Książkowe bestsellery z tych samych kategorii

Przyjaciółka   Książka 37,28 zł
Paderborn Langer Tom 2   Książka 32,93 zł
Tajemnica domu Uklejów   Książka 37,99 zł

Droga do aktywizowania polskich nabywców finalnych na rynku produktów spożywczych

książka

Wydawnictwo Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa
Oprawa miękka
  • Dostępność niedostępny

Opis produktu:

Publikacja jest efektem badań przeprowadzonych przez pracowników Zakładu Marketingu Produktów Żywnościowych Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie. W książce autorzy zaprezentowali wybrane czynniki wpływające na ostatecznych nabywców wyrobów spożywczych. Omówiono tu chociażby kulturę organizacyjną rodzinnych gospodarstw rolnych jako czynnik warunkujący ich konkurencyjność. Przedstawione zostały także zagadnienia związane z rolą jakości i marki oraz innych atrybutów produktu w oddziaływaniu na zachowania nabywców. Ukazano je w oparciu o wyniki badań odzwierciedlających funkcjonowanie producentów wyrobów spożywczych zlokalizowanych w województwie lubelskim.
S
Szczegóły
Dział: Książki
Wydawnictwo: Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa
Oprawa: miękka
Okładka: miękka
Wprowadzono: 05.04.2011

RECENZJE - książki - Droga do aktywizowania polskich nabywców finalnych na rynku produktów spożywczych

4.3/5 ( 4 oceny )
  • 5
    3
  • 4
    0
  • 3
    0
  • 2
    1
  • 1
    0