Droga do aktywizowania polskich nabywców finalnych na rynku produktów spożywczych
książka
Wydawnictwo Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa |
Oprawa miękka |
Opis produktu:
Publikacja jest efektem badań przeprowadzonych przez pracowników Zakładu Marketingu Produktów Żywnościowych Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie. W książce autorzy zaprezentowali wybrane czynniki wpływające na ostatecznych nabywców wyrobów spożywczych. Omówiono tu chociażby kulturę organizacyjną rodzinnych gospodarstw rolnych jako czynnik warunkujący ich konkurencyjność. Przedstawione zostały także zagadnienia związane z rolą jakości i marki oraz innych atrybutów produktu w oddziaływaniu na zachowania nabywców. Ukazano je w oparciu o wyniki badań odzwierciedlających funkcjonowanie producentów wyrobów spożywczych zlokalizowanych w województwie lubelskim.
Szczegóły |
Dział: | Książki |
Wydawnictwo: | Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa |
Oprawa: | miękka |
Okładka: | miękka |
Wprowadzono: | 05.04.2011 |