Książkowe bestsellery z tych samych kategorii

BIZNES MUZYCZNY

książka

Wydawnictwo PLACET
Oprawa miękka
  • Dostępność niedostępny

Opis produktu:

Każdy z nas jest w różnym stopniu konsumentem produktów branży fonograficznej, rzadko jednak zastanawiamy się nad tym, dlaczego muzyka dociera do nas w takiej lub innej formie. Pomińmy chwilowo tak oczywiste przykłady jak kupno płyty lub uczestnictwo w koncercie. Muzyka dociera do nas także za pośrednictwem mediów od radia do Internetu. Pojawia się ona w filmach i reklamach, często decydując o ich powodzeniu. Towarzyszy nam także niejednokrotnie w trakcie zakupów w sklepie lub podczas przejażdżki hotelową windą. Za tymi pozornie oczywistymi momentami obcowania z muzyką kryje się potężny, skomplikowany system przepływu środków pieniężnych od osób i instytucji korzystających z muzyki do wytwórni oraz artystów ją tworzących i wykonujących.Czy poznanie i analiza tego jak funkcjonuje ten system nie jest fascynującym wyzwaniem? Postęp technologiczny - wynalezienie metod kompresji dźwięku (plik mp3) oraz upowszechnienie się Internetu - całkowicie zmieniają dotychczasowe sposoby dystrybucji i konsumpcji muzyki, stopniowym zmianom powinien podlegać również system praw autorskich. Taki obrót spraw nie jest jednak na rękę dużym wytwórniom muzycznym. Wmawiają one opinii publicznej, że tzw. `piractwo internetowe` godzi w interesy artystów. W dyskusjach tych niejednokrotnie dominują emocje, a zdecydowanie brakuje podejścia merytorycznego.
S
Szczegóły
Dział: Książki
Wydawnictwo: PLACET
Oprawa: miękka
Okładka: miękka
Wprowadzono: 26.11.2009

RECENZJE - książki - BIZNES MUZYCZNY

4.7/5 ( 3 oceny )
  • 5
    2
  • 4
    1
  • 3
    0
  • 2
    0
  • 1
    0