Innowacyjne przedsiębiorczość
książka
Wydawnictwo Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej |
Oprawa miękka |
Opis produktu:
Nakładem Wydawnictwa SWPS Academica ukazała się właśnie publikacja pod redakcją prof. Andrzeja Strzałeckiego przy współpracy Alicji Lizurej zatytułowana Innowacyjna przedsiębiorczość. Teorie, badania, zastosowania praktyczne, perspektywa psychologiczna. Autorzy i redaktorzy tomu chcą swoją pracą i rozważaniami wyrazić uznanie dla polskiego przedsiębiorcy i hartu jego ducha, który pozwala działać tak skutecznie nieraz w trudnych czy wręcz niesprzyjających okolicznościach. Stawiają również wiele inspirujących pytań m.in. Dociekając: jakie mechanizmy są ważne dla innowacyjnego, twórczego funkcjonowania przedsiębiorcy, co sprawia, że jego działanie charakteryzuje sprawność i efektywność, jakie siły leżą u podłoża jego aktywności. Redaktorzy książki traktują twórczość, jako kluczowy element sukcesu menedżerów-przedsiębiorców. Jeżeli innowacyjna przedsiębiorczość charakteryzuje ludzi twórczych, to poznanie istoty ich sukcesu w biznesie sprowadza się do psychologicznej analizy osobowości twórczej, w kontekście środowiska zawodowego i określonej sytuacji społeczno-ekonomicznej kraju.
Szczegóły |
Dział: | Książki |
Wydawnictwo: | Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej |
Oprawa: | miękka |
Okładka: | miękka |
Wprowadzono: | 20.10.2011 |