Książkowe bestsellery z tych samych kategorii

Przyjaciółka   Książka 37,28 zł
Paderborn Langer Tom 2   Książka 32,93 zł
Tajemnica domu Uklejów   Książka 37,49 zł

Diagnoza rozwoju ucznia z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym

Indywidualny program edukacyjno-terapeutyczny

książka

Wydawnictwo Harmonia
Oprawa miękka
  • Dostępność niedostępny

Opis produktu:

Książka ta jest jedną z trzech publikacji, które tworzą komplet materiałów po­trzebnych do przeprowadzenia diagnozy rozwoju ucznia z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym.

W publikacji tej znajdują się:
- wskazówki merytoryczno-metodyczne na temat tego, co powinien zawierać program edukacyjno-terapeutyczny;
- opis struktury indywidualnego programu indywidualno-terapeutycznego;
- ramowy program edukacyjno-terapeutyczny opracowany zgodnie z podsta­wą programową dla dzieci i młodzieży z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym;
- szczegółowy indywidualny program edukacyjno-terapeutyczny do diagnozy i obserwacji dzieci i młodzieży z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym.
S
Szczegóły
Dział: Książki
Wydawnictwo: Harmonia
Oprawa: miękka
Okładka: miękka
Wprowadzono: 02.09.2014

RECENZJE - książki - Diagnoza rozwoju ucznia z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym, Indywidualny program edukacyjno-terapeutyczny

4.7/5 ( 19 ocen )
  • 5
    17
  • 4
    1
  • 3
    0
  • 2
    0
  • 1
    1

Autorki

ilość recenzji:1

brak oceny 4-09-2016 09:47

Wykorzystanie wszystkich trzech publikacji umożliwi efektywne realizowanie i monitorowanie programu oraz dokonanie diagnozy rozwoju ucznia z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym.
Ocenę wykonujemy:
? na początku realizacji IPET;
? po rocznej realizacji IPET;
? po każdym etapie nauczania;
? na koniec wszystkich trzech etapów edukacyjnych.
Korzystanie ze wszystkich trzech publikacji umożliwi także ocenę (w skali: wysoki, średni, niski) stopnia opanowania poszczególnych umiejętności przez ucznia z zakresu samodzielności, rozwoju społecznego, rozwoju umysłowego, zdolności
szkolnych i sprawności motorycznej oraz zapewni najlepszą ewaluację programu i pozwoli odpowiednio przygotować się do kolejnego etapu nauki.
Polecam te trzy publikacje wszystkim nauczycielom pracującym z uczniem z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym.