Edukacja konsumencka. Cele, instrumenty, dobre praktyki
książka
Wydawnictwo Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Zarządzania |
Oprawa miękka |
Opis produktu:
Publikacja Edukacja konsumencka - cele, instrumenty, dobre praktyki może inspirować do dalszych badań, przyczyniając się do wypełniania luki, jaka obecnie znajduje się na rynku w przedmiotowej dziedzinie. Krąg jej potencjalnych czytelników rysuje się szeroko. Obok studentów kierunków ekonomicznych i społecznych obejmie także osoby z coraz liczniejszych instytucji i organizacji podejmujących zadanie edukacji konsumenckiej oraz młodych naukowców, zainteresowanych tą wschodzącą problematyką. O rosnącym zainteresowaniu tej ostatniej grupy świadczą referaty kilkunastu młodych pracowników różnych polskich uczelni, które wchodzą w skład tej publikacji. Przyczynią się one niewątpliwie do rozwoju nauki w omawianym zakresie. Fragment recenzji prof. dr hab. Anny Mokrysz-Olszyńskiej
Szczegóły |
Dział: | Książki |
Wydawnictwo: | Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Zarządzania |
Oprawa: | miękka |
Wprowadzono: | 15.01.2007 |