Historia idei komunikacji
książka
Wydawnictwo Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu |
Oprawa miękka |
- Dostępność niedostępny
Opis produktu:
Zbiór trzynastu artykułów poświęconych tytułowemu zagadnieniu historii idei komunikacji, a podejmujących je na wiele różnych sposobów: od omówienia podstaw metodologicznych historii komunikacji po przykłady bardziej szczegółowych badań w jej zakresie.W tomie znalazły się teksty autorstwa najwybitniejszych światowych znawców zagadnienia, w tym Roberta Darntona, Johna D. Petersa, Petera Burke`a, Davida R. Olsona i Filippa de Vivo.
Historia komunikacji jako dyscyplina naukowa zaczęła kształtować się w latach 80. i 90. ubiegłego stulecia, jest to więc stosunkowo młody i wciąż rozwijający się obszar badawczy. W Polsce pozostaje zagadnieniem stosunkowo mało znanym, słabo skoordynowanym instytucjonalnie, wymagającym pogłębionych studiów. Celem publikacji jest próba spopularyzowania w naszym kraju podejmowanej w niej problematyki i zainicjowanie bardziej zintegrowanych badań w ramach historii komunikacji.
Tytuł oryginalny: "History of the Idea of Communication"
Szczegóły | |
Dział: | Książki |
Wydawnictwo: | Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu |
Oprawa: | miękka |
Okładka: | miękka |
Wprowadzono: | 27.02.2016 |