Jak dbać o wizerunek w mediach społecznościowych
O Akcji
Akcja Podziel się książką skupia się zarówno na najmłodszych, jak i tych najstarszych czytelnikach. W jej ramach możesz przekazać książkę oznaczoną ikoną prezentu na rzecz partnerów akcji, którymi zostali Fundacja Dr Clown oraz Centrum Zdrowego i Aktywnego Seniora. Akcja potrwa przez cały okres Świąt Bożego Narodzenia, aż do końca lutego 2023.
Dowiedz się więcej
książka
Opis produktu:
Personal branding to dzisiaj nie tylko domena freelancerów czy blogerów. O swój wizerunek powinien dbać każdy, niezależnie od branży, wykonywanego zawodu czy poziomu kompetencji.
Główne źródło informacji o nas samych to media społecznościowe. To niesamowicie silne narzędzie - można w krótkim czasie wiele zyskać, ale równie szybko można stracić swoje dobrej imię. Jeśli chcesz budować swoją pozycję eksperta w branży, zastanawiasz się nad zmianą pracy, albo po prostu bardzo lubisz swoją pracę i nie chcesz jej stracić, koniecznie musisz przeczytać tę książkę.
`Jak dbać o wizerunek w mediach społecznościowych?` to pozycja, której dotąd nie było. W jednym miejscu znajdziesz praktyczne informacje o wszystkich platformach social media, oparte przede wszystkim na realnych przykładach `z sieci`.
Dowiesz się z niej:
- dlaczego i jak należy stosować zasady netykiety
- czym jest pierwszy raz w social mediach (czyli jak nawiązać kontakt)
- kiedy komentowanie to już hejtowanie
- dlaczego zaproszenie od Beyonce czy Keanu Reeves`a- to niekoniecznie wyróżnienie
- jak opowiedzieć historię... snapując
- i ile prawdy jest w stwierdzeniu `jeśli nie jesteś w sieci nie żyjesz`
- - - - - - - - - - -
To książka dla każdego internauty, który ceni sobie zachowanie zgodne z zasadami kultury osobistej, a także dla osób odpowiadających za komunikację marek w mediach społecznościowych.
Anna Miotk,
ekspert specjalizujący się w mierzeniu skuteczności działań komunikacji biznesowej (marketing, PR, social media), strateg komunikacji
Szczegóły |
Dział: | Książki |
Wydawnictwo: | Słowa i Myśli |
Oprawa: | miękka |
Okładka: | miękka |
Wymiary: | 145x204 |
Ilość stron: | 187 |
ISBN: | 978-83-63566-52-4 |
Wprowadzono: | 27.04.2016 |
Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.