Książkowe bestsellery z tych samych kategorii

Badania marketingowe w zarządzaniu organizacją

książka

Wydawnictwo PWE Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
Oprawa miękka
  • Dostępność niedostępny

Opis produktu:

Podręcznik obejmuje wiedzę z zakresu badań marketingowych. Autorzy przedstawili: istotę i znaczenie badań marketingowych; przygotowanie badania marketingowego; gromadzenie danych pomiarowych i budowę instrumentu pomiarowego; realizację badania marketingowego i prezentację jego wyników; stosowanie statystyki w badaniach marketingowych; wykorzystanie internetowych badań marketingowych w zarządzaniu organizacją; międzynarodowe badania marketingowe. Podręcznik uzupełniają opisy studiów przypadków, co pozwala ugruntować wiedzę i przygotować się do samodzielnego zaprojektowania i realizacji badania marketingowego.Podręcznik jest przeznaczony dla studentów zarządzania w wyższych uczelniach różnych typów.
S
Szczegóły
Dział: Książki
Wydawnictwo: PWE Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
Oprawa: miękka
Okładka: miękka
Wprowadzono: 03.09.2012

RECENZJE - książki - Badania marketingowe w zarządzaniu organizacją

4.4/5 ( 11 ocen )
  • 5
    9
  • 4
    0
  • 3
    0
  • 2
    1
  • 1
    1