Content Marketing

Dotrzyj, zainteresuj, zatrzymaj. Sztuka pozyskiwania klientów za pomocą treści

książka

Wydawnictwo Poltext
Oprawa miękka
  • Dostępność niedostępny

Opis produktu:

Wyjątkowy zbiór praktycznych porad i sugestii opracowanych na podstawie dziewięcioletniego doświadczenia zdobytego w agencjach interaktywnych i portalu horyzontalnym oraz własnych działań autora książki, Tomasza Stopki, które możesz wykorzystać do promocji swojego biznesu w sieci. To książka, która odpowie na najbardziej podstawowe pytania, jak również przedstawi ciekawe rozwiązania dla tych nieco bardziej zaawansowanych. Zobacz, jak wykonać działania Content Marketingowe za 1000, 10 000 i 1 000 000 złotych! Działaj z głową, działaj długofalowo, działaj skutecznie!
S
Szczegóły
Dział: Książki
Wydawnictwo: Poltext
Oprawa: miękka
Okładka: miękka
Wprowadzono: 16.03.2017

RECENZJE - książki - Content Marketing, Dotrzyj, zainteresuj, zatrzymaj. Sztuka pozyskiwania klientów za pomocą treści

4/5 ( 25 ocen )
  • 5
    12
  • 4
    6
  • 3
    1
  • 2
    6
  • 1
    0