Imprezy korporacyjne (twarda)

Jak organizować eventy biznesowe i za ich pomocą stymulować wzrost w firmie

książka

Wydawnictwo Wolters Kluwer
Oprawa twarda
  • Dostępność niedostępny

Opis produktu:

Książka przeznaczona jest dla menedżerów, którzy po raz pierwszy planują imprezę korporacyjną. Judy Allen poświęca wiele uwagi zagadnieniom, które decydują o powodzeniu i opłacalności takiej imprezy, podkreślając jej rolę w strategii marketingowej firmy. Doradza, jak dopasować rodzaj imprezy do potrzeb biznesowych i wykorzystać w pełni jej potencjał.
Książka zawiera wiele praktycznych, szczegółowych wskazówek dotyczących planowania i realizacji imprez. Opierając się na przykładach eventów zakończonych sukcesem oraz nieudanych, autorka wskazała, na co należy zwracać uwagę przy ich organizacji w każdym aspekcie - osobistym, zawodowym i biznesowym.
S
Szczegóły
Dział: Książki
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Oprawa: twarda
Okładka: twarda
Wprowadzono: 03.12.2013

RECENZJE - książki - Imprezy korporacyjne, Jak organizować eventy biznesowe i za ich pomocą stymulować wzrost w firmie

4.6/5 ( 13 ocen )
  • 5
    11
  • 4
    1
  • 3
    0
  • 2
    0
  • 1
    1