Książkowe bestsellery z tych samych kategorii

GAMEDEC. Granica rzeczywistości

książka

Wydawnictwo REBIS
Oprawa miękka
  • Dostępność niedostępny

Opis produktu:

Pierwsza część 5-tomowego cyklu "GAMEDEC"

Ludzkość końca XXII wieku jest podzielona: jedni żyją w realium, inni wybierają sieć. Gry zaspokajają wszelkie ludzkie potrzeby. To kosmiczne loty i baśniowe przygody, areny e-sportowe, nawiedzone domy, nielegalne tereny łowieckie i miasta zboczeńców. Tam, gdzie są ludzie, pojawiają się problemy. Rozwiązuje je Torkil Aymore. Gierczany detektyw. GAMEDEC. Każdy szczegół ma znaczenie.
Więc rozejrzyj się dookoła. Masz pewność, że znajdujesz się w realium?
Wejdź w sieć. Nie bój się. Jeśli pojawi się problem, pomoże ci GAMEDEC.


Marcin Przybyłek to lekarz medycyny, wieloletni pracownik koncernu farmaceutycznego, obecnie trener i konsultant biznesowy. Autor największej polskiej sagi science fiction `Gamedec`, antyporadnika dla menedżerów Sprzedaż albo śmierć?, powieści (teoretycznie dla dzieci) Kalina i Kaj i zbioru anegdot dla graczy Grao Story. Od lat zainteresowany psychologicznym, technologicznym oraz finansowym rozwojem ludzkości, przekazuje swoje wizje w książkach, wykładach i podczas szkoleń. Ma żonę Annę i córkę Kalinę.
S
Szczegóły
Dział: Książki
Wydawnictwo: REBIS
Oprawa: miękka
Okładka: miękka
Wprowadzono: 05.10.2016

RECENZJE - książki - GAMEDEC. Granica rzeczywistości

5/5 ( 6 ocen )
  • 5
    6
  • 4
    0
  • 3
    0
  • 2
    0
  • 1
    0

dobrerecenzje.pl

ilość recenzji:1

brak oceny 15-12-2016 22:26

Witaj w grze Gamedec, która jest pełna niespodzianek, zagadek i niebezpieczeństw czyhających na graczy.
Każdy uczestnik musi mieć przy sobie w rzeczywistości specjalne urządzenie, które przeniesie go do gry.
Pierwsze wrażenie: trochę jak Avatar, albo Giganci.

Główny bohater występujący w książce jest kimś na kształt dzisiejszych detektywów, rozwiązuje zagadki, ratuje i odszukuje zaginionych graczy. Oczywiście nie robi tego za darmo.
Pewnego razu zgłasza się do niego uczestniczka, która informuje go o zaginięciu jej narzeczonego.
Wśród społeczności graczy istnieją pewne hierarchie. Są zwykli gracze, albo bogaci.
Za pewną opłatą główny bohater, który jest już w średnim wieku, postanawia rozwiązać ta sprawę.
Okazuje się, że zaginiony mężczyzna utknął w niecodziennej świątyni, która nie jest wymysłem twórców.
A to, czy może wyjść, zależy tylko od jednej osoby i jej nastroju.
Oczywiście detektyw szybko rozwiązuje sprawę i wyraźnie stwierdza, że jest to niestety atak hakerów. Często się włamują, naruszają zasady i pozostawiają po sobie pewnego rodzaju pułapki.
Jednak najdziwniejsze jest to, że coraz więcej graczy wchodzi do takich budynków i nie wychodzi z nich.
Detektyw postanawia rozwiązać tą sprawę.

Książka wydaje się jakby była napisana na podstawie gry. Rzadko czytam takie książki i szczerze, to do tej pory mało wiedziałam o takiej tematyce.
Nie mówię, że książka jest zła, przeciwnie podobała mi się, ale na pewno trzeba się do niej przyzwyczaić.
Warto wspomnieć również, że jest to dopiero pierwszy tom dobrze zapowiadającej się serii.
Fabuła odpowiednia dla fanów różnych gier, ale i poszukiwaczy przygód. Okładka natomiast pozwala czytelnikowi na puszczenie wodzy fantazji i jeszcze przed przeczytaniem na snucie domysłów co też będzie się działo.
Polecamy...