SPRAWDŹ STATUS ZAMÓWIENIA
POMOC I KONTAKT
Ulubione
Kategorie

O Akcji

Akcja Podziel się książką skupia się zarówno na najmłodszych, jak i tych najstarszych czytelnikach. W jej ramach możesz przekazać książkę oznaczoną ikoną prezentu na rzecz partnerów akcji, którymi zostali Fundacja Dr Clown oraz Centrum Zdrowego i Aktywnego Seniora. Akcja potrwa przez cały okres Świąt Bożego Narodzenia, aż do końca lutego 2023.
Dowiedz się więcej
  • Promocja
    image-promocja

książka

Wydawnictwo PWN
Oprawa miękka
Ilość stron 651
  • Wysyłamy w 24h

Opis produktu:

W zarządzaniu kanałami marketingowymi kładzie się nacisk na zaspokojenie potrzeb użytkowników końcowych, a jednocześnie na efektywność działania poszczególnych członków kanału oraz kanału jako całości. Książka dotyczy zarządzania kanałami marketingowym. Kanały marketingowe to zbiory wzajemnie na siebie oddziałujących organizacji zaangażowanych w proces dostarczania produktów i usług do konsumenta.
S
Szczegóły
Dział: Książki
Kategoria: nauki społeczne,  ekonomia i biznes
Wydawnictwo: PWN
Oprawa: miękka
Wymiary: 170x240
Ilość stron: 651
ISBN: 83-01-13739-8
Wprowadzono: 10.05.2006

RECENZJE - książki - Kanały marketingowe - Louis W. Stern, Adel I. El-Ansary, Anne T. Coughlan

Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.

4.3/5 ( 9 ocen )
  • 5
    6
  • 4
    1
  • 3
    1
  • 2
    1
  • 1
    0

Wpisz swoje imię lub nick:
Oceń produkt:
Napisz oryginalną recenzję: