książka
Wydawnictwo SQN Sine Qua Non |
Oprawa miękka |
- Dostępność niedostępny
Opis produktu:
Kontynuacja międzynarodowego multimedialnego fenomenu Endgame. WezwanieKlucz Ziemi został już odnaleziony. Pozostały jeszcze dwa. I dziewięciu Graczy. Tylko jeden może zwyciężyć. Toczy się gra o istnienie ludzkości.
Aisling Kopp wierzy w niemożliwe: Endgame może zostać powstrzymane. Zanim jednak dociera do domu, przechwytuje ją CIA. Wiedzą o Endgame. I mają własny pomysł, jak powinno zostać rozegrane. Pomysł, który może zmienić wszystko.
Hilal ibn Isa al-Salt ledwo przeżył atak, który potwornie go okaleczył. Teraz wie o czymś, o czym pozostali gracze nie mają pojęcia. Aksumowie są w posiadaniu sekretu, który może ocalić ludzkość, a nawet pokonać istoty stojące za Endgame.
Sarah Alopay zdobyła pierwszy klucz. Niestety kosztowało ją to zbyt wiele. Jedyną rzeczą, która pozwoli jej utrzymać demony z daleka, jest udział w grze. Gra, żeby wygrać.
Klucz Niebios - gdziekolwiek jest i czymkolwiek jest - będzie następny. Pozostałych przy życiu dziewięciu graczy nic nie powstrzyma przed jego zdobyciem.
Tom 1 - Endgame. Wezwanie
Tom 2 - Endgame. Klucz Niebios
Tom 3 - Endgame. Reguły Gry
***
Określenie tego multimedialnego, wykorzystującego rzeczywistość wirtualną projektu książką może być krzywdzące.
- Antyweb.pl
Ogromny potencjał, aby stać się wielkim popkulturowym fenomenem.
- CDP.pl
***
Ruch. Walka. Gra.
Na pewno pomagają w jednym.
Zapomnieć.
Czytaj książkę.
Szukaj wskazówek.
Rozwiązuj łamigłówki.
Szczegóły | |
Dział: | Książki |
Wydawnictwo: | SQN Sine Qua Non |
Oprawa: | miękka |
Okładka: | miękka |
Wprowadzono: | 20.10.2015 |