczników (najważniejsze książki: Jakościowe badania marketingowe, PWE, Warszawa 1999, Zasady skutecznej prezentacji w biznesie, Wyd.UG, Sopot 2000, Marketing. Studia przypadków, Wydawnictwo UG, Sopot 2002 /redaktor i współautor/, Nie tylko LOGOtyp. Wyróżnienie i przynależność w biznesie, Oficyna Wydawnicza Branta, Bydgoszcz - Gdańsk 2004); członek prestiżowej organizacji IESE Business School Alumni Association; Doświadczenia praktyczne: aktualnie współpracuje z Grupą A5 oraz KiM Atelier jako specjalista ds. badań marketingowych; współpracowała m.in. z Polskim Towarzystwem Ekonomicznym i Gdańską Fundacją Kształcenia Menedżerów, z wydawnictwem VIPress Poland Ltd, IUM Eurotest i Pracownią Badań Społecznych w Sopocie, odbyła praktykę zawodową w Sparkasse Kiel, RFN
Szczegóły |
Dział: | Książki |
Kategoria: | nauki społeczne, socjologia |
Wydawnictwo: | Grupa Verde |
Oprawa: | miękka |
Wymiary: | 140x200 |
Liczba stron: | 224 |
ISBN: | 978-83-927545-0-3 |
Wprowadzono: | 10.09.2008 |
Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.